Tästä on ollut puhetta mouhijärveläisten kanssa, että Tapsun toimistolla yritetään viedä tulevaisuudessa peliä vauhdikkaampaan suuntaan ja shl valmentaja on askel siihen suuntaan. Taitaa olla myös yleisesti trendi liigassa, että peliä pitää viedä viihdyttävämpään suuntaan jotta fanit kiinnostuisi enemmän. Kukaan ei halua enää pitkään nähdä viivelähtöistä pelkurikiekkoa.
Aikas hypetystä saa foorumeilla lukee tästä jampasta. Aika keltanokka tuntuu kuitenkin olevan seurajoukkuetasolla. Luetelkaa vaikka tähänastiset näytöt.
Jaa no ihan hyvää recordia sitten. Onko Zürich millasella pelaajabudjetilla operoiva jengi Sveitsissä suhteessa muihin isoihin?Kopioitu Jatkoajasta:
2022-23, Zürich, 3.paras runkosarjassa juuri nyt, pistekeskiarvo 2.00
2021-22, Zürich, 3.runkosarajssa, hävisi finaalit.
2020-21, Zürich, 5.runkosarjassa, putosi välierässä.
2019-20, Zürich, 1.runkosarjassa, korona keskeytti kauden.
Jaa no ihan hyvää recordia sitten. Onko Zürich millasella pelaajabudjetilla operoiva jengi Sveitsissä suhteessa muihin isoihin?
Mutta on se kassakin todella syvä.Saattaa tämä kaveri toteutuessaan kourasta kassaan melko loven…
Eiköhän tämä sitten ole melko varma tapaus. Mielenkiintoinen ensi kausi tulossa.Lionsilta tuli jo varmistus, ettei Grönborg jatka seurassa enään ensi kaudella. Sopimus on toiseen seuraan tehtynä.
Voivat treenien jälkeen laulella pukukopissa:Onhan se hienoa jos TBK:lle saadaan ihan samaa kieltä puhuva tränare.
Myös "jag tycker om Richard, hon tycker om mig" sopii.Voivat treenien jälkeen laulella pukukopissa:
"Den glider on,den glider ut, och det gör också gut".
Lionsilta tuli jo varmistus, ettei Grönborg jatka seurassa enään ensi kaudella. Sopimus on toiseen seuraan tehtynä.
Jaa-a. Itse muistan Grönborgin lähinnä kolmen kruunun arvoturnausten virallisena itkijänä, joten sinällään luonteva jatko Tapolan ja Rautakorven ajalle.Vaihtaisin heti Pennasen tuohon Grönborgiin.
Jaa-a. Itse muistan Grönborgin lähinnä kolmen kruunun arvoturnausten virallisena itkijänä, joten sinällään luonteva jatko Tapolan ja Rautakorven ajalle.
Itse en vaihtaisi Pendoa Grönborgiin sitten millään, jo ihan luonnekysymyksen vuoksi. Eikä välttämättä ole kyse valmennusosaamisesta, vaan tosiaan luonteesta. Pendo riittää kyllä useampaankin kannuun, kun vaan rosteri on jiirissä.