Minulla onnettomalla kun ei ole instagrameja tai twittereitä, niin en ihan tarkalleen tiedä, mitä siellä kirjoitellaan ja kommentoidaan, joten kysellään. Siitähän ei nyt kovin montaa kautta ole, kun Tapparan kannattajat mm. omalla foorumillaan pitivät Ilveksen some-linjaa moukkamaisena ja muita alistavana. Ohjeita tuli siihen suuntaan, että Ilveksen mediatiimin pitäisi keskittyä omaan tekemiseen sen sijaan, että rääpii päätään muille. Samalla pitivät heidän omaa somelinjaansa konservatiivisuudessaan Tapparan arvoille sopivana.
Minä en ole enää hetkeen lueskellut naapurin palstaa (tunnuksia sinne ei ole koskaan ollutkaan) ja somesta olen isosti ulkona, joten kysynkin nyt: onko Tappara-kannattajien näkemys oikeanlaisesta somekäyttäytymisestä muuttunut samalla, kun Tappara on ottanut selvästi uudenlaisen linjan somessa käyttöön? Nykyisinhän Tapparan päivitykset ovat käsittääkseni provosoivampia kuin ennen, kun taas Ilves keskittyy lähinnä omaan fiilistelyyn ja onpa sieltä jopa nostettu kättä pystyyn virheen merkiksi ja pyydetty anteeksi, kun taannoin joku twiitti oli mennyt yli.
Tällä palstalla on nykyisin melkoinen Tappara-invaasio päällä, joten erityisesti teiltä, arvon naapurit, olisi kiva kuulla, ovatko takit kääntyneet oikeanlaisen somelinjan suhteen? Laitan popparit mikroon tässä samalla.