Tampereen Tappara

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 561
Onko kenellekkään selvinnyt mikä se sarjamurhaaja hahmo niinkun on? Tai mikä siinä on niinkun se yhteys Tapparaan? :D
Mää ymmärrän, että kirveestä on vaikea tehdä maskottia, mutta silti.
Ei kyllä mitään ideaa. Nimi äänestettiin, mutta muuten ei mitään ideaa mistä tuo tulee.

On se kuitenkin parempi kuin Buli
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
949
Tapsu on sen verran groteski hahmo, että sen ei tarvis mennä 50 metriä lähemmäs pikkulapsia.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 751
Tapsu kans aika väsynyt tapaus.
Minä välillä ihmettelen, että mikä sen Tapsun funktio on, kun hän kiipeilee ja muutenkin pyörii penkkiriveillä, jossa on katsojia, kun peli on käynnissä.

En ihan ymmärrä mitä sillä haetaan, että katsojat ei näe peliä, kun maskotti tulee pyörimään eteen :D
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 852
Eppu voisi tehdä paluun moppeineen:

ZJM9IAS61EcEpMf9mjMScIM-knxRBxKX1ts74gNs9QPLJHLbOOxaC7IuRZvWQImgDP3Y8B5HMoN-KR20nMkrJ219T6-VGoIv=s285
 

raipe jyrää

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
370
Tämä
Minä välillä ihmettelen, että mikä sen Tapsun funktio on, kun hän kiipeilee ja muutenkin pyörii penkkiriveillä, jossa on katsojia, kun peli on käynnissä.

En ihan ymmärrä mitä sillä haetaan, että katsojat ei näe peliä, kun maskotti tulee pyörimään eteen :D

Näin kävi meillekin ja lisäksi se istu alemmalle riville jolloin emme nähneet peliä sen ison pään takaa.
 

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
224
Subjektiivinen näkemys tietenkin, mutta omasta mielestä tuo Tapsu on hauska tapaus. Muutama tempaus mennyt hieman yli, mutta niistäkin ilmeisesti mennyt palaute perille. Monelle lapsellehan tuo on aivan ykkönen paikan päällä. Jos vaikka Kärppien tai teidän maskotteihin vertaa niin onhan tuossa Tapsussa nyt jotain henkeä sisällä.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Subjektiivinen näkemys tietenkin, mutta omasta mielestä tuo Tapsu on hauska tapaus. Muutama tempaus mennyt hieman yli, mutta niistäkin ilmeisesti mennyt palaute perille. Monelle lapsellehan tuo on aivan ykkönen paikan päällä. Jos vaikka Kärppien tai teidän maskotteihin vertaa niin onhan tuossa Tapsussa nyt jotain henkeä sisällä.

Aika neutraali yleensä olen tällaisille, mutta en ainakaan itse haluaisi, että maskotti
  • pomppii katsomossa tuolien selkänojia astinlautoina käyttäen, kesken matsia
  • istuu mihin sattuu, ison päänsä kanssa estää näkyvyyttä
  • kaapii paskaisilla käsineillänsä minun poppareita
  • kaataa poppareita seisten tuolien selkänojien päällä porukan edessä
  • käyttää minun päätäni musiikkilevynä deejiimäisesti
Ipa on juuri hyvä. Perheen pienimmät tykkää ja aikuisia se ei juurikaan haittaa.
 

Laiska

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
224
Aika neutraali yleensä olen tällaisille, mutta en ainakaan itse haluaisi, että maskotti
  • pomppii katsomossa tuolien selkänojia astinlautoina käyttäen, kesken matsia
  • istuu mihin sattuu, ison päänsä kanssa estää näkyvyyttä
  • kaapii paskaisilla käsineillänsä minun poppareita
  • kaataa poppareita seisten tuolien selkänojien päällä porukan edessä
  • käyttää minun päätäni musiikkilevynä deejiimäisesti
Ipa on juuri hyvä. Perheen pienimmät tykkää ja aikuisia se ei juurikaan haittaa.
En itsekkään noista popparihommista lämmennyt, mutta ainakin omaan silmään on näyttänyt ettei sitä harrasta enää.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 686
Ketuttaa tuo Tapola, ihan perkeleen ärsyttävä.
Miksi oman suosikkijengin valmentaja ärsyttää?

Muillekkin tiedoksi että tämä käyttäjä on yrittänyt suht heikosti larpata jotain Ilves-kannattajaa mutta viestihistoriaa selaamalla selviää kyseessä olevan ihan vaan puhdas trolli.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 160
Miksi oman suosikkijengin valmentaja ärsyttää?

Muillekkin tiedoksi että tämä käyttäjä on yrittänyt suht heikosti larpata jotain Ilves-kannattajaa mutta viestihistoriaa selaamalla selviää kyseessä olevan ihan vaan puhdas trolli.

Aikas moista oveluutta on käyttänyt keksiessään tuon nimimerkkinsä. Siitä ei voi suoraan päätellä mitään.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 512
Mielestäni eilinen Zug peli osoitti, että kyllä Tappara on ihan lyötävissä. Zug kaatui tehottomuuteen ja Tapparahan oli ihan järkyttävässä mankelissa. Ei mitään Tapparalta pois siltikään. Hieno suoritus päästä peräkkäisinä vuosina finaaliin, hattu päästä.
Tuollaista Suomen maajoukkue tyyppistä hommaahan tuo oli vaikka ei maajoukkuekaan taida ihan noin pahassa mankelissa yleensä olla. Veikkauksen tyyppi taisi niitä maalivahteja ja lukuja vertailla niin vaikka Heljangon luvut olivat kehnot niin kyllä siihen voi tuollaisissa paikoissa luottaa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 642
Mielestäni eilinen Zug peli osoitti, että kyllä Tappara on ihan lyötävissä. Zug kaatui tehottomuuteen ja Tapparahan oli ihan järkyttävässä mankelissa. Ei mitään Tapparalta pois siltikään. Hieno suoritus päästä peräkkäisinä vuosina finaaliin, hattu päästä.

Zug oli tosiaan pelillisesti ylivoimainen ja tietenkin käytännössä tuon yksittäisen pelin voittikin (kun nuo Tapparan voitoksi pelin kääntäneet tehtiin tyhjiin, eikä Zug tietty maalivahtia olisi ottanut pois jos tämän yksittäisen ottelun voitolla olisi ollut merkitystä), mutta ilmeisesti ekassa pelissä, jota en nähnyt, Tappara puolestaan oli täysin ylivoimainen. Kertoo tietysti myös taktiikoista ja siitä, että pelipäivät eivät ole veljiä keskenään.


Jos Frölunda olisi voittanut rankkuskaban Luulajaa vastaan, niin Tappara olisi saanut finaalin kotiin, mutta nyt joutuu matkustamaan Pohjois-Ruotsiin. Luulaja on omassa sarjassaan ollut heikko tällä kaudella, mutta materiaaliltaan se on hyvä ja kova kattila odottaakin Tapparaa siellä.
 
Ylös