Tampereen Tappara

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tässä nyt ei toki mitään erityistä ole. Kyseessä on ihan rehellisesti käännösbiisi, jonka Juice "käänsi" ja Popeda pani purkkiin.
Jep. Seuran identiteetti on alusta saakka rakennettu apinoinnille :)
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 513
Tää Mää ja Tapparan mies -biisin hekumointi Tappara-leirissä on mulle ikuinen mysteeri, koska biisissä ny melko suoraan vittuillaan tälle Tapparan miehelle.

"Noin kaataa kaukalonsa Mansen miehen innoissaan, ja nielee tappionsa nääs kirveet rinnoissaan"
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Tässä nyt ei toki mitään erityistä ole. Kyseessä on ihan rehellisesti käännösbiisi, jonka Juice "käänsi" ja Popeda pani purkkiin.
Huumoria.. :) Oli kova bändi, yksi Paten suurista fanituksen kohteista nuoruudestaan. SAHB siis...
Onhan tuo Paten ( Popedan ) Delilah coverikin enemmän Alex Harveytä kuin Jonesin Tomppaa...

 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 437
Ja kyllä näin on. "Kokeilu" laidassa jatkuu. Vieläköhän Jatkoajassa vaahdotaan, jos joku ei tajua arvostaa Camperia yhdeksi liigan parhaista senttereistä?

Josko sitten Liiga-peleissä. Luulisi noin kovatasoisen sentterin kohta jo pelaavan keskellä :)
 
Viimeksi muokattu:

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 228
Tää Mää ja Tapparan mies -biisin hekumointi Tappara-leirissä on mulle ikuinen mysteeri, koska biisissä ny melko suoraan vittuillaan tälle Tapparan miehelle.

"Noin kaataa kaukalonsa Mansen miehen innoissaan, ja nielee tappionsa nääs kirveet rinnoissaan"

Samaa ihmetellyt, johan se alkaakin "ja suututtiin kun juututtiin Ilveksen maalivahtiin".

Käännösbiiseissä ei itsessään kyllä ole mitään pahaa, monet jopa vallan kauniita kuten Ami Jaaran Olen jäänyt oven taa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 662
Laulun sanoma:

Tapparan kausi meni taas kerran perseelleen, jäätiin loppuottelusta, kun Ilveksen maalivahti oli liian hyvä. Hankitaan Mestiksestä pelaajat seuraavalle kaudelle, koska muut rahat menee viinaan, joilla tappio niellään kirveet rinnoissa ja koko kesä ryypätään.

"Jeejee, hyvä meininki. MÄÄ JA TAPPARAN MIES!!!"


No tietysti nykyajan menestyksessä piehtaroinnissa tähän biisiin voisi suhtautua ironisesti aivan hyvin, mutta silloin kun biisi julkaistiin Tappara oli Liigan pohjakerrosta ja juuri karsinnat selvittänyt ja samalla tavalla hehkuttivat hienoa kannatusbiisiään.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Tää Mää ja Tapparan mies -biisin hekumointi Tappara-leirissä on mulle ikuinen mysteeri, koska biisissä ny melko suoraan vittuillaan tälle Tapparan miehelle.

"Noin kaataa kaukalonsa Mansen miehen innoissaan, ja nielee tappionsa nääs kirveet rinnoissaan"
”Suututtiin, kun juututtiin Ilveksen maalivahtiin”, ”hirveet siirtosummat ryypättiin”

Juicekin tuota aikanaan naureskeli, että eikö tapparalaiset ymmärrä, miten biisissä irvaillaan niille.
 
Ylös