Toutain
Tähtipelaaja
Onks tää jotain valetta ku oon kuullu että "mietin röönbori ei arvostele tuomareita".
Missä sä oot sellaista kuullut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks tää jotain valetta ku oon kuullu että "mietin röönbori ei arvostele tuomareita".
Ei tiedä röönpori että valitukset kannattaa säästää pudotuspeleihin. Siellä sitä sitten vasta vaikutetaan.Missä sä oot sellaista kuullut?Ei kai kukaan tapparalainenkaan sellaista ole puhunut sitten kauden alun, kun Grönborg tullut tunnetuksi tuomareille mesoamisesta, onhan se uloskin lentänyt jo. Tällä kertaa huutoa ja kiroilua sai osakseen erotuomarijohtajakin ottelun jälkeen.
Röönbori itse sanoi joskus että ”minä en kommentoi tuomareita”Missä sä oot sellaista kuullut?Ei kai kukaan tapparalainenkaan sellaista ole puhunut sitten kauden alun, kun Grönborg tullut tunnetuksi tuomareille mesoamisesta, onhan se uloskin lentänyt jo. Tällä kertaa huutoa ja kiroilua sai jo osakseen erotuomarijohtajakin ottelun jälkeen.
Varmaan nauroi nurkan takana partaansaRöönbori itse sanoi joskus että ”minä en kommentoi tuomareita”![]()
Röönbori itse sanoi joskus että ”minä en kommentoi tuomareita”![]()
Kirjoitin tosiaan huolimattomasti, mutta tos jo pari kertonut siis miten se oikeesti meni...Missä sä oot sellaista kuullut?Ei kai kukaan tapparalainenkaan sellaista ole puhunut sitten kauden alun, kun Grönborg tullut tunnetuksi tuomareille mesoamisesta, onhan se uloskin lentänyt jo. Tällä kertaa huutoa ja kiroilua sai jo osakseen erotuomarijohtajakin ottelun jälkeen.
Rönnille toki tämä on ihan oikeutettua.Ei se kommentoikaan, vaan huutaa niille go to hell you fucking asshole!
Onkohan tällläsellä jo seuraamuksia. Käsitys tai muistikuva että kovin paljo tuomareita ei saisi arvostellen.Ei se kommentoikaan, vaan huutaa niille go to hell you fucking asshole!
Rönnille toki tämä on ihan oikeutettua.![]()
Eikö tuollaisesta pitäisi tulla jo toimitsijakieltoa? Jortikka ainakin sai aikanaan 3 peliä tästä purkauksestaan joka sattui Ylen mikkiin tarttumaan.
Huikea tuo "Ääliö!" huuto taustalta
Ja tässäpä se on kun nämä tilanteet voidaan tuomita ihan miten vain pelistä riippuen. Esimerkiksi Camper lensi suihkuun siinä Jämsenin tilanteessa ja tästä ei tullut yhtään mitään. Ei tästä puutu enää kuin yhtenäinen linja.Toki Levtchin tilanteessa menee itse pää alhaalla junnukurotuksella.
Ei linjaa ole ollut missään tilanteissa tänä vuonna. Ei kurinpidolla eikä tuomareilla.Ja tässäpä se on kun nämä tilanteet voidaan tuomita ihan miten vain pelistä riippuen. Esimerkiksi Camper lensi suihkuun siinä Jämsenin tilanteessa ja tästä ei tullut yhtään mitään. Ei tästä puutu enää kuin yhtenäinen linja.
Siellä haetaan vähän asetelmia.
Pakko tykätä.
"Saapa nähdä, mitä tapahtuu seuraavan kerran, kun kohtaamme. Saattaa mennä jopa rumemmaksi kuin tänään, Witkowski varoitti."
![]()
Tappara-leiri kuumana HIFK:n teoista – Kovanaamalta raju vertaus Pohjois-Amerikkaan
Tapparan Luke Witkowskin mukaan HIFK-ottelu olisi aiheuttanut runsaasti tappeluita, jos oltaisiin oltu Pohjois-Amerikassa.www.iltalehti.fi
En usko, että paljasti Komarovin oikeen lauseen.Witkowskin illan näyttävin suoritus nähtiin avauserässä, kun hän nahisteli HIFK:n kulttipelaaja Leo Komarovin kanssa.
– Mielestäni suoritin puhtaan taklauksen, mutta hänellä oli siitä sanomista. Hän kysyi, miten lapseni ja vaimoni voivat?
WTF![]()
En usko, että paljasti Komarovin oikeen lauseen.
Oli kyllä ihme tilanne. Kaunis niitti josta taklattavakaan ei ärsyyntyny ja Komarov tulee koputtelemaan