Se Levtchin tilanne on noin 30 sekuntia ennen Vesalaisen 4-3 kavennusta.Onko kellään laittaa videoita eilisistä tilanteista,Levtchin ja jne?
Tuossa näkyy se Levtchin taklaus. Aika kuumana kävi joulupukki sen jälkeen.Onko kellään laittaa videoita eilisistä tilanteista,Levtchin ja jne?
Ja Ekbergin vastaava ajassa 53:30.Se Levtchin tilanne on noin 30 sekuntia ennen Vesalaisen 4-3 kavennusta.
Mää väitän, että se Ekbergin tilanne on myös jonkin verran itse aiheutettu.Ja Ekbergin vastaava ajassa 53:30.
Levtchin tilanne ei ole taklaussarjassa jäähy. Pelaa niin alhaalla.Levtchin tilanne nyt näytti myös todella epäonniselta. Levtchi on valmiiksi jo pää alhaalla ja näyttää horjahtavan vielä ennen kontaktia. Kontakti on toki päähän siitä ei pääse mihinkään.
Samaa mieltä.Levtchin tilanne ei ole taklaussarjassa jäähy. Pelaa niin alhaalla.
Liigan linjalla tuo on ulosajo, koska miks ei. Tämä tanssija Jämsen pelaa samalla tavalla pää munissa ja sitten kun kolahtaa niin taklaaja lentää ulos. Miksi? No koska Liiga
Tästä tartteisi jonkun hidasteen toisesta kulmasta. Joidenkin mielestä Ekberg yrittää väistää polviosuman, toisten mielestä puhtaan taklauksen. Pelkästä tv-kuvasta en kyllä ainakaan itse ota riittävän hyvin selvää tapahtumasta.Mää väitän, että se Ekbergin tilanne on myös jonkin verran itse aiheutettu.
Näyttää siltä, että yrittää väistää taklausta, mutta ei kerkiä alta pois kokonaan niin osuu tosiaan jalkoihin.
Joo siis pihallehan noista lentää Liigassa aina, mutta tälle kierrokselle linja vissiin muuttui.Levtchin tilanne ei ole taklaussarjassa jäähy. Pelaa niin alhaalla.
Liigan linjalla tuo on ulosajo, koska miks ei. Tämä tanssija Jämsen pelaa samalla tavalla pää munissa ja sitten kun kolahtaa niin taklaaja lentää ulos. Miksi? No koska Liiga
Komarovin tilanne ihan selvä ja siitä olisi pitänyt jäähy viheltää.Toinen asia vielä mitkä pitää tänään katsoa uusiksi on kontaktit Heljankoon. Toisessa tilanteessa Komarov työntää Heljankoa reilusti poikkarilla kiekon ollessa maalivahdin alueella, toisessa tilanteessa Vesalainen(?) ei näyttänyt edes yrittävän väistävän kontaktia Heljankoon maalia kohti luistellessaan ja pakin kanssa kamppaillessaan.
Ja tuossakin ainoan haavan aiheutti visiiri à la Komarov.Liigan linjalla tuo on ulosajo, koska miks ei. Tämä tanssija Jämsen pelaa samalla tavalla pää munissa ja sitten kun kolahtaa niin taklaaja lentää ulos. Miksi? No koska Liiga
Ilves-PelicansValitettavan ikävä ja raskas playoffs-sarja tulee kyllä IFK:n kohtaavalle joukkueelle, jos tällaisen epäjääkiekon annetaan jatkua. Toivottavasti tippuvat jo neljännesfinaaleissa.
Tämän takia runkosarjavoitto ei ole mikään palkinto, ainoastaan rasite. Voittajalle tulee hyvin todennäköisesti vastaan IFK ja pelaajien loukkaantumisriski nousee toiseen potenssiin. On tuo IFK:n peli kyllä sellaista, että siinä sarjassa tulee sattumaan ja tapahtumaan.Ilves-Pelicans
Tappara-HIFK
Välierät kelpaisi
No päähän se osuu. Tosin osuu aika moni muukin jos noin pelaisi.Levtchin tilanne nähty ja kyl on oltava sitä mieltä et kiviä taskuun.
Jos noin päin persettä vetää ku Levtchi tos ni varmasti kypäräs tulee tärisee.No päähän se osuu. Tosin osuu aika moni muukin jos noin pelaisi.
Sentääs nousi itse ylös eikä jääny makoilemaan kuten jotkut pelaajat
Jos tuomaritoiminta vedetään illasta toiseen järjestään ihan vihkoon, itse ainakin pidän siitä, että valmentaja sanoo sen ääneen, eikä jää hymistelemään. Jokinen ja Grönborg hoitivat saman asian hieman eri tavalla, mutta eipä ne asiat muutu jos kissaa ei pöydälle nosta. Menköön vaikka sitten vähän överiksikin, parempi sekin on kuin se ainainen "tuomaritoiminta oli taas kerran ihan hyvää..." Nämä Liigan linjattomat Rantalat eivät ole millään muotoa lajille hyväksi.On tuo Röönbori kyllä surullinen ja koominen hahmo.