Johanssonista oletan Maalahden korvaajaa ja sen perusteella mitä olen itse nähnyt niin näkisin hänen olevan meidän ensikauden kiekollinen pakki nro 1. 23-27p on mielestäni nuorelle miehelle joka on Allsvenskanissa pelannut ppg-tahtia kohtuullisen realistinen arvio. T
Nuo tapun pistearviot ovat kohdallaan ja ovat täysin linjassa mitä ovat jo liigatasolla todistaneet.
Viimekaudella roman oli hyvä esimerkki
että mikään ei ole varmaa kun ulkomaalainen tulee ensimmäistä kertaa liigatasolle. Meillä näitä nyt riittää ja siksi itse pidän että tillun scouttaaminen nyt valtavassa roolissa kauden suhteen.
Meille tuli monta pelaajaa jotka eivät saaneet peliaikaa/roolia entisessä joukkueessaan, osa laitettiin sarjatasoa alemmaksi.
Johansson voi olla meidän ykköspakki ensikaudella, mutta muistetaan että eräs rockwood teki tämän kanssa samaan tahtiin pisteitä allsvenskanissa, tosin oli hyökkääjä mutta pelasi myös pienemmällä peliajalla.
Itse näen rosterin kilpailukyvyn erilailla kuin valtaosa. Jos halutaan menestystä , ei riitä lähimaillekaan että tulleet korvaa lähteneet.
Konna ja sebök vahvistuksia, mutta mahdollista että ainoastaan baptiste on tulleista laitureista saman korin pelaaja kuin olivat roby,joose ja mese. Maccelli onkin jo oma lukunsa.
Lisäksi muistettava että meillä lähes puolet joukkueesta vaihtunut, tässäkin tapparalla parempi tilanne, varsinkin kun tulleetkin pääosin valmennukselle tuttuja.
Tapparan joukkue näyttää hyvin kootulta, kalliilta, lisäksi tuohon kun lisää rantakarin niin siellä pelaajista ainakin 80% kelpaisi valtaosaan liigajoukkueiden 1-2 ketjuun.