Luottopelaaja
Minähän en meidän hankintoja ole haukkunut tässä mitenkään. Minusta nuo kaikki ajoi asiansa.Onko tässä nyt kauheasti huudeltu? Yksittäinen nimimerkki totesi, että ei olisi ollut asiaa Ilvekseen tämän hetken tilanteessa. Tottahan se, mutta ei merkityksellistä, koska juuri erilaiset tarpeet.
Ei kuitenkaan voi olla niin, ettei mitään Tapparan hankintaa voisi kriittisesti tarkastella. Kyllä mä ymmärrän tämän hankinnan kohdalla kyseenalaistamisenkin, vaikka itse en ainakaan naureskellen suhtaudu. Ehkä vähän yllättyen korkeintaan.
Ja joo, on meillä turhiakin kauden aikaisia ulkomaalaishankintoja ollut. Toivottavasti niistä on opittu ja menty eteenpäin ja ainakin mulla on fiilis, että näin on tapahtunut. En kuitenkaan ymmärrä, miten ne liittyvät tähän tilanteeseen. Ja O'Leary nyt ei ainakaan liity. Se oli mielestäni olosuhteisiin nähden hyvä haku lähtökohtaisesti.
Hassua aina vaan kummastella näistä jostain rotaatiohankinnoista naapurin suuntaan. Ihan samanlaisia on meilläkin ja ihan perusteltuja.
Minä annan kritiikkiä Tillulle lähinnä kärkirooleihin hankituista ja flopanneista pelaajista, tai lähinnä yleensä niiden hankintojen puutteesta. Minusta on melkoisia Lillukan varsia rotaatiopelaajista mussuttaa, kun oikeasti niiden vaikutus ei niin kummoinen ole menestykseen.
Viimeksi muokattu: