Tampereen Tappara

ilvesperhe

Luottopelaaja
Tunnen ihmisen, joka kannattaa Tapparaa, mutta jos Tappara ei pelaa/jo tippunut keväällä niin kannattaa ipaa. Kuulemma kannattaa aina Tamperelaista. Ei hän mikään suurin jääkiekon seuraaja ole, mutta silti aika luonnotonta.
Tiedän itsekin henkilöitä jotka eivät liiemmälti kiekkoa seuraa ja toimivat noin. Ei nää pelit kaikkia kiinnosta, he sanovat vaan jonkun joukkueen kun kysytään.
Jos multa kysytään lentopallojuttuja, kannatan Iskua, vaikken tiedä koko pelistä mitään. Joku hakkuri siä vissiin kentällä on, eikä yritetä osua verkkoon niinku kiakossa.

Blackhawk

Luottopelaaja
Meidän perheessä 3x Ilves ja 1x Tappara. Päässyt vielä (18v) neiti nauttimaan Tapparan primetimet, tietääköhän edes heikkoja aikoja?

Onneks nuorempi neiti normaali KeltaVihreä.
Varmasti raskasta elää itseään syyttäen ja miettien mitä on tehnyt väärin 18 vuotiaan kanssa..:(

M22

Luottopelaaja
kyllä X saa kannattaa mitä haluaa", niin tein hyvin selväksi, että ei muuten saa.
Raakasti menee off topicin puolelle, mutta tosta tulee mieleen, kun telkkarissa joskus puhuivat, että lapset saavat ihan itse päättää harrastuksensa, niin se oli muistaakseni Marko Yli-Hannuksela kun oli samaa mieltä, sanoi että ihan sama heillä, lapset saavat itse valita onko se vapaa- vai kreikkalais-roomalainen- :D

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Sama kohtalo täällä. Mummu ehti eläessään aivopestä tytön tapparalaiseksi.

Meillä ei varsinaisesti aivopesty, mutta koska vaimo ja koko vaimon suku on tapparalaisia (vaimon isoisä istunut joskus Tappara ry:n hallituksessakin), niin tytär on siitä sitten se kimmokkeen saanut. Sitten taas poika on ilvesläinen, vaikka en erityisemmin ole asiaa hälle edes tuputtanut.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Meillä ei varsinaisesti aivopesty, mutta koska vaimo ja koko vaimon suku on tapparalaisia (vaimon isoisä istunut joskus Tappara ry:n hallituksessakin), niin tytär on siitä sitten se kimmokkeen saanut. Sitten taas poika on ilvesläinen, vaikka en erityisemmin ole asiaa hälle edes tuputtanut.
Jos lapsi pelais naapurilla, tulisko vedettyä naapurin paitaa niskaan?

Kaukofani

Luottopelaaja
Sama kohtalo täällä. Mummu ehti eläessään aivopestä tytön tapparalaiseksi.
Ettekö ole kuullut että kiristys ja uhkailu on sopiva kasvatus metodi…sit on vielä lahjonta mut pirun kallista…onneks omani ymmärsi kerta laakista kumpi väri oikea kun paikallispeliin vein….

Kaukofani

Luottopelaaja
Ei oo helppoo ollut sullakaan… varmaan helpottaa kun on fiksu poika…

WillieGunn

Luottopelaaja
Jos lapsi pelais naapurilla, tulisko vedettyä naapurin paitaa niskaan?

Edes isänpäivän yhteydessä pidetyssä isät & pojat tapahtumassa, kuten Hantta. Siihen varmaan viittasit. Ja siis paita oli oman pojan. Vastaavassa tilaisuudessa Harry Harkimo piti puheen Ilveksen pukkarissa. Koska Dan Harkimo pelaa Ilveksessä. Muuten toiv ei paljon Ilveksen kopissa juttele.

Toutain

Luottopelaaja
Edes isänpäivän yhteydessä pidetyssä isät & pojat tapahtumassa, kuten Hantta. Siihen varmaan viittasit. Ja siis paita oli oman pojan. Vastaavassa tilaisuudessa Harry Harkimo piti puheen Ilveksen pukkarissa. Koska Dan Harkimo pelaa Ilveksessä. Muuten toiv ei paljon Ilveksen kopissa juttele.

Viime vuonna sinne ei päästetty edes omia kokoonpanon ulkopuolella olleita pelaajia ja nyt siellä ravaa jo saatanan Hjallis Harkimot.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
No kun tälle linjalle lähdettiin.. älkää lukeko loppuun jos olette herkkiä.

Nuorin poikani ei juuri lätkää seuraa, mutta sen aikaisten olosuhteiden takia kannattaa Tepsiä.

Siinä teillä kovaa ihmiskohtaloa.. olen huolissani pojasta oikeasti ja yrittänyt kuljettaa lääkäreissä sekä psykiatreilla. Itse jaksan tilanteen kun en ajattele sitä juuri lainkaan.

Toutain

Luottopelaaja
No kun tälle linjalle lähdettiin.. älkää lukeko loppuun jos olette herkkiä.

Nuorin poikani ei juuri lätkää seuraa, mutta sen aikaisten olosuhteiden takia kannattaa Tepsiä.

Siinä teillä kovaa ihmiskohtaloa.. olen huolissani pojasta oikeasti ja yrittänyt kuljettaa lääkäreissä sekä psykiatreilla. Itse jaksan tilanteen kun en ajattele sitä juuri lainkaan.

En yhtään halua väheksyä sun perheesi ongelmia, mutta pikkuisen tahdikkuutta kaipais, että mihin väliin kerrotaan omista pikkuhuolista. Tässä on kuitenkin toisilla tapparalaisia lapsia.

Don Corleone

Luottopelaaja
En yhtään halua väheksyä sun perheesi ongelmia, mutta pikkuisen tahdikkuutta kaipais, että mihin väliin kerrotaan omista pikkuhuolista. Tässä on kuitenkin toisilla tapparalaisia lapsia.
Entä kärppäläiaset?

Ihan kaverin puolesta kyselen..

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ja miksi Ilveksen kannattajia/heidän lapsia edes asuu Mouhijärvellä?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Mun isä kannattaa Tapparaa, mut se on ihan kyrpä muutenkin.
Sama. Mulla vielä selkärangaton kyrpä.

Pappa Svenskan kasvattina TBK:ta symppaili, mutta tajusi vaihtaa puheet suomeen. Isä jäi Tapsuun jumiin vaikkei perheellä ole koskaan ollut pellontilkkuakaan saatikka rahaa.

Toutain

Luottopelaaja

Toi on @Ilveksenmiäs vähän sama juttu kuin ihmiset keskustelis siitä, että talo paloi ja kaikki meni, niin sä tulisit kertoon, että joo iteltäkin hajos leivänpaahdin torstaina.

Viimeksi muokattu: