Gregsu
Vakiokokoonpanossa
Kuitenkin jossain ollaan kustu jos lapsi kasvaa mouhoksiHypoteettisen lapsen kasvatus on helpointa.
Kuitenkin jossain ollaan kustu jos lapsi kasvaa mouhoksiHypoteettisen lapsen kasvatus on helpointa.
Olet oikeassa. Viestini tosin kosketti lapsia joita ei ollut. Itse en ole epäonnistunut. Toki näen hyvänä että jälkipolvet kapinoivat ja kyseenalaistavat vanhempiensa tekoja, jossain perheissä tämä kapina suuntautuu kiakkoon, onneksi ei meillä. Kävin kersojen kanssa peleissä, otin siis mukaan jos lähtivät. Nykyään asuvat omillaan ja käyvät toisinaan meitin peleissä. Tässä on se ikävä puoli että tulee kalliiksi kun ostelen vieläkin niille lippuja, jos kävisivät porkkana peleissä tulis ittelle säästöä kun jäis liput ostamatta.Kuitenkin jossain ollaan kustu jos lapsi kasvaa mouhoksi
Tulipa tästä mieleen, kun nuorena poikana olin "muutamassa" romillessa päässyt pukille ja olin sitten yöllä herännyt oksentamaan naisen kämpän lattialle ja vessan ympäri. Selvisihän se syykin sitten aamulla. Nainen oli pesunkestävä tapparafani, eikä alkoholilla ollutkaan mitään tekemistä asian kanssa.Tällä palstalla tulee toisinaan vastaan, ja Valtteri Makkosella on sama, että vaimo/tyttöystävä/avopuoliso on tapparalaisia. Miten tälläinen yhtälö voi mitenkään toimia? Maailma on täynnä naisia ja jotkut valitsee Tapparan kannattajan puolisokseen?Siis olettaen, että seuraa jääkiekkoa, eikä vaan kysyttäessä vastaa mitä kannattaa ”no Tapparaa”, vaan että seuraa eri tavoin kyseistä seuraa. Täysin absurdi ajatuskin! Kerran nuorena tapailin pariakin tapparahenkistä naista, luojalle kiitos ne eivät johtaneet mihinkään peruuttamattomaan!
Viinahan lisää sietokykyä, se ei ollut syynä!Tulipa tästä mieleen, kun nuorena poikana olin "muutamassa" romillessa päässyt pukille ja olin sitten yöllä herännyt oksentamaan naisen kämpän lattialle ja vessan ympäri. Selvisihän se syykin sitten aamulla. Nainen oli pesunkestävä tapparafani, eikä alkoholilla ollutkaan mitään tekemistä asian kanssa.
Niistäkin löytyy ihan kehityskelpoisia yksilöitä. Vävy on kärppäläinen, mutta oppinut pikkuhiljaa suvaitsevaisuutta. Kiltisti on kuskannut omia lapsiaan Ilveksen jääkiekko- ja futisharkkoihin. Oli jopa 2017 ratkaisevassa säälipleijarissa Porissa kannustamassa Ipaa oikein Ilveksen pipo päässäEntä kärppäläiaset?
Ihan kaverin puolesta kyselen..
Tässä juuri korostuu pelaajien merkitys roolimalleina. Eemeli on meillä ollut se, jonka nimi mainitaan useimmin kun lapsilta ja nuorilta kysytään suosikkia. Kuka on seuraava?Tosta kasvatuksesta tuli viä miäleen, mun mouhotuttuni. Käy peleissä alakoulu ikäisen nassikkansa kanssa. Nappula pelailee maalissa eräässä maakunnan seurassa. Syksyllä ilmoitti yht'äkkiä kannattavansa Kespoota kun tykkää niitten molarista. Nyt kun käyvät mouhojen peleissä, pennulla on Kespoo pipa päässä, pakotti isin ostamaan semmosen.
Mitä käy kun Rimpinen lähtee ja/tai K-Espoo menee nurin?Tosta kasvatuksesta tuli viä miäleen, mun mouhotuttuni. Käy peleissä alakoulu ikäisen nassikkansa kanssa. Nappula pelailee maalissa eräässä maakunnan seurassa. Syksyllä ilmoitti yht'äkkiä kannattavansa Kespoota kun tykkää niitten molarista. Nyt kun käyvät mouhojen peleissä, pennulla on Kespoo pipa päässä, pakotti isin ostamaan semmosen.
PorilaisetYmmärrän täysin tuttusi lasta, kuka fanittaisi Metsolaa tai Kohosta..
Toki aina muutamia on, mutta ei siinä määrissä mitä enne. Kasvattajaseuraan ei sementoida junnulle tai paluumuuttajalle loppu-uran kestävää automaattista pelipaikkaa. Onhan tässä Järventiet, Rautiaiset ja Kärjet sun muut vastaavat nähty kummaltakin puolelta.Eemeli Suomi sanoo moi. Ja Jarkko Parikka, vaikka muistankin kuulleeni, että olisi alunperin Imatran Ketterän kasvatti.
Juu. Eilen kun kinkkasin pelin jälkeen parkkihallia kohti, edellä käveli pari pikkulikkaa Eemelin paidat päällä. Noita paitoja näkee nassikoilla eniten.Tässä juuri korostuu pelaajien merkitys roolimalleina. Eemeli on meillä ollut se, jonka nimi mainitaan useimmin kun lapsilta ja nuorilta kysytään suosikkia. Kuka on seuraava?
Ymmärrän täysin tuttusi lasta, kuka fanittaisi Metsolaa tai Kohosta..
Calle, Mänty, Mese, kuka tahansa uusista ukoista. Ilveksellä tulee aina olemaan useita sytyttäviä pelaajia, oli herran nimi sitten Suomi tai ei. En usko että nämä vaikuttaa loppupeleissä niin paljoa.Eemeli on meillä ollut se, jonka nimi mainitaan useimmin kun lapsilta ja nuorilta kysytään suosikkia. Kuka on seuraava?
Sama se tällä puolella on. Taitaa Pirkanmaalla olla tosiaan pahin tilanneEbola jyllää jälleen meidän puolella koppikäytävää.
Tänään sivussa: Tanus, Quenneville, Vellu, Gallet, Tuulola, Andersson.
Ebola jyllää jälleen meidän puolella koppikäytävää.
Tänään sivussa: Tanus, Quenneville, Vellu, Gallet, Tuulola, Andersson.
Vitun tillu.Jep. Vatun puoliso on Emma Laksola, joka on vieläpä Tapparassa töissä.
Onkohan sun junnu alle 10 v? Yllättäen sarjajohto alkanut tuntuun omalta. Eikä se siis väärin ole, aivan sama miten Ilveksen löytää, mutta junioreilla noi mestaruudet painaa myös.Mun nuorin ollu mouhoihin päin aina mut nyt tullut järkiinsä vihdoin mikä on suurin ja kaunein.
Annetaan anteeks ku vielä ihan junnu et hairahtanut aikoinaan.
Ei oo. Meillä muut niin ilvesläisiä ja kulkenut mukana niin pikku hiljaa käynyt näin.Onkohan sun junnu alle 10 v? Yllättäen sarjajohto alkanut tuntuun omalta. Eikä se siis väärin ole, aivan sama miten Ilveksen löytää, mutta junioreilla noi mestaruudet painaa myös.