Torski
Tähtipelaaja
Joskin onko savihenkilö rikki eikä kipeä?Ebola jyllää jälleen meidän puolella koppikäytävää.
Tänään sivussa: Tanus, Quenneville, Vellu, Gallet, Tuulola, Andersson.
Joskin onko savihenkilö rikki eikä kipeä?Ebola jyllää jälleen meidän puolella koppikäytävää.
Juu ja Quenneville myös. (oletetusti)Joskin onko savihenkilö rikki eikä kipeä?
Sama se tällä puolella on. Taitaa Pirkanmaalla olla tosiaan pahin tilanne
Ei ole pahat poissaolot. Noista ainoastaan Tanus ja Tuulola ovat menetyksiä. Vai miten se meni.Ebola jyllää jälleen meidän puolella koppikäytävää.
Ei ole pahat poissaolot. Noista ainoastaan Tanus ja Tuulola ovat menetyksiä. Vai miten se meni.
Totta. Annoin vähän siimaa naapurille.Unohdit tärkeän yksikkömuodon tuosta.
Tämän päivän poissaoloista ainoa merkittävä on Tanus ja Tuulola.
Itteä kyllä kyrpii kaikki muut poissaolot paitsi toi Gallet.Ei ole pahat poissaolot. Noista ainoastaan Tanus ja Tuulola ovat menetyksiä. Vai miten se meni.
Joo samaa mieltä tuosta. Toki sinällään myös hienoa, että tätä nykyä tuollaiseen ikoniseen asemaan kannattajien silmissä voi nousta yllättäviäkin kavereita. Esimerkiksi yhden täyden kauden ja kaksi vajaata pelannut nuori Tshekkiveskari.Toki aina muutamia on, mutta ei siinä määrissä mitä enne. Kasvattajaseuraan ei sementoida junnulle tai paluumuuttajalle loppu-uran kestävää automaattista pelipaikkaa. Onhan tässä Järventiet, Rautiaiset ja Kärjet sun muut vastaavat nähty kummaltakin puolelta.
Maailma muuttuu ja urheilu siinä mukana, suunta on koko ajan kilpailullisempaan suuntaan. Kauan sitten pelaajat kävivät vielä päivätöissäkin.
No ei sen taakse voi mennä. Ei mennyt Ilveskään. Siellä pitää muiden paikata poissaolijat. Siksi kai Tapparalla on leveyttä rosterissa?Ebola jyllää jälleen meidän puolella koppikäytävää.
Ei tosiaan ole siitä kiinni tämänhetkinen tilanne, mutta eipä tuo kyllä sitä helpotakaan.No ei sen taakse voi mennä. Ei mennyt Ilveskään. Siellä pitää muiden paikata poissaolijat. Siksi kai Tapparalla on leveyttä rosterissa?
Kookoolta pois Koblizek, Emanuelsson, (Leskinen), Farrance, Loponen ja Pärssinen. Paljon vaikeampi tilanne heillä on.Ei tosiaan ole siitä kiinni tämänhetkinen tilanne, mutta eipä tuo kyllä sitä helpotakaan.
No ei sen taakse voi mennä. Ei mennyt Ilveskään. Siellä pitää muiden paikata poissaolijat. Siksi kai Tapparalla on leveyttä rosterissa?
Niin olisko kannattanut ostaa pari juusoikosta varmuuden vuoksi.No varsinkin Tapparalla, koska niillä aina kokeneita pelimiehiä ainakin kentällinen rotaatiossa. Oon täältä lukenut. Siellä ei mitkään Niko Korkolat ja Niklas Puistolat nouse ratkaisuvaiheilla kokoonpanoon, jos muutama äijä pois.
Ei tekisi edes tiukkaa.
Vaikka olen henkeen ja vereen Ilves, ei tuo meidän naapuri mulle mitään inhoa tuota.
Koko suku on tapparalaista ja vaari pelannutkin TBK/Tappara akselilla. Toki paikallispelin voitot ovat runkosarjan suola ja naapuri on se joka pitää aina voittaa.
Sama kohtalo täällä...Mun isä kannattaa Tapparaa, mut se on ihan kyrpä muutenkin.
Paljon on kapinallisia täällä. Hirveä kohtalo, ootteko kaikki syntyny Mouhijärvellä?Sama kohtalo täällä...
Itse taas saan kiittää omaa isääni siitä, että olen ilvesläinen.Paljon on kapinallisia täällä. Hirveä kohtalo, ootteko kaikki syntyny Mouhijärvellä?
No tunnetusti Tapparan kannattajat tulee paikalle vasta finaaleihinKoko yläkerta avattu mutta ei se häävisti ole myynyt. Tärkeitä pelejä Tapparalle mutta missäs yleisö...
Paitsi tänä vuonnaNo tunnetusti Tapparan kannattajat tulee paikalle vasta finaaleihin