Tampereen Tappara

toskala

Luottopelaaja
Sama se tällä puolella on. Taitaa Pirkanmaalla olla tosiaan pahin tilanne

Tosin kun se naapuriin iskee niin se on vain odottamaton ja ennalta-arvaamaton tilanne jonka kanssa on vain elettävä.

Kun se iski meille niin johan on utj:n ketju täynnä tavaraa kuinka tällaiset tilanteet on täysin ennakoitavissa ja ei oltaisi näin kusessa jos vain herra tekisi työnsä.

Toutain

Luottopelaaja
Ei ole pahat poissaolot. Noista ainoastaan Tanus ja Tuulola ovat menetyksiä. Vai miten se meni.

Unohdit tärkeän yksikkömuodon tuosta.

Tämän päivän poissaoloista ainoa merkittävä on Tanus ja Tuulola.

• Tykkää
Reactions: 000

Ilves97

Luottopelaaja
Toki aina muutamia on, mutta ei siinä määrissä mitä enne. Kasvattajaseuraan ei sementoida junnulle tai paluumuuttajalle loppu-uran kestävää automaattista pelipaikkaa. Onhan tässä Järventiet, Rautiaiset ja Kärjet sun muut vastaavat nähty kummaltakin puolelta.

Maailma muuttuu ja urheilu siinä mukana, suunta on koko ajan kilpailullisempaan suuntaan. Kauan sitten pelaajat kävivät vielä päivätöissäkin.
Joo samaa mieltä tuosta. Toki sinällään myös hienoa, että tätä nykyä tuollaiseen ikoniseen asemaan kannattajien silmissä voi nousta yllättäviäkin kavereita. Esimerkiksi yhden täyden kauden ja kaksi vajaata pelannut nuori Tshekkiveskari.

Suosittelen katsomaan tuosta Ilves Insiden kutosjaksosta tuon osion jossa Ilves Hockey Legendsin valintakomitea on koolla. Siinä tuota asiaa sivutaan, että mitä pidemmälle tässä mennään niin sitä enemmän myös valintakriteerit tulee muuttumaan. Joskus 2050-luvulla kun kavereita tuonne aateloidaan niin jonkun Lappeenrannasta tulleen Mäntykiven 5-6 kautta Ilveksessä voi olla tuollaisessa jo kovaa valuuttaa.

• Tykkää
Reactions: 000

Toutain

Luottopelaaja
No ei sen taakse voi mennä. Ei mennyt Ilveskään. Siellä pitää muiden paikata poissaolijat. Siksi kai Tapparalla on leveyttä rosterissa?

No varsinkin Tapparalla, koska niillä aina kokeneita pelimiehiä ainakin kentällinen rotaatiossa. Oon täältä lukenut. Siellä ei mitkään Niko Korkolat ja Niklas Puistolat nouse ratkaisuvaiheilla kokoonpanoon, jos muutama äijä pois.

Soho

Tähtipelaaja
No varsinkin Tapparalla, koska niillä aina kokeneita pelimiehiä ainakin kentällinen rotaatiossa. Oon täältä lukenut. Siellä ei mitkään Niko Korkolat ja Niklas Puistolat nouse ratkaisuvaiheilla kokoonpanoon, jos muutama äijä pois.
Niin olisko kannattanut ostaa pari juusoikosta varmuuden vuoksi.

Ai perkele ne ostikin sen. Mutta lisää Ikosia.

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Ei tekisi edes tiukkaa.
Vaikka olen henkeen ja vereen Ilves, ei tuo meidän naapuri mulle mitään inhoa tuota.
Koko suku on tapparalaista ja vaari pelannutkin TBK/Tappara akselilla. Toki paikallispelin voitot ovat runkosarjan suola ja naapuri on se joka pitää aina voittaa.

Aika paljon sellaista voimafantsu-uhoa ketju väärällään, että "meillä kyllä tehtäisiin niin ja näin, jos olisi noin."

Otetaas tällainen skenaario, jossa on tosielämää taustalla. Oma lapsesi pelaa HC Nokian U14 AAA. Lapsella pelit menevät hyvin, joten hän saa kutsun lähteä turnaukseen Tapparan U14 AAA mukana. Kuinka moni ihan oikeasti tässä kohtaa sanoisi, että ei lähde koska "meidän lapsihan ei Tapparassa pelaa"?

Ja komppaan sua. Ei tekisi edes tiukkaa sanoa, että toki meidän lapsi lähtee.

CTS

Vakiokokoonpanossa
Paljon on kapinallisia täällä. Hirveä kohtalo, ootteko kaikki syntyny Mouhijärvellä?
Itse taas saan kiittää omaa isääni siitä, että olen ilvesläinen.
Isä alkoi viemään minua Hakamettään Ilveksen peleihin pikkupoikana, ja kertoi, että meidän suvussa kannatetaan Ilvestä.
Suurin osa kavereistani on aina ollut tapparalaisia, joten tiedä miten olisi käynyt ilman hyvää kotikasvatusta.

Pelottavaa ajatellakin sitä toista mahdollista kohtaloa...

Teme-74

Luottopelaaja
Koko yläkerta avattu mutta ei se häävisti ole myynyt. Tärkeitä pelejä Tapparalle mutta missäs yleisö...