Tampereen Tappara

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Paikallispeli näytti mielestäni täydellisesti sen missä Tappara menee. Peli on PALJON parempaa mitä talvella... Mutta... Ei riitä. Tuolla taistelulla minkä Tappara antoi voi pärjätä keväällä sen ekan kierroksen, mutta jos tulee Ilves, Lukko, KalPa vastaan jolla pelisysteemi on kunnossa. Niin ei riitä.

Onnittelut Ilvekselle jälleen

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
Tänään Tappara pärjäsi ekan erän verran. Toisen erän tuuri maali ja lahja YV Ilvekseltä antoi johto aseman. Sen jälkeen pakka sekosi ja Ilves tuli rinnalle. Tappara käytännössä puolusti suurimman osan pelistä ja hyvin puolustikin, mutta hyökkäykseen lähdöt/hyökkäykset oli ihan aneemisia. Ei tuolla pelillä pärjää kärki joukkueille. Sentään uusi mokke Tapparalla pelasi hyvän pelin, kannattais pitää ennemmin kuin Metsola

Ai niin, Tampere on tänäkin vuonna

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
IMG_3440.jpeg

Calle ja . Top… mutta hei, se on sallittua näin kun kohteena kakkonen ….

polve

Vakiokokoonpanossa
Onko jollain muuten klippiä tai kuuluuko tuo röönporin huuto jossain? Tai onko varmaa tietoa, mitä meni tuomareille huutelemaan?
Kertoi pressissä itse sanoneensa räsäsen jäähystä että "fucking joke". Todellisuus voi olla tarua ihmeellisempää, ja toisaalta olisi voinut myös niellä selkeän estämisjäähyn. Nuo tuomarit ovat saaneet Grönborgilta aika paljon paskaa niskaansa tällä kaudella, osin ansaitustikin, mutta en ihmettele vaikka noita käytösjäähyjä annettaisiin helpostikin jatkossa Rikulle.

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
Kertoi pressissä itse sanoneensa räsäsen jäähystä että "fucking joke". Todellisuus voi olla tarua ihmeellisempää, ja toisaalta olisi voinut myös niellä selkeän estämisjäähyn. Nuo tuomarit ovat saaneet Grönborgilta aika paljon paskaa niskaansa tällä kaudella, osin ansaitustikin, mutta en ihmettele vaikka noita käytösjäähyjä annettaisiin helpostikin jatkossa Rikulle.
Mun mielestä tuomarit kerrankin tuomioissaan oli pelin tasalla, ei yhtään huti vihellystä tai päätöstä

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Mun mielestä Riken ja Hölön välillä on kunniotus. Mm siinä kohtaa kun Rike kertoo mistä sai oman jäähynsä, panoitti, että ymmärtää hyvin miksi Niemelä huusi pää punaisena hylystä. Se mitä hän itse ei ymmärrä on se, että samalla kun Niemelä saa tehdä sen niin hän saa kakkosen kun Räsäsen estämisjäähyn tultua sanoo tätä sukeltamiseksi ja vitsiksi F-pommin kanssa.

Torski

Tähtipelaaja
. Se mitä hän itse ei ymmärrä on se, että samalla kun Niemelä saa tehdä sen niin hän saa kakkosen kun Räsäsen estämisjäähyn tultua sanoo tätä sukeltamiseksi ja vitsiksi F-pommin kanssa.
Jos on ollut kusipää koko kauden ajan niin ei parane ihmetellä miksi sitten joutuu helpommin boksin.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Tapparalaiset saa purnata tästä yhdestä tuomiosta ihan miten haluaa. Ilvekseltä on kuitenkin tällä kaudella hylätty kolme (3) maalia paikallisissa. Siihen nähden tällänen yks 5-3 yv ei paljoo paina (niitäkin on muuten tapparalaisille tällä kaudella lahjotettu)

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Mun mielestä Riken ja Hölön välillä on kunniotus. Mm siinä kohtaa kun Rike kertoo mistä sai oman jäähynsä, panoitti, että ymmärtää hyvin miksi Niemelä huusi pää punaisena hylystä. Se mitä hän itse ei ymmärrä on se, että samalla kun Niemelä saa tehdä sen niin hän saa kakkosen kun Räsäsen estämisjäähyn tultua sanoo tätä sukeltamiseksi ja vitsiksi F-pommin kanssa.
Onhan siinä vissi ero, jos teet sen tuollaisessa tilanteesa satunnaisesti kerran kaks kaudessa. Kun, että sen tekee toistuvasti ja usean jäähyn kohdalla ja pelin jälkeen koppikäytävällä.

Kikuka

Vakiokokoonpanossa

Missä on kunnioitus pelin jälkeen? EI onnitteluja, kättelyä jne. Kuuluu lehdistötilaisuuteen AINA

Sonni

Vakiokokoonpanossa
Missä on kunnioitus pelin jälkeen? EI onnitteluja, kättelyä jne. Kuuluu lehdistötilaisuuteen AINA
No kättelyt vielä jotenkin ymmärtää liigan linjaustenkin johdosta, mutta toisaalta onko siinäkään niin järkeä kun seisovat vierivieren pienessä tilassa…