Tampereen Tappara

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
”Menestyvä joukkue on parhaimmillaan kuin perhe. Silloin joukkueen jäseniä pitää kohdella kuin perhettä. Minä olen kaikkien pelaajien käytettävissä ja olen aina valmis puhumaan. Haluan kuulla heidän ajatuksiaan enkä vain sanella asioita. On tärkeää kommunikoida ja saada koko joukkue seisomaan saman asian takana. Valmentajan pesti jää lyhyeksi, jos vain runnoo läpi oman näkemyksensä kuuntelematta muita.” RG
Ja muisti mainita siitä, että hänen mielestä häntä kohdellaan eri tavalla kuin suomen kielisiä valmentajia, koska hän puhuu englantia.

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
”Menestyvä joukkue on parhaimmillaan kuin perhe. Silloin joukkueen jäseniä pitää kohdella kuin perhettä. Minä olen kaikkien pelaajien käytettävissä ja olen aina valmis puhumaan. Haluan kuulla heidän ajatuksiaan enkä vain sanella asioita. On tärkeää kommunikoida ja saada koko joukkue seisomaan saman asian takana. Valmentajan pesti jää lyhyeksi, jos vain runnoo läpi oman näkemyksensä kuuntelematta muita.” RG
Voidaanko rivien välistä ajatella, että RG saa potkut kauden jälkeen

Miika Lundin

Luottopelaaja
Ja muisti mainita siitä, että hänen mielestä häntä kohdellaan eri tavalla kuin suomen kielisiä valmentajia, koska hän puhuu englantia.
Jos äidinkieli on eri, niin se aiheuttaa tiettyä haastetta kommunikointiin oli sitten ruotsalainen puutarhatonttu Suomessa tai suomalainen perusjuntti Baijerissa. Tämä sitten näkyy näinä "erilaisina kohteluina" (mitä siis todellisuudessa ei ole). Turha tästä on numeroa tehdä ja se, kuka tekee, peittelee kyllä ihan muita haasteita henkilökemioissa tai sosiaalisten taitojen puutetta.

Mutta ehkä tietäjät tämän jo tietää. Mun puolesta 5v jatkot.

Puujalka

Luottopelaaja
Niin, koska käytännössähän on on eri asia sanoa ”what the fuck? Fucking fuck this is bullshit”, kuin ”mitä vittua? Vitun vittu mitä paskaa”, eikös niin joulupukki?
On se kyllä aika seppä, onko naapurin organisaatiossa ketään kenen mielestä joskus myös heidän omassa tekemisessä voisi olla vikaa, vai onko se aina jonkun muun syy jos tapahtuu jotain kamalaa.

Don Corleone

Luottopelaaja
Tässä hän itse keroo, miksi Tappara ei ole ollut menestyvä joukkue. (tällä kaudella)