Näyttää myös, että HPK:n tai Sportin jne.Siltähän se näyttää että on mouhojen vuoro pudottaa kevätvireinen Ilves puolivälierissä.
Vielä on näillä tuloksilla vähintään lauantaihin odotettava ennenku tiedetään.
Näyttää myös, että HPK:n tai Sportin jne.Siltähän se näyttää että on mouhojen vuoro pudottaa kevätvireinen Ilves puolivälierissä.
Hei, se ratkeaa sillä, kun skippaat viestit. Ja kouluun ei tarttee mennä, kun työt edessäPitäsköhän sun ottaa oikeasti pikku loma tästä ketjusta?
Suihkuun, nukkumaan ja aamulla kouluun. Muuta neuvoa ei tule.
Sulla on riittänyt huumoria Tapparan pelistä puhuttaessa täs viimeviikkoina mutta tuohon erittäin itsetietoiseen sarkasmiin se ei taipunut.aika keulimista, kun ei ole pelannut vielä Calle peliäkään
Joku vastuu lukijallakin onSulla on riittänyt huumoria Tapparan pelistä puhuttaessa täs viimeviikkoina mutta tuohon erittäin itsetietoiseen sarkasmiin se ei taipunut.
(Ja tämä nyt muillekin jotka eivät huonoa vitsiäni tajunnut.)
SepäseJoku vastuu lukijallakin on![]()
Hyvän vitsin ja huonon vitsin raja on häilyvä. Mutta jos hyvin käy, niin ensi viikolla saadaan paikalliset lopultakinSulla on riittänyt huumoria Tapparan pelistä puhuttaessa täs viimeviikkoina mutta tuohon erittäin itsetietoiseen sarkasmiin se ei taipunut.
Heh, porkkanoilta olen oppinut milloin oikeat pelit alkaa. Kevään alkua ei katsota katsota kalenterista vaan siitä kun lämpötila nousee keskimäärin nollan yli pysyvämmin. Kesäloman alun oppinet lähiaikoina...mutta pelataan pelit ensin.Sulla on riittänyt huumoria Tapparan pelistä puhuttaessa täs viimeviikkoina mutta tuohon erittäin itsetietoiseen sarkasmiin se ei taipunut.
@ilvesperhe viimeksi kun tarkistin niin kevät alkaa maaliskuussa
Lopetan vitsiniekkailun tähän ja menen nyt nauttimaan kun viimein on aihetta
Hyvä aina välillä tämmöstä kissanhännän vetoa heittää fanien kesken. Tapella sitten en jaksa. Verbaalisesti tai fyysisesti.Heh, porkkanoilta olen oppinut milloin oikeat pelit alkaa. Kevään alkua ei katsota katsota kalenterista vaan siitä kun lämpötila nousee keskimäärin nollan yli pysyvämmin. Kesäloman alun oppinet lähiaikoina...mutta pelataan pelit ensin.
Oli kyllä harmi, kun Puhakka loukkaantu loppukaudeks. Onneks pääsi kuitenkin jo seuraavaan vaihtoon pelaamaan!Hyvä aina välillä tämmöstä kissanhännän vetoa heittää fanien kesken. Tapella sitten en jaksa. Verbaalisesti tai fyysisesti.
Mutta olipa peli. Tätä peliä ollaan odotettu kohta 4 kuukautta. Olen iloinen.
Säikähdin itsekin. Todella tärkeää Tapparalle että sai maalit. Kuitenkin osaa niitä tehdäOli kyllä harmi, kun Puhakka loukkaantu loppukaudeks. Onneks pääsi kuitenkin jo seuraavaan vaihtoon pelaamaan!
Tais olla kevään paras peli?Hyvä aina välillä tämmöstä kissanhännän vetoa heittää fanien kesken. Tapella sitten en jaksa. Verbaalisesti tai fyysisesti.
Mutta olipa peli. Tätä peliä ollaan odotettu kohta 4 kuukautta. Olen iloinen.
Onnittelut tilanteen tasaamisesta.Säikähdin itsekin. Todella tärkeää Tapparalle että sai maalit. Kuitenkin osaa niitä tehdä
Tekisi mieli sanoa koko kauden, mutta rehellisesti en muista niitä syksyn parhaita, mutta ehottomasti paras vuoden vaihteen jälkeen. Nyt oli asennetta, ajettiin maalille eikä jääty kulmiin peiton alle tumputtamaan. Tällä pelillä kaatuu hyvänkin päivän Espoo. En kuitenkaan vieläkään usko Ilveksen, Kalpan tai Lukon kaatamiseenTais olla kevään paras peli?
Olin hallissa mutta en ole tyytyväinen. Matinmikolta alokasmainen virhe (taas), ja vastustaja peliin mukaan. Peli kestää vähintään sen 60 minuuttia. Ei 55.Tekisi mieli sanoa koko kauden, mutta rehellisesti en muista niitä syksyn parhaita, mutta ehottomasti paras vuoden vaihteen jälkeen.
Yksi iso virhe, mutta tässä tilanteessa se ei ollut merkittävä. Kokonaisuutena kauden parhaita vetoja. Olen tyytyväinen.Olin hallissa mutta en ole tyytyväinen. Matinmikolta alokasmainen virhe (taas), ja vastustaja peliin mukaan. Peli kestää vähintään sen 60 minuuttia. Ei 55.
Sepä. Rallia ei ajeta jos siellä pelätään.tässä tilanteessa se ei ollut merkittävä
Miten niin harmittaa? Eikös jossain ollut jo puhetta, että voi olla jopa heti ensimmäisessä ottelussa mukana?Eemelin puolesta harmittaa, mut muuten todella jees