• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tampereen Tappara

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
aika keulimista, kun ei ole pelannut vielä Calle peliäkään
Sulla on riittänyt huumoria Tapparan pelistä puhuttaessa täs viimeviikkoina mutta tuohon erittäin itsetietoiseen sarkasmiin se ei taipunut.

(Ja tämä nyt muillekin jotka eivät huonoa vitsiäni tajunnut.)

@ilvesperhe viimeksi kun tarkistin niin kevät alkaa maaliskuussa

Lopetan vitsiniekkailun tähän ja menen nyt nauttimaan kun viimein on aihetta

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
Sulla on riittänyt huumoria Tapparan pelistä puhuttaessa täs viimeviikkoina mutta tuohon erittäin itsetietoiseen sarkasmiin se ei taipunut.

Hyvän vitsin ja huonon vitsin raja on häilyvä. Mutta jos hyvin käy, niin ensi viikolla saadaan paikalliset lopultakin

ilvesperhe

Luottopelaaja

@ilvesperhe viimeksi kun tarkistin niin kevät alkaa maaliskuussa

Lopetan vitsiniekkailun tähän ja menen nyt nauttimaan kun viimein on aihetta
Heh, porkkanoilta olen oppinut milloin oikeat pelit alkaa. Kevään alkua ei katsota katsota kalenterista vaan siitä kun lämpötila nousee keskimäärin nollan yli pysyvämmin. Kesäloman alun oppinet lähiaikoina...mutta pelataan pelit ensin.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Heh, porkkanoilta olen oppinut milloin oikeat pelit alkaa. Kevään alkua ei katsota katsota kalenterista vaan siitä kun lämpötila nousee keskimäärin nollan yli pysyvämmin. Kesäloman alun oppinet lähiaikoina...mutta pelataan pelit ensin.
Hyvä aina välillä tämmöstä kissanhännän vetoa heittää fanien kesken. Tapella sitten en jaksa. Verbaalisesti tai fyysisesti.

Mutta olipa peli. Tätä peliä ollaan odotettu kohta 4 kuukautta. Olen iloinen.

mestari.

Vakiokokoonpanossa
Hyvä aina välillä tämmöstä kissanhännän vetoa heittää fanien kesken. Tapella sitten en jaksa. Verbaalisesti tai fyysisesti.

Mutta olipa peli. Tätä peliä ollaan odotettu kohta 4 kuukautta. Olen iloinen.
Oli kyllä harmi, kun Puhakka loukkaantu loppukaudeks. Onneks pääsi kuitenkin jo seuraavaan vaihtoon pelaamaan!

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Tais olla kevään paras peli?
Tekisi mieli sanoa koko kauden, mutta rehellisesti en muista niitä syksyn parhaita, mutta ehottomasti paras vuoden vaihteen jälkeen. Nyt oli asennetta, ajettiin maalille eikä jääty kulmiin peiton alle tumputtamaan. Tällä pelillä kaatuu hyvänkin päivän Espoo. En kuitenkaan vieläkään usko Ilveksen, Kalpan tai Lukon kaatamiseen

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Miks tää on yht äkkiä nii seesteinen tää ketju. Etenki pelien jälkeen mulla paukkuu ilmoitukset mutta nyt yli tuntiin ei mitää kunnes vasta äsken joku tykkäsi aijemmasta viestistäni

Suht hiljainen

Vakiokokoonpanossa
Tekisi mieli sanoa koko kauden, mutta rehellisesti en muista niitä syksyn parhaita, mutta ehottomasti paras vuoden vaihteen jälkeen.
Olin hallissa mutta en ole tyytyväinen. Matinmikolta alokasmainen virhe (taas), ja vastustaja peliin mukaan. Peli kestää vähintään sen 60 minuuttia. Ei 55.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Olin hallissa mutta en ole tyytyväinen. Matinmikolta alokasmainen virhe (taas), ja vastustaja peliin mukaan. Peli kestää vähintään sen 60 minuuttia. Ei 55.
Yksi iso virhe, mutta tässä tilanteessa se ei ollut merkittävä. Kokonaisuutena kauden parhaita vetoja. Olen tyytyväinen.