Vaikka allekirjoittaneelta ei kysytä mielipidettä tuosta mahdollisesta Mäntymaan liittymisestä Tapparan valmentajistoon, niin onko tapsun toimistolla todellakin nähty että Grönborg & Mäntymaa-kaksikko on sellainen valmennuksen rakkauspakkaus jolla kuvitellaan saavutettavan uutta uskottavuutta ja parempaa kausikorttimyyntiä ja (gloryhunter) irtolippujen ostajien paluuta seuraavalle sesongille? Tällä kaudella kun muutamat tapsua kannattavat kaverini ovat todenneet heidän kannattamansa joukkueen pelillisistä esityksistä että kuka haluaisi maksaa tuollaisen paskan (pelin) katsomisesta yhtään euroa? Tähän olen vastannut että nyt kysyt Ilveksen kannattajalta ja että on vähän vaikea vastata kun olen käynyt peleissä niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina.
Toki on sanottava sekin että Mäntymaa on CV:nsä perusteella täysin riittävä henkilö kakkosvalmentajaksi, mutta jos/kun ensi kaudella ei RG saa vieläkään omaa pelitapaansa ajettua sisään, niin kuka onkaan siinä vaiheessa luonnollisin ja nopein vaihtoehto nostettavaksi siihen ykköskäskijän paikalle.
Kärppien tämän kauden totaalinen mahalasku kun on tosiaan vielä henkilöitynyt hyvin vahvasti nimenomaan Mäntymaan valmennuksellisten kykyjen puutteeseen, niin onko todella niin että tämän nimen kairaaminen vaikka ihan vaan vaikka kakkosvalmentajaksi - tai vaikka vesipullojen täyttäjäksi - olisi tapsukaisen toimiston suunnalta sellainen signaali jolla halutaan luoda mielikuvaa paremmasta pelistä seuraavalla kaudella kun RG:n pelitavan sisäänajoon ei riittänyt runkosarja ja pelaajistoonkin tulee isoa vaihtuvuutta.
Eikö uusien pelaajienkin haalimiseen vaikuta perinteisesti aika paljon se että millainen valmennus joukkueessa on, ja arvaisin että RG ja VM eivät ole tällä hetkellä ne halutuimmat käskijät tuolla pelaajien keskuudessa..
Eipä sillä tämä kelpaa allerkijoittaneelle enemmän kuin hyvin ja tilasinkin sopivasti viime viikolla noin kilon verran jenkkilässä elokuvateattereissa käytettävää voinmakuista popcornsuolaa. Olen siis hyvin valmistautunut tämän rekrytoinnin aikaan saamaan mielialaväreilyyn tuolla naapurin kannattajien parissa..
Dynasty? F*ck that! It's a F*CKING JOKE!