• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tampereen Tappara

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Tää on edelleen jotenki niin kaunista ku Tapparaan uskoo enemmän muut kun ite Tapparalaiset. No tämmöstä se on ku sukellus on uutta. Mutta tätä on urheilu
En mä kyllä valitettavasti nää, että Tappara mitään ihmeitä pystyy tekemään. Alkuunsa pitäisi pystyä pelaamaan kaksi hyvää ottelua peräkkäin, joka on hyvin tärkeää pudotuspeleissä. Mahdollista Tapparan tuo on toki vielä voittaa, mutta helppoa se ei todellakaan ole.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
En mä kyllä valitettavasti nää, että Tappara mitään ihmeitä pystyy tekemään. Alkuunsa pitäisi pystyä pelaamaan kaksi hyvää ottelua peräkkäin, joka on hyvin tärkeää pudotuspeleissä. Mahdollista Tapparan tuo on toki vielä voittaa, mutta helppoa se ei todellakaan ole.
Kaiken kertoo se, ettei K-Espoo ole edes ihmeellinen ja silti on vaikeaa. Tappara on kaikessa muussa paitsi erikoistilannepelissä koiria parempi. Imo.

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
Fair enough. Toki oon aika varma että olisi todella monella muulla sama fiilis jos heidän seuransa on Tapparan tapaan tälleen menestyy ja sitten tulee tälläisiä hetkiä. Ihminen tottuu kaikkeen. Myös menestykseen. Puhun kokemuksesta. Tämä on kontrastina siihen aika iso. Mutta ei tämä isommiin nyt vituta. Vielä. Sarja kesken. Olo on vaan kuten sanoin, tyhjä. Katsotaan kevät loppuun ja murehditaan kunnolla vasta sitten. En jaksa edes @Kikuka luultavastii pian pyytävää pelianalyysiä kirjottaa. Kai mä käyn kävelyllä ja lätkin pari tarraa.
Jos peliä katsoo, halintaa oli Tapparalla, mutta kun se maalinteko. Espoo onnistui tänään paikoista ja puolusti. Ehyempi joukkue voitti.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Jos peliä katsoo, halintaa oli Tapparalla, mutta kun se maalinteko. Espoo onnistui tänään paikoista ja puolusti. Ehyempi joukkue voitti.
Kespoo piti Tapparan pois maaliintekosektoreilta hyvin. Me tarjotaan niitä. Pelaajien kehonkielestä päätellen itseeluottamuksessa hakemista

toskala

Tähtipelaaja
Tää on edelleen jotenki niin kaunista ku Tapparaan uskoo enemmän muut kun ite Tapparalaiset. No tämmöstä se on ku sukellus on uutta. Mutta tätä on urheilu

NO samaahan se täällä on. Ilves on kiistatta kovin mestarisuosikki KalPan jälkeen ja täällä edelleen pelätään että mitä jos kuitenkin Tappara tulee vastaan (vaikka Tapparanhan Ilvestä pitäisi pelätä eikä toisinpäin.)

Jaa, onkos se nyt ensimmäinen kerta sitten kevään -21 kun Tappara pelaa veitsi kurkulla ja muussa sarjassa kuin välierässä..... No en muista koska. Melkein (huom! melkein) tekisi mieli mennä areenalle huomenna jos näin historiallinen hetki käsille osuisi.

reiska

Penkillä
Ylläpidon jäsen
Ehkä tänään. Muuten aika tasan. Lindberg on ollut yllättävän hyvä. Paitsi jos vastassa on Thobias Eekbäri
Ihan miten vaan. Puolustuksessa myös kentällä annetaan tasoitusta, kun kellään ei tuppaa vieläkään 60 runkosarjapelin jälkeen ole mitään hajua ketä sielä pitäisi ottaa tai mitä pitäisi tehdä.

SaviMatti

Vakiokokoonpanossa
Tapparanhan Ilvestä pitäisi pelätä eikä toisinpäin.)
Tavallaan joo, mutta mun mielestä tuo joukkue pelaa jo niin häpeällistä kautta ettei tappio Ilvekselle olisi mikään yllätys tai nöyryytys. Mutta jos meneekin toisin päin? Tuskin tarvii tällä menolla miettiä.

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
Ihan miten vaan. Puolustuksessa myös kentällä annetaan tasoitusta, kun kellään ei tuppaa vieläkään 60 runkosarjapelin jälkeen ole mitään hajua ketä sielä pitäisi ottaa tai mitä pitäisi tehdä.
Tapparan identiteetti uupuu täysin. Joukkue on kuin ajelehtiva vene, ilman peräsintä. Välillä menee oikeaan suuntaan ja välillä menee miten sattuu. Kaikki kulminoituu valmentajaan, miten hän johtaa joukkuettaan.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei oo johdolla pokeria kenkiä Rikua.
Kyllä minä uskon että jos kausi loppuu näihin megasääleihin lähtee Riku aika vikkelään. Ja tilalle tulee joku nimekäs valmentaja, ketä näitä nyt vapaana on.

nuori fani

Vakiokokoonpanossa
IMG_2243.jpeg

:)

Kikuka

Vakiokokoonpanossa
Kyllä minä uskon että jos kausi loppuu näihin megasääleihin lähtee Riku aika vikkelään. Ja tilalle tulee joku nimekäs valmentaja, ketä näitä nyt vapaana on.
Niin ketäs nimekkäitä on vapaana…. Ois siellä Pendo ainakin käytettävissä