Soho
Tähtipelaaja
- Viestejä
- 26 663
Niin tai sitten yhdestä pelistä ei voi vetää kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Siinäkään pelissä ei yv toiminut eikä hyvistäkään paikoista tehty maaleja. Seuraavana päivänä kuitattiin jollain 6-0, 6-1 pelillä se.Tunne on harmittavasti Ilveksen peleistä loistanut poissaolollaan. Hifkipeli hesoissa näytti hyvin, että jos vastustajalla läikähtää me ei siihen pystytä mitenkään vastaamaan.
Melko väsyneitä tappeluja nämä Tapun ja Jypin pelin hommelit. Muutama huiskiminen sinnepäin ja tuomarit väliin. Aika vanhaa maailmaa nämä. Jypin jätkät "vei" tappelut, mutta hävisi pelin.