Ainakin Nykäselle ja Pavelille löytyy haastajia. Siellä voi olla piileviä kykyjä. Kappe ja Engberg on vahvoja. KlingKlong ulottuva. Parikka, Kucerik ja Nyberg akselilta voisi löytyä asennetta. Latvalalla olis näytön paikka. Treenais vaikka jollain Tanuksella. Sitten meillä on noita Pohjois-Amerikkalaisia. Ei oikein voi eurokentillä olla lähtemättä, jos kysytään... Pääasia, että lähtee ja yrittää. Semmonen joukkue ei pelejä voita, joka ei takas anna haastoissa. Näkyy asenteessa ja jäällä luovuttamiset. Ikuinen totuus.