Tampereen Tappara

Nyt selvisi miksi Tappara ei saa koskaan kovia tuomioita kurinpidolta. Suht hiljainen nimimerkki taitaa olla kurinpidon jäsen ainakin noista Mäntykiven ja Nykäsen tapauksien vertailuista päätellen. Moni pelaaja potkaisee kiekkoa pelissä. Pitäisikö siittäkin tuomita aina pelikieltoa, jos joku muu pelaaja tai tuomari on 5m säteellä. Tuomari, jos sattuu oleen lähellä, niin pelikiellon pitäisi olla aika kova, kun tuomaria luistimella potkaiseminen kuulostaa aika pahalta.

Naapuriforkalla "Mr.Peter" huhuilee Eetu Tuulolan palaavan Kerhoon ensi kaudeksi. Koti-ikäväkin kuulemma vaivannut. Ymmärtäähän sen, onhan tuossa välimatkaa kotiin se 45min.
Kirjoitin tänne jo jokunen viikko sitten, että Eetulle ei jatkoa ole tarjottu edes vaikka veljelläkin on sopimus.

Sinällään hauska, että erään käyttäjän täältä mielestä oli Tapparan kohdalla erinomainen sopimus, mutta Tappara itse ei ollut panokseen tarpeeksi tyytyväinen :D.

Ei pilkata. Tappara-JYP oli hyvä juttu kiekolle. Ketään ei sattunut yhtään. Tunnetta oli. Vähän turhautunut olen itse siihen nykymenoon, missä eri joukkueiden pelaajat naureskelee keskenään pelikatkoilla kesken pelin. Palataan juurille, kun välillä sähköistyy.

Pavel nähtävästi loukkaantui tappelussa, eikä ole pelikunnossa tänään. Näytti ne viiksivallun moukut muutenkin häntä sattuvan.

Takaisin