Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskan jätkän maine on, mutta silti tuntuu olevan kova hinku pelaajilla Tapparaan.
Niinkö? Tapola on saanut valmentaa joukkueita jotka olisivat olleet mestarisuosikkeja vaikka sielä olisi valmentajana ollut Tammis Juhani. Näytöt jostain "keskinkertaisen" joukkueen peräsimestä puuttuvat täysin.
Paskan jätkän maine on, mutta silti tuntuu olevan kova hinku pelaajilla Tapparaan.
En minä ottanutkaan kantaa valmentajan "tasoon" sen isommin, vaan siihen että epäilen vahvasti että Tapolalla olisi tarjousnippu euroopan kovimpiin sarjoihin pöydällään kunhan naapurissa hommat lopettaa.En mikään Tapolafani ole todellakaan, oikeastaan päinvastoin, mutta samalla logiikalla esimerkiksi Pep Guardiola ei ole kovin häävi valmentaja koska ei ole manageroinut Burnleyn tasoista seuraa.
Mitä taas Tapparaan tulee, niin aika noh. mielenkiintoinen kolumni ja valkopesua Lehterästä, tekijänä tunnettu Tapparan mies Oinonen. Lehterä ei ole tuomittu huumerikollinen vaan sairas, uhri ja lopulta sankari.
Lehteräähän ei tuomittu huumeiden käyttörikoksesta vaan yrityksestä ostaa kokkelia.Otin huumetta vain vähän ja vain lääkkeeksi… Voi helevata, joku varmaan vielä uskoo noita huumerikollisen hölinöitä.
Lehteräähän ei tuomittu huumeiden käyttörikoksesta vaan yrityksestä ostaa kokkelia.
[/QUOTE
Just juu ostan mut en kä…..
Lehteräähän ei tuomittu huumeiden käyttörikoksesta vaan yrityksestä ostaa kokkelia.
Koristeeksi.Ethän vain vihjaa etteihuumekauppa ollut tarkoitettu omaan käyttöön, vaan myytäväksi?
No onneksi ei ole sun Ipa. Kokkeli-Jorit pysyköön pois Ilveksestä.Todella väsynyttä läppää. Jori olisi kelvannut mun Ipaa koska tahansa.
Aivan. En ole lakiasiantuntija, mutta en ihmettelisi, jos jopa kunnianloukkaussyytteen kynnys ylittyisi.Nyt sitten kannattaisi poistaa viesti ja vähän äkkiä. Aivan idioottimainen teksti.
Viestin kirjoittaja poisti itse viestinsä, ja pahoitteli viestin kirjoitusta ylipäätään.Vetääkö Ilveksen foorumin moderointikin kokkelia kun ei poista näitä viestejä, vaikka toisaalta poisti esim minun viestini, vaikka pyrin aina asiallisuuteen ja toisen ihmisen kunnioitukseen, pysyen sananvapauden laillisissa rajoissa.
![]()
Lainaus tehty ennen viestin poistoa.Siellähän se näkyy vielä Gmoon lainauksessa.