kirvesrinnassa
Luottopelaaja
Millä tavalla IFK mielestäsi ratkaisi vastaan asettumisensa?
Alkuun, kiitos kehuista ja sitten asiaan. Mielestäni HIFK meni jatkoon ihan ansaitusti, ensinnäkin ratkaisumaalin tuomio meni minusta lopulta oikein vaikka ensin katselin että eihän tuo millään voi olla maali sekä toisekseen hienosti heräsivät pelaamaan ja hyödynsivät momentumin myös jatkoajalla tauon jälkeen, ei tuollaisella nukahtamisella kuin Lukolta nähtiin lopussa ansaita näissä karkeloissa jatkopaikkaa vaan se kuka enemmän sitä tahtoo, voittaa. Muutenkin kolme ensimmäistä peliä IFK vei aikalailla tylysti vaikka kovinkaan laadukasta kiekkoa ei nähty.
Törmänen käy kuumana kun väärää vaihtoa ei katsottu videolta, eilen HIFK:n voittomaali jouduttiin katsomaan videolta eli korrelaationa tässä nyt videot? Teksti ei mitenkään ilmaise, että tuolla viitataan eiliseen vaan nimenomaan Temppari-hassuttelulla viitataan tuohon 2016 sarjaan ”yhteinen menneisyys”-kohdalla.
Jos tällä aivan puhtaasti tähän väärään vaihtoon tosiaan viitataan niin sitten tuosta kyllä putoaa tuo oivallus-aspekti pois, minä itse kyllä oletin että tuo viittaa tuohon ratkaisumaalin videolta tarkasteluun kun melko pian sen jälkeen tuo video muistaakseni painettiin eetteriin. Tokihan tuo on myös hieman piikittelyä vuodesta 2016 mihin tuo yhteinen historia viittaa mutta itse tulkitsin videon pääpointin olevan aivan toisessa tilanteessa. Toki voi olla että tämä on puhtaasti oma tulkintani, ajattelin vain näin kun tuon Törmäs-läpän olisi voinut heittää niin moneen otteeseen aiemminkin ihan muuten vaan jolloin se olisi ollut huomattavasti tuoreempi.