Artsi
Luottopelaaja
Mut eikös Niemelän pitänyt olla Suomen paras valkku? Mites Tapola on sitten Euroopan paras
Niemelä oli Liigan paras Euroopan parasta arvioitaessa otetaan CHL myös mukaan arviointiin.
Mut eikös Niemelän pitänyt olla Suomen paras valkku? Mites Tapola on sitten Euroopan paras
Siinä missä Niemelä toi Pelicansin hopealle altavastaajana, toi Tapola Tapparan CHL-menestykseen Euroopan mittapuulla altavastaajana (jos vaikka katsotaan kummassakin tapauksessa esimerkiksi pelaajabudjetteja, Pelicans vs. Ilves/Tappara ja Tappara vs. mikä tahansa käkikellojoukkue tai ruotsalaisjengi). Olen itse samaa mieltä molemmista valinnoista, nämä osuivat kumpikin maaliin.Niemelä oli Liigan paras Euroopan parasta arvioitaessa otetaan CHL myös mukaan arviointiin.
Tulevaa kautta NHL-optio ei koske.Tapparan ruotsalaisvalmentajalta yllättävä ilmoitus – Saattaa lähteä menemään
Puolustava Suomen mestari tiedotti toukokuun alussa tehneensä kolmen vuoden mittaisen sopimuksen Rikard Grönborgin kanssa.www.iltalehti.fi
Sehän oliskin jos sais ennen ens kautta NHL-sopimuksen
Juu huomasin virheeni samalla hetkellä kun löin julkaiseTulevaa kautta NHL-optio ei koske.
Miten tästä ny tulee Tappara foorumi jos Tapparaa käsittelevään ketjuun laittaa Tapparaa koskevan uutisen?Tää alkaa oleen kyllä vahvasti Tappara foorumi… Onko niiden oma kesätauolla?
On kyllä medialla aiheet kesällä vähissä, kerran tästä jo julkistetusta asiasta (NHL-optio) tehdään HIRRRRRRVEÄ SKANDAALI KUN HUIPPUVALMENTAJA VOI JÄTTÄÄ LIIGAN JOUKKUEEN!!!!!! Ei siis mitään uutta auringon alla.Tulevaa kautta NHL-optio ei koske.
Perus Iltalehtien typerää otsikointia.On kyllä medialla aiheet kesällä vähissä, kerran tästä jo julkistetusta asiasta (NHL-optio) tehdään HIRRRRRRVEÄ SKANDAALI KUN HUIPPUVALMENTAJA VOI JÄTTÄÄ LIIGAN JOUKKUEEN!!!!!! Ei siis mitään uutta auringon alla.
No joo oli aika suuri pettymys kun menin lukemaan tuon jutun innoissani ja sitten siellä todettiin tuollainen asia, joka muutenkin oli jo "yleisessä" tiedossa. Itse luulin/toivoin että Grönborg on nyt lähdössä.
Ja itse juttukin on vain vanhojen kertausta sopimuksen julkaisun ajoilta. Eli on luotu ns. "uutinen" tyhjästä. No mutta toisaalta, eipä Kunnarilta paljoa parempaa yleensä kannata toivoa.Perus Iltalehtien typerää otsikointia.
uusi sopimus klo 13 ?
Siitä jos joku kerkiää tuon ristikon selvittämään. Kunpa ei olisi Henkka tai Bapi
Villi veikkaus:uusi sopimus klo 13 ?