Tampereen Tappara

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Niemelä oli Liigan paras Euroopan parasta arvioitaessa otetaan CHL myös mukaan arviointiin.
Siinä missä Niemelä toi Pelicansin hopealle altavastaajana, toi Tapola Tapparan CHL-menestykseen Euroopan mittapuulla altavastaajana (jos vaikka katsotaan kummassakin tapauksessa esimerkiksi pelaajabudjetteja, Pelicans vs. Ilves/Tappara ja Tappara vs. mikä tahansa käkikellojoukkue tai ruotsalaisjengi). Olen itse samaa mieltä molemmista valinnoista, nämä osuivat kumpikin maaliin.

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
AHL:n Calder Cup jaetaan viimeistään ensi viikon keskiviikkona paikallista aikaa. Nyt alkaa olla jo hyvin todennäköistä, että Tapparan ykkössentteri ei ole eurooppalainen. Uskoisin nykytiedoilla melko vahvasti pohjoisamerikkaiseen kaveriin ja kaikkien rapakon takaisten liigojen loputtua voi olla Tapparalla jotain tiedotettavaa aiheesta. Katsellaan nyt mitä kaikkea loppukuusta tapahtuu.

Rouhija

Luottopelaaja
On kyllä medialla aiheet kesällä vähissä, kerran tästä jo julkistetusta asiasta (NHL-optio) tehdään HIRRRRRRVEÄ SKANDAALI KUN HUIPPUVALMENTAJA VOI JÄTTÄÄ LIIGAN JOUKKUEEN!!!!!! Ei siis mitään uutta auringon alla.
Perus Iltalehtien typerää otsikointia.

• Tykkää
Reactions: M22

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
No joo oli aika suuri pettymys kun menin lukemaan tuon jutun innoissani ja sitten siellä todettiin tuollainen asia, joka muutenkin oli jo "yleisessä" tiedossa. Itse luulin/toivoin että Grönborg on nyt lähdössä.

WillieGunn

Luottopelaaja
No joo oli aika suuri pettymys kun menin lukemaan tuon jutun innoissani ja sitten siellä todettiin tuollainen asia, joka muutenkin oli jo "yleisessä" tiedossa. Itse luulin/toivoin että Grönborg on nyt lähdössä.

Joo on kyllä täysin turha juttu. Taitas Liigasta aika moni muukin valmentaja lähteä lätkiin, jos NHL-sopparia lyötäisiin eteen...

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Perus Iltalehtien typerää otsikointia.
Ja itse juttukin on vain vanhojen kertausta sopimuksen julkaisun ajoilta. Eli on luotu ns. "uutinen" tyhjästä. No mutta toisaalta, eipä Kunnarilta paljoa parempaa yleensä kannata toivoa.

Eiköhän pelaajat tai valmentajat muutenkin lähde "aina" NHL:ään tarjouksen tullessa, oli sopimuksessa pykäliä tai sitten ei.

bxl-man

Share Ilves #18
Oletetun sukunimen tulisi olla 11 kirjainta?