Iksan Kalapuikot
Luottopelaaja
Porkkanat tulee Ilvesfoorumille riehumaan keskenään.
Väärin. Kyseinen nimimerkki sanoi mielipiteensä. SINÄ tulit itkemään siitä.Lapsellinen itkeminen on lapsellista itkemistä, vaikka sen suorittaisi ruutupaperilla.
Lapsellinen itkeminen on lapsellista itkemistä, vaikka sen suorittaisi ruutupaperilla.
Sallinet pienen korjauksen. Jos et, suosittelen nimimerkin muuttamista. Itkemässä täällä ja luettelemassa nimimerkkejä. Ei hyvää päivää.
Näkisin rakentavammaksi tuoda kokemasi ongelmat esiin siellä, missä tunnet niitä kokevasi.Miksi nostin asian täällä esiin? Siksi koska se ärsyttää minua.
En todellakaan näe ko. nimimerkkiä kohdellun silkkihanskoin. Hän on lomailua saanut useastikin.Moderaattorit ovat hyvinkin oletettavasti nähneet nämä viestit, mutta sivuuttaneet ne "huumorina".
Tuo on hyvä asenne. Itse olen vaimentanut kaikki ketjut, jotka käsittelevät paikallisvastustajaa. Pippelimiekkailun seuraaminen on rasittavaa. Sivuutan myös joidenkin yksittäisten hahmojen kirjoitukset tyystin.Itse olen päättänyt sivuuttaa Oijennuksen kirjoittamat viestit ja nauttia muuten laadukkaasta foorumista ja hyvistä kirjoituksista.
Hail to you?Olen aktiivisesti kannattanut Tapparaa 90-luvulta ja koen itseni erittäin tapparalaiseksi.
Näkisin rakentavammaksi tuoda kokemasi ongelmat esiin siellä, missä tunnet niitä kokevasi.
En todellakaan näe ko. nimimerkkiä kohdellun silkkihanskoin. Hän on lomailua saanut useastikin.
Hail to you?
Onko tämä nyt Tapparan uusi alkushow tälle kaudelle? Hieno idea soittaa AC/DC:tä ja huutaa joukkueen nimeä
Onko tämä nyt tämän kauden uusi alkushow tai ainakin osa siitä? Hieno idea soittaa AC/DC:tä ja huutaa joukkueen nimeä.
Onko tämä nyt Tapparan uusi alkushow tälle kaudelle? Hieno idea soittaa AC/DC:tä ja huutaa joukkueen nimeä
Tuo on jo oikeasti todella surullista. Aika pitkän listan saisi tehtyä kyllä noista jutuista mitä naapuri somessa yms kopioi meidän laatutekijöiltä.Huuto vitun naurua.
Meneeköhän yli vai alle minuutti että tulee eka "kYlLä ILVESKIN kOpIoi aLkUShoWn RUOTSISTA!!!!"?
Ei ne nyt ihan kaikkea kopioinut, Tappara tekstin paikkaa vaihtoivat, kaiken muun aikalailla matki vierestä.Tuo on jo oikeasti todella surullista. Aika pitkän listan saisi tehtyä kyllä noista jutuista mitä naapuri somessa yms kopioi meidän laatutekijöiltä.
Toki kopiointi/matkiminen on se imartelun korkein muoto.
Tuo transitio oli ihan täydellinen. Ei näissä Tapparan alku showssa ole koskaan päästy samaan omasta mielestä. Toki saa nähdä päästäänkö mekään uudella.Verrokkina vaikka Ilveksen introssa viime vuonna Thunderstruck-Ilveksestä siirtyminen Deutschlandiin toimi jotenkin saumattomammin. Tosin tuollaisen toimivan kokonaisuuden rakentaminen ei ole kyllä mitään helppoa hommaa.