ilvesperhe
Luottopelaaja
- Viestejä
- 2 839
Meidät fanit eivät ole sairaita.Mun mielestä ihan järkevä veto ja vois saman tehä meidänkin Meet & Greetille.
Meidät fanit eivät ole sairaita.Mun mielestä ihan järkevä veto ja vois saman tehä meidänkin Meet & Greetille.
Jos Ilveksessä ei ihan täysiä idiootteja olla, näin myös tullaan tekemään. Näiden tartuntatautien riskit ovat älyttömän suuret ja panoksena... vaatimattomasti koko kausi. Nyt Tampereen seudulla kiertää sen verran pahaa pöpöä ettei näin hankalia tauteja ole aikoihin nähty.Mun mielestä ihan järkevä veto ja vois saman tehä meidänkin Meet & Greetille.
Joo samaa mieltä, en kyl muista hetkeen näin sitkeää ja hankalaa pöpöaikaa.Jos Ilveksessä ei ihan täysiä idiootteja olla, näin myös tullaan tekemään. Näiden tartuntatautien riskit ovat älyttömän suuret ja panoksena... vaatimattomasti koko kausi. Nyt Tampereen seudulla kiertää sen verran pahaa pöpöä ettei näin hankalia tauteja ole aikoihin nähty.
Pitihän se arvata, että joku olkalaukkuvaeltaja tuohon värvättiin.YLE: Tapparan tavoitteena kansainvälinen brändi
Sehän tästä nyt enää puuttuisi, että tuosta väriyhdistelmästä joutuisi kärsimään Ranskassa asti. Onneksi eivät ne ulkomaalaiset nyt todennäköisesti ihan värisokeita idiootteja ole.
Hiukan samanlainen ajatus olisi kaupallistaa Hankkija-lippalakit Pohjois-Amerikassa.
Tavoitteena saada Tappara lippikset samaan asemaan kuin NBA ja NHL lippikset maailmalla Muutenkin hieman kyseenalaista sanoa Tapparan olevan TOP 3 brändejä kiekossa Euroopassa. Siihen vaadittaisiin koko Liigan seurojen yhteenlasketun liikevaihdon kokoinen markkinointibudjetti.YLE: Tapparan tavoitteena kansainvälinen brändi
Sehän tästä nyt enää puuttuisi, että tuosta väriyhdistelmästä joutuisi kärsimään Ranskassa asti. Onneksi eivät ne ulkomaalaiset nyt todennäköisesti ihan värisokeita idiootteja ole.
Hiukan samanlainen ajatus olisi kaupallistaa Hankkija-lippalakit Pohjois-Amerikassa.
GRAAAAHAHHAHAHHAHAAAAAA VITTU HUUTISTAAAAAA!!!YLE: Tapparan tavoitteena kansainvälinen brändi
Sehän tästä nyt enää puuttuisi, että tuosta väriyhdistelmästä joutuisi kärsimään Ranskassa asti. Onneksi eivät ne ulkomaalaiset nyt todennäköisesti ihan värisokeita idiootteja ole.
Hiukan samanlainen ajatus olisi kaupallistaa Hankkija-lippalakit Pohjois-Amerikassa.
Kukaan tervejärkinen tai mouhijärven ulkopuolinen ei pue oranssia päälleen ja logokin on helvetin ruma.Ei tuossa ole nauramisen aihetta. Ihan samoja ajatuksia on ollut Ilves-Hockeyn sisällä.
Löytyy osin julkaistussa strategiassakin. Todella marginaalista on kuitenkin myynti sekä kiinnostus rajojemme ulkopuolelle.
Ilveksellä sentään jalkapallo mukana jonka europelit tuovat ihan oikeasti näkyvyyttä maailmalla ja myös kotimaassa ympäri vuoden. Toki suomesta maailmalle myynti on oikeasti vaikeaa. Tapparalla jutun mukaan ei ole vielä edes suunnitelmia miten tuohon päästäänEi tuossa ole nauramisen aihetta. Ihan samoja ajatuksia on ollut Ilves-Hockeyn sisällä.
Löytyy osin julkaistussa strategiassakin. Todella marginaalista on kuitenkin myynti sekä kiinnostus rajojemme ulkopuolelle.
Ei tuossa ole nauramisen aihetta.
Kukaan tervejärkinen tai mouhijärven ulkopuolinen ei pue oranssia päälleen ja logokin on helvetin ruma.
Ei kai ne nyt väärän joukkueen pelipaitaa käytäIlmeisesti junnuilla joku TBK-Töölön Vesa peli tulossa. Kunnioittavat muita seuroja?
On Koulukadun talviklassikon aika, Tapparan juniorit kohtaavat Jokerit ulkoilmaspektaakkelissa perjantaina
On Koulukadun talviklassikon aika, Tapparan juniorit kohtaavat Jokerit ulkoilmaspektaakkelissa perjantaina
Jääkiekkowww.aamulehti.fi
YLE: Tapparan tavoitteena kansainvälinen brändi
Sehän tästä nyt enää puuttuisi, että tuosta väriyhdistelmästä joutuisi kärsimään Ranskassa asti. Onneksi eivät ne ulkomaalaiset nyt todennäköisesti ihan värisokeita idiootteja ole.
Hiukan samanlainen ajatus olisi kaupallistaa Hankkija-lippalakit Pohjois-Amerikassa.
Ollaan nyt tarkkoja.Ei tuossa ole nauramisen aihetta. Ihan samoja ajatuksia on ollut Ilves-Hockeyn sisällä.
Löytyy osin julkaistussa strategiassakin. Todella marginaalista on kuitenkin myynti sekä kiinnostus rajojemme ulkopuolelle.
No onhan toi nyt aivan saatanan hauskaa että maailman muovisin seura kyseessä ja jutussa on mouhari joka haluaisi änäri-tyyliä myyntiin.Ei tuossa ole nauramisen aihetta. Ihan samoja ajatuksia on ollut Ilves-Hockeyn sisällä.
Löytyy osin julkaistussa strategiassakin. Todella marginaalista on kuitenkin myynti sekä kiinnostus rajojemme ulkopuolelle.
Tuossahan he sen kertoivat että aikovat painattaa tappara logolla olevia frisbee kiekkoja. Kyllä tuolla Eurooppa valloitetaan että nih.Ollaan nyt tarkkoja.
Ilveksellä maailmalle meno ja kesällä toiminnan kehittäminen sekä brändin esille tuominen on jo nykyaikaa jalkapallon toiminnan kehittämisen myötä.
Toisin sanoen Ilveksellä ei ole enää ajatuksia tästä vaan toimintaa jo toteutetaan. Tapparralla toki vähän haastavampaa tätä lähteä toteuttamaan, mutta seurataan mitä keksivät.