TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
10 Tampereella syntynyttä pelaajaa. Aika nice
Joista peräti kolme Tapparan kasvatteja

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10 Tampereella syntynyttä pelaajaa. Aika nice
TouchéJoista peräti kolme Tapparan kasvatteja![]()
– Erittäin innoissani tulen takaisin Tampereelle ja kotiin. Minulle oli selvää, että jos Suomessa uraani jatkan, niin haluan pelata Tampereella. Olen kiitollinen, että Tappara tarjosi siihen mahdollisuuden, Mattila kertoo.
Tämä osui omaan silmään heti ja ihan suora piikki kyllä minun mielestäKuinkahan pikkutarkasti tätä tulee lukea? Voiko siinä olla viestiä johonkin suuntaan?
7 vissiiMonta meidän kasvattia?
Meidän seura tekee teidän joukkueen pelaajat.
Eiköhän siellä jotain optiota ole.Ihmetellä täytyy kyllä tätä valintaa ihan noin niin kuin urakehityksenkin kannalta. Kaveri ollut jo aiemmin EHT-tasolla, ja nyt lukitsee itsensä kolmeksi vuodeksi Tapparaan oltuaan juuri mestarijoukkueessa yksi pudotuspelien parhaista pelaajista. Toki sopimus ilmeisesti tehty jo ajat sitten, mutta silti. Onko jo niin mukavoitunut tässä iässä, että kirkkaammat valot ei jaksa enää kiinnostaa?
"Erittäin innoissani tulen takaisin Tampereelle ja kotiin."
7 vissii
Metsola
Järventie
Järventie
Mattila
Mattila
Jokipakka
Kai tällä palstalla Rautiainen pitää myös laskea
Vissii toki näistä 4 ei ole Ilveksen edustusjoukkueessa pelannut. (Mehu, Hannun pojat ja Radu)
Monta omaa kasvattia?10 Tampereella syntynyttä pelaajaa. Aika nice
Vissii toki näistä 4 ei ole Ilveksen edustusjoukkueessa pelannut. (Mehu, Hannun pojat ja Radu)
Tapparas o myös Radu. Benji vissii toine lempinimiRadu?
Teemu Rautiainen pelaa muistaakseni HPK:ssa.