Tampereen Tappara

Mulle on ihan se ja sama paljonko enemmän Tapparan budjetti on jos vertaa rostereita. Mun mielestä Ilveksellä on parempi rosteri kuin Tapparalla. Se kai tärkeämpi asia on kuin pelaajabudjetti.

Tappara maksaa törkeästi ylihintaa usealle pelaajalle. Toki Ilveksestäkin sellaisia oletettavasti löytyy, mutta maksakoot porkkanat rauhassa paskemmalle jengille miljoonan enemmän. Mua ei haittaa pätkän vertaa.

Edit. Toki rostereita turha vertailla tässä kohtaa. Eipä niillä viime kaudellakaan kummonen nippu Ilvekseen verrattuna ollut, vaikka rahaa paloi varmasti enemmän silloinkkn

Viimeksi muokattu:
Köyhien ulinaa ylipäätänsä noteerata mouhojen rahankäyttöä yhtään mitenkään.

Aiemmin Esko kertoi, että Tapparalla on jo sopimus allekirjoitettu Seppälän kanssa jossa on kuitenkin pykälä siirrolle DEL-liigaan tiettyyn päivään mennessä ja nyt sama jätkä sönköttää, että Seppälä saattaa sittenkin mennä KalPaan.

Tietääkö äijä edes mitä allekirjoitettu sopimus tarkoittaa?

Aiemmin Esko kertoi, että Tapparalla on jo sopimus allekirjoitettu Seppälän kanssa jossa on kuitenkin pykälä siirrolle DEL-liigaan tiettyyn päivään mennessä ja nyt sama jätkä sönköttää, että Seppälä saattaa sittenkin mennä KalPaan.

Tietääkö äijä edes mitä allekirjoitettu sopimus tarkoittaa?
Uskon, etä kyse on siitä, että kun KalPa voitti Suomen mestaruuden ja koko Suomesta on tullut sen myötä discojunttila niin ovat tehneet diiliin DELiin siirtymisestä, jotta sielläkin nykypäivän ultrapaska voi siirtyä huiman läpsytin kultturin tieltä.

Mielenkiintoinen liike tuo Spiral-Hallin osto. Hallin korjauskulut ovat enemmän kuin itse hallin arvo, mutta ehkä tuo jollain aikavälillä tuo jotakin takaisin. Jos siis meinaavat sille edes tehdä mitään korjauksia.

Takaisin