Mikä ihmisiä vaivaa? Lippukaupoille kaikki.Tyhjää on. Katsotaan, saadaanko 5000 täyteen.
Edit. Makkosen mukaan tällä hetkellä reilut 4000 myyty.
Mikä ihmisiä vaivaa? Lippukaupoille kaikki.
Inflaatio kaikki maksaa ihan julmetusti nykyäänMikä ihmisiä vaivaa? Lippukaupoille kaikki.
Varmaan tämä jo inflaation kokenut sarja. Ei siinä, sen verran Ilveksen peli aina kiinnostaa että kotisohvalla seuraan, mutta en suoranaisesti ihmettele miksei ihmisiä kiinnosta niin paljoa että lehterit täyttyisi.Mikä ihmisiä vaivaa? Lippukaupoille kaikki.
Oon käyttänyt ite sijaintina Belgiaa VPN:llä.Mistäs geolokaatiosta Youtube alkoi näkymään?
Itsellä toiminut Hollanti, mut nyt jostain syystä ei. Voi myös vaikuttaa se, että olen ulkomailla tällä hetkellä jne.Mistäs geolokaatiosta Youtube alkoi näkymään?
Operalla ei enää toiminut Eurooppa (NL), mutta Amerikka näyttäisi toimivan.Mistäs geolokaatiosta Youtube alkoi näkymään?
Samaa vanhasta muistista koitin mutta ei toiminut. Tosin aina tämä Youtuben livestriimien löytyminen on jostain syystä hankalaa.Oon käyttänyt ite sijaintina Belgiaa VPN:llä.
Itävalta toimiiMistäs geolokaatiosta Youtube alkoi näkymään?
Mistäs geolokaatiosta Youtube alkoi näkymään?
Luxembourgista, joka on noin Forssan kokoinen alue.Mistäs geolokaatiosta Youtube alkoi näkymään?
Helpoimmin siihen pääsee CHLn omilta sivuilta.Ei mitään linkkiä tuohon YouTube olis?