TI 22.10.2024 | Ilves - HPK

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Mitä Tillun ja Hölön pitäisi tehdä? Vaihtaa puolet joukkueesta? Hölön projekti on alussa ja hyviä näyttöjä on. Panoksia pitäis olla vielä satsata 1-2 hyökkääjää ja mestaruus ihan mahdollinen. Naapuri heikentynyt ja Hifki/Kärpät valmennus ei riitä.

Tänään voitto ja sarjassa kakkosena.
Varmaan sitten otat jonkun betsin minun kanssa Ilves vs tappara? 100€? Myös muille posipettereille avoinna oleva veto. Playoffit mukaan lukien.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 393
Lähinnä toivoisi kunnianhimoa ja nälkää. Kuvittelisi, että sitä ilvesläisiltä löytyisi, mutta foorumilla pyöriviltä ei tunnu löytyvän. Ei Ilveksen edustusjoukkue ole mikään E-junioreiden yhden A:n joukkue, jossa kaikki pelaa ja kaikilla pitää olla mukavaa.
Ymmärrettävää. Saahan sitä fiiliksiänsä purkaa ja olla sitä mieltä, että jotkut eivät ole suoriutuneet työstänsä (UTJ, jotkut pelaajat yms.). Itselläni on sen verran kilometrejä alla Ilveksen peleistä (90-luvun puolivälistä asti), että pystyn suhtautumaan Ilveksen asioihin vähän rauhallisemmin, kuin nuorempana. Omaa kauden aikaista fiilistä on helpottanut hemmetisti, kun ei enää koko ajan tunne menneiden vuosien ahdistusta ja kiukkua Ilveksen touhuja kohtaan.

Palava rakkaus seuraa kohtaan ei ole sammunut mihinkään, mutta olen huomannut, että tässä ollaan vähän kuin lentokoneen kyydissä. Maksetaan matkasta ja koitetaan nauttia kyydistä. Ei auta vaikka miten meuhkaisi matkustamossa, kun lopputulokseen ei voi vaikuttaa mitenkään. Tällä en tarkoita äänekästä kannattamista, vaan muita juttuja, kuten tunnepurkauksia ja valittamista.

Summa summarum: meitä on monenlaisia kannattajia (osa realisteja, negailijoita, posipettereitä jne.), mutta tämä iso yhteinen juttu meitä yhdistää. Ei kai kukaan täysjärkinen meitä ymmärrä. Kaikki tämä vuosien nahistelu foorumilla päätyy vielä jonain kauniina keväisenä iltana orgioihin (kielikuva) Keskustorille.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Varmaan sitten otat jonkun betsin minun kanssa Ilves vs tappara? 100€? Myös muille posipettereille avoinna oleva veto. Playoffit mukaan lukien.
Nyt kun tätä posipetteriyttä niin negatiivisena tässä esität, lähes haukkumasanana, niin kysyisin sulta ihan provosoimatta sun raivoas kysymyksen:

Mitä koet saavuttavasi sun negatiivisyydellä täällä foorumilla tai missään muuallakaan?
Henkilökohtaisesti tiedostan, että itse en voi vaikuttaa Ilveksen tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Toivon todella, että tämän megaluokan yritys ei toimi jonku foorumin perusteella, vaan strategiatyö ja kaikki muukin tapahtuu ilman netin anonyymiä kirjoittelupalstaa. En siis näe mitään vaikuttamiskeinoja negatiivisuudella.
Positiivisuuden tiedetään tutkitusti lisäävän omaa onnellisuutta ja tukevan mielenterveyttä, joten itse ainakin pyrin kaikessa, myös Ilveksessä, suhtautumaan positiivisesti ja löytämään positiivista. Positiivinen asenne ei tarkoita itselleen valehtelua tai silmien sulkemista ongelmilta. Vaan luottoa siihen, että ongelmat ratkaistaan ja mennään eteenpäin.
Jos siis ainoa sun saama hyöty jatkuvasta negatiivisesta kirjoittelusta ja ajattelusta on se, että kauden suurimman pettymyksen äärellä sä voit todistella "mähän sanoin!!" niin se on mielestäni niin surkea palkinto, että mä oon mieluummi posipetteri jatkossakin.
Joku kaunis kevät mä posipetterinä voin täysin puhtain omatunnoin sanoa: "Mä luotin prosessiin koko tän ajan, tää on mun joukkue, jonka tukena mä olin aina." Menkööt useita vuosia, mutta yleinen positiivinen ajattelu matkan aikana ja tuo kyseinen päätepysäkki on mulle riittävä plussa kun miinuksiakaan ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Eli positiiviset kirjoittajat mädättävät mielestäsi Ilves-yhteisöä ja itse olet valmis Ilveksen kannattaja lyömään vetoa Tapparan puolesta?

Ei jumalauta:)
Olen valmis lyömään vetoa, koska Ilveksen tekeminen ei riitä. Jos sitten siinä samalla voin nyhtää teiltä kolikot pois taskuista, niin mikäs siinä. Otatko vedon vastaan? Jännä ettei täältä löydy yhtään luottoa rakkaaseen Ilvekseemme.

Lisäksi täällä on monesti mainittu heikentynyt t*ppara, niin ei se kauheasti ole heikentynyt, jos ei uskalla vetoa lyödä Ilveksen puolesta, joka on kuulemma aika lailla siinä seuraavana haastamassa.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 916
Mitenhän Eemeli käsittelee ekstra huomion. Toivottavasti ei mene yrittäminen yli. Eemelillä allaan yksi uran heikoimmista paikallisista, Ilves minikriisissä pelinsä kanssa, maaginen ykkönen rikottuna ja viimeinen kotipeli aikoihin.

Veikkaan statement vastausta jollain1+3 tehoilla ja yhdellä 2minuuttisella väkivaltaisuudesta :)

Itse peliin.
Ilveksen peliin tulo taktiikkaa T*pparaa vastaan kritisoitiin liian ylipelaamisena ja sitä se varmasti olikin. Kerhoa vastaan voisi toimia koska ei ole vastaava hyökkäysvoittoinen nopea jengi kuin naapuri. Ekaan vitoseen se helpottava avausmaali ja annetaan jätkien nauttia kotipelistä.

Kokoonpanossa Hölöltä pommin varmasti sekä Najmanille että Väisäselle ns. viimeiset maukkaat näytönpaikat. Jos ei tänään lähde niin adjöö sitten vaan. Tuskin lähtee enään myöhemminkään.

Tänään voi tulla rumat lukemat taululle.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 661
Kyllä yleispeliltä Väisänen on ollut ylivoimaisesti heikoin pelaaja. Björkqvististä tulee välillä kuittailtua, koska on niin mitäänsanomatonta, mutta ei kyllä mitään nega arvoa tuo. Mesellä taas jopa hyviä otteita ennen viime pelin farssia ja sitten pureksimaan popparia. Aika karua jopa.
Niin.. Väisäsen kyky tehdä maaleja.. En oikein tiedä mikä se on. Parhaalla Liigakaudella 9 maalia. Junnuissa Teissala ja Intonen iskivät tuplamääriä häneen verrattuna.

Lupaava ja lahjakas pelaaja, mutta onko tuo maalintekotaito osittain jokin myytti.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Olen valmis lyömään vetoa, koska Ilveksen tekeminen ei riitä. Jos sitten siinä samalla voin nyhtää teiltä kolikot pois taskuista, niin mikäs siinä. Otatko vedon vastaan? Jännä ettei täältä löydy yhtään luottoa rakkaaseen Ilvekseemme.
Ei vaan kukaan ei halua pelata sun kanssa yhtään mitään.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Eli ei teilläkään löydy luottoa Ilvekseen :D Siinähän se tuli, lätinää vaan kuuluu. Tämä riitti minulle, kiitos.
Mä oottelen sun vastausta mun kysymykseen. Vaikka tiesinhän mä ettet uskalla mitään perusteltua vastata.

Jos ymmärtäisin mitä negapetterinä saavuttaa, saattaisinpa lähteäkin vetoon mukaan.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 338
Olen valmis lyömään vetoa, koska Ilveksen tekeminen ei riitä. Jos sitten siinä samalla voin nyhtää teiltä kolikot pois taskuista, niin mikäs siinä. Otatko vedon vastaan? Jännä ettei täältä löydy yhtään luottoa rakkaaseen Ilvekseemme.

Lisäksi täällä on monesti mainittu heikentynyt t*ppara, niin ei se kauheasti ole heikentynyt, jos ei uskalla vetoa lyödä Ilveksen puolesta, joka on kuulemma aika lailla siinä seuraavana haastamassa.
Onko sulla lompakko kunnossa? Mikä on isoin summa minkä uskallat laittaa? Vähintään nelinumeroinen summa nyt alkuun..
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Kolmosketjulta ei ole myöskään odotettavissa mitään. Paitsi sitä nolla nollaa.

Jännät pakkiparit myös. Parikka-Latvala, Pelli-Gazda. Äkkiseltään sekoittaisi nuo.
Se ongelmahan tässä on, että vaikka tota rosteria kuinka pyörittelisi, niin ei noista nyt pystyisi Solmu Mäkeläkään (RIP) loihtimaan kuin maksimissaan kaksi ketjua, joilta voi tulosta odottaa.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Kamalalta näyttää.
Kieltämättä. Mutta posin kautta, eli onneksi Mese huilaa. Vielä, kun ton Väisäsen saisi jollain ilveellä takaisin vaikka sinne Turkkuseen. Tiedän ei oikein mahdollista, mutta Toivossa on hyvä elää sano...
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Mene nyt hyvä mies/nainen tarjoamaan osaamistasi Ilveksen toimistolle. Miksi riistää meiltä mestaruudet, kun foorumin messiaalla olisi tietotaito hoitaa ne vuodesta toiseen?
Sieltä perinteiset. Ei voi asiakkaana antaa palautetta ilman, että pitää itse mennä duuniin.
 
Ylös