Varmaan sitten otat jonkun betsin minun kanssa Ilves vs tappara? 100€? Myös muille posipettereille avoinna oleva veto. Playoffit mukaan lukien.
Nyt kun tätä posipetteriyttä niin negatiivisena tässä esität, lähes haukkumasanana, niin kysyisin sulta ihan provosoimatta sun raivoas kysymyksen:
Mitä koet saavuttavasi sun negatiivisyydellä täällä foorumilla tai missään muuallakaan?
Henkilökohtaisesti tiedostan, että itse en voi vaikuttaa Ilveksen tekemisiin tai tekemättä jättämisiin. Toivon todella, että tämän megaluokan yritys ei toimi jonku foorumin perusteella, vaan strategiatyö ja kaikki muukin tapahtuu ilman netin anonyymiä kirjoittelupalstaa. En siis näe mitään vaikuttamiskeinoja negatiivisuudella.
Positiivisuuden tiedetään tutkitusti lisäävän omaa onnellisuutta ja tukevan mielenterveyttä, joten itse ainakin pyrin kaikessa, myös Ilveksessä, suhtautumaan positiivisesti ja löytämään positiivista. Positiivinen asenne ei tarkoita itselleen valehtelua tai silmien sulkemista ongelmilta. Vaan luottoa siihen, että ongelmat ratkaistaan ja mennään eteenpäin.
Jos siis ainoa sun saama hyöty jatkuvasta negatiivisesta kirjoittelusta ja ajattelusta on se, että kauden suurimman pettymyksen äärellä sä voit todistella "mähän sanoin!!" niin se on mielestäni niin surkea palkinto, että mä oon mieluummi posipetteri jatkossakin.
Joku kaunis kevät mä posipetterinä voin täysin puhtain omatunnoin sanoa: "Mä luotin prosessiin koko tän ajan, tää on mun joukkue, jonka tukena mä olin aina." Menkööt useita vuosia, mutta yleinen positiivinen ajattelu matkan aikana ja tuo kyseinen päätepysäkki on mulle riittävä plussa kun miinuksiakaan ei ole.