TI 22.10.2024 | Ilves - HPK

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 529
Ymmärrettävää. Saahan sitä fiiliksiänsä purkaa ja olla sitä mieltä, että jotkut eivät ole suoriutuneet työstänsä (UTJ, jotkut pelaajat yms.). Itselläni on sen verran kilometrejä alla Ilveksen peleistä (90-luvun puolivälistä asti), että pystyn suhtautumaan Ilveksen asioihin vähän rauhallisemmin, kuin nuorempana. Omaa kauden aikaista fiilistä on helpottanut hemmetisti, kun ei enää koko ajan tunne menneiden vuosien ahdistusta ja kiukkua Ilveksen touhuja kohtaan.

Palava rakkaus seuraa kohtaan ei ole sammunut mihinkään, mutta olen huomannut, että tässä ollaan vähän kuin lentokoneen kyydissä. Maksetaan matkasta ja koitetaan nauttia kyydistä. Ei auta vaikka miten meuhkaisi matkustamossa, kun lopputulokseen ei voi vaikuttaa mitenkään. Tällä en tarkoita äänekästä kannattamista, vaan muita juttuja, kuten tunnepurkauksia ja valittamista.

Summa summarum: meitä on monenlaisia kannattajia (osa realisteja, negailijoita, posipettereitä jne.), mutta tämä iso yhteinen juttu meitä yhdistää. Ei kai kukaan täysjärkinen meitä ymmärrä. Kaikki tämä vuosien nahistelu foorumilla päätyy vielä jonain kauniina keväisenä iltana orgioihin (kielikuva) Keskustorille.
ME OLLAAN HULLUJA!
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Yllättyneet kättä ilmaan, että edes @rakitic itse ei osaa perustella kirjoitteluaan palstalle ja jättää tarkoituksella vastaamatta asialliseen kysymykseen.

Jos toiminnalle ei ole järkevää perustelua, kuuluu se kyllä eittämättä kategoriaan "turha öyhötys".
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 813
Miksi joka pirun ketju annetaan mennä tähän perkeleen "ei riitä Ilves/Tillu tälläkään kaudella - riittäähän" lässyyttämiseen ja miksi näitä viestejä ei voisi siirtää pahaolo-ketjuun tai bannata päiväksi OT kirjoittajia ketjusta.

Ja asiaan:
Eemelin juhlapeli, ja näistä teemamatseista meillä on "kivat" perinteet.

Kolmen vapaapäivää putkeen = joukkuehan on päässyt yhdessä harjoittelemaan kerran-kaksi, todella pitkän tauon jälkeen.

Kova luotto, että peli näyttää jo paremmalta ja kehittyy loppukautta kohti edelleen.
 

Juakko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
118
Ihmettelempä miksi ei runkosarjaa voi pelata maalivahtien kesken 50/50. Domino pelasi edellisessä nollat, silti ei palkita jatkoa otteluilla. Tuossa tilanteessa voisi hyvinkin pelata vuorotellen ja antaa tasaisesti molemmille vastuuta, jolloin vire pysyy hyvin molemmilla yllä.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Yllättyneet kättä ilmaan, että edes @rakitic itse ei osaa perustella kirjoitteluaan palstalle ja jättää tarkoituksella vastaamatta asialliseen kysymykseen.

Jos toiminnalle ei ole järkevää perustelua, kuuluu se kyllä eittämättä kategoriaan "turha öyhötys".
Ensinnäkin kun öyhötit täällä, niin juttelimme Henryn kanssa vedosta yksityisviestein. Toisekseen olen sinulle jo esimerkiksi työstäni täällä kertonut, kun foorumipoliisi niin vaati. Sinä et ole mikään foorumin johtaja, joka jakaa puheenvuoroja. Älä enää tägää minua viesteihisi, jottei tuo kunnianhimottomuus tartu minuun, kiitos.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Ensinnäkin kun öyhötit täällä, niin juttelimme Henryn kanssa vedosta yksityisviestein. Toisekseen olen sinulle jo esimerkiksi työstäni täällä kertonut, kun foorumipoliisi niin vaati. Sinä et ole mikään foorumin johtaja, joka jakaa puheenvuoroja. Älä enää tägää minua viesteihisi, jottei tuo kunnianhimottomuus tartu minuun, kiitos.
Mä en ole kyllä sulta työstäs koskaa kysyny :D

Enkä kyllä puheenvuorojakaan ja, toisin kuin sinä täällä muina palstapoliiseina kieltoja tyrkyttelet. Mitäs jos sanoisin, että "Lopetan sun tägäilyn ku lopetat öyhötykses." Onko tarpeeksi sun ikä- ja älytasoinen vastaus?

Muilta osin viesti onkin taattua laatua. Kiva kun kävit todistaa meille täällä todellisen rakiticin. Substanssi on 0 ja siksi menee takaisin "Älä huomioi" -listalle ipan kaveriks :)
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 159
Sinä et ole mikään foorumin johtaja, joka jakaa puheenvuoroja. Älä enää tägää minua viesteihisi, jottei tuo kunnianhimottomuus tartu minuun, kiitos.

Ja teikäläinen ei ole mikään kannatuspoliisi joka päättää miten Ilvestä saa kannattaa oikein.

Tammelaan ajattelin mennä jatkossakin ja niin kauan kuin sinne lippuni maksan, en ajatellut teikäläiseltä enkä keneltäkään muulta kysyä lupaa siellä käymiseen.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 916
Ihmettelempä miksi ei runkosarjaa voi pelata maalivahtien kesken 50/50. Domino pelasi edellisessä nollat, silti ei palkita jatkoa otteluilla. Tuossa tilanteessa voisi hyvinkin pelata vuorotellen ja antaa tasaisesti molemmille vastuuta, jolloin vire pysyy hyvin molemmilla yllä.
Eiköhän Karhu anna aika vahvasti vihiä päävalmennukseen maalivahdeista.

Veikkaan että Malek on tällä hetkellä todella selvästi ykkösmaalivahti valmennuksen papereissa.

Tänään Ilveksellä taas ns. pakkovoitto niin ei oteta pienintäkään riskiä, että Pavlat taas tasoittelee peliä lahjamaalilla ja antaa vastustajalle uskoa ja mahdollisuuden.



Kuinkahan isolla prosentilla muuten maalivahtivalmentaja on mukana aloittavan kassarin valinnassa? Hölöllä tosin asiaan monia muita valmentajia huomattavasti isompi tietämys ja näkökulma.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 338
Vetoasia on loppuun käsitelty ja sitä ei kommentoida enempää. Keskitytään nyt illan koitokseen ja jätetään tää legendaarinen öyhötys vähemmälle. Voitto hyvällä tasapainoisella esityksellä ja siitä sit eteenpäin. Tää on kuitenkin edelleen vaan lätkää, on tässä ainakin itsellä helvetisti isompia asioita funtsittavana kuin pelkkä rakas Ilves.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 038
Ensinnäkin kun öyhötit täällä, niin juttelimme Henryn kanssa vedosta yksityisviestein. Toisekseen olen sinulle jo esimerkiksi työstäni täällä kertonut, kun foorumipoliisi niin vaati. Sinä et ole mikään foorumin johtaja, joka jakaa puheenvuoroja. Älä enää tägää minua viesteihisi, jottei tuo kunnianhimottomuus tartu minuun, kiitos.
Harvinaisen kusipäinen viesti. Tai sitten kaveri on vaan täysin vieraantunut reaalimaailmasta. Tai sitten kyseessä on pelkkä trollailu.

Kai sä nyt ymmärrät, että sun uhollasi täällä ei ole mitään roolia Ilveksen menestykseen. Vaikka kuinka uhoat, että vain mestaruus riittää, niin sulla ei ole roolia asiassa. Muut päättää, kannattajat kannattaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 287
Eli ei teilläkään löydy luottoa Ilvekseen :D Siinähän se tuli, lätinää vaan kuuluu. Tämä riitti minulle, kiitos.

Ihan mukavaa sähinää palstalle tällaiset vetotarjoukset, mutta välihuomiona vain, että vaikka mulla on uskoa Ilvekseen(suurin piirtein saman verran kuin kauden allakin), niin en mä kahden kertoimella Ilvestä Tapparaa vastaan pelaisi. Tuntuisi turhalta hommalta, kun näkemys on, että suurin piirtein yhtä todennäköisiä ovat, Tappara ehkä jopa hiukan edellä, kun näyttänyt hitusen paremmalta kuin odotin.

Toivon, että joku tarttuu vetoon, mutta tällainenkin huomio vain, ettei usko Ilvekseen tarkoita automaattisesti tämän vedon koppaamista :)
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
994
Ihan mukavaa sähinää palstalle tällaiset vetotarjoukset, mutta välihuomiona vain, että vaikka mulla on uskoa Ilvekseen(suurin piirtein saman verran kuin kauden allakin), niin en mä kahden kertoimella Ilvestä Tapparaa vastaan pelaisi. Tuntuisi turhalta hommalta, kun näkemys on, että suurin piirtein yhtä todennäköisiä ovat, Tappara ehkä jopa hiukan edellä, kun näyttänyt hitusen paremmalta kuin odotin.

Toivon, että joku tarttuu vetoon, mutta tällainenkin huomio vain, ettei usko Ilvekseen tarkoita automaattisesti tämän vedon koppaamista :)
Ymmärrän. Mutta foorumivedot ovatkin monesti hupia seurattavaksi, eikä täältä kalastella niitä parhaimpia kertoimia, vaan asetetaan mielipiteet vastakkain ja joku mieluisa panos. Sen lisäksi tämä tuli nyt vain puheeksi, kun alettiin mainostamaan heikentynyttä t*pparaa. Tuntuu, että aina se heikentyy, mutta silti se jyrsii muut elävältä joka kevät.

Yksi sieltä uskaltautui jo mukaan, neljä uskollista mahtuu vielä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 700
Oon sen verran tukemasti kerhon kannattajien ympäröimänä, että toivottavasti voitetaan. Ei tarvisi kuunnella epämäärästä älämölöä turhan paljo.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 287
Ymmärrän. Mutta foorumivedot ovatkin monesti hupia seurattavaksi, eikä täältä kalastella niitä parhaimpia kertoimia, vaan asetetaan mielipiteet vastakkain ja joku mieluisa panos. Sen lisäksi tämä tuli nyt vain puheeksi, kun alettiin mainostamaan heikentynyttä t*pparaa. Tuntuu, että aina se heikentyy, mutta silti se jyrsii muut elävältä joka kevät.

Yksi sieltä uskaltautui jo mukaan, neljä uskollista mahtuu vielä.

Tietysti. Ymmärrän täysin tällaisten vetojen viehätyksen. Ja siis tässähän on asetelma kuitenkin aika tasainen, eikä mitään firmaa vetämässä välistä :)

Voi myös henkilöllisyyden salassapitäminen olla joillekin syy olla osallistumatta näihin(?)
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 152
Junnuissa Teissala ja Intonen iskivät tuplamääriä häneen verrattuna.
Niin siis C-junnuissa Teissala teki 1,06 maalia per peli, Intonen 0,79 ja Väisänen 0,79. B:ssä Teissala ja Intonen 0,42 ja Väisänen 0,41. A:ssa Intosella 0,40 per peli, Teissalalla 0,39 ja Väisäsellä 0,38. Koko junnuvuodet siis Teissalalla 0,51, Intosella 0,47 ja Väisäsellä näistä paras 0,62 maalia per peli. Ei siis ihan mene näin.

Toki tuolla 2020-21 kaudella A-junnuissa Teissala ja Intonen tekivät tuplamäärän Väisäseen verrattuna. Sellainen pikkujuttu siinä vaan on, että Teissala ja Intonen ovat kaksi vuotta Väisästä vanhempia. Se on aika iso ero tuon ikäisissä junnuissa.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 551
Viime kaudella oli Kerhoa vastaan peli jossa rummutettiin eka reilu kymppi täysin Kerhon päässä. Yli 10 torjuntaa mm. heidän veskarilla. Käsittämätön tappio lopulta! Toivottavasti ei toistu.

 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 293
Kauden selvästi heikoin peli. Joukkue on ajautumassa kriisiin. Sarjan heikoimpiin lukeutuva Kerho oli kaikilla osa-alueilla parempi. Ilveksen puolustaminen oli aivan päätöntä ja hyökkääminen tuttu rännittelyä kulmasta kulmaan eikä Malek tainnut saada kiinni taas mitään. Kun ykkönen ei tee maalia niin ei tee kukaan muukaan. Ketjumuutokset eivät vaikuttaneet ainakaan positiivisesti.

Kolmas tappio putkeen, aika ankeelta valmennuskin vaikuttaa tässä tilanteessa. Maalivahtia ei taas viitsitty ottaa ajoissa pois ja tosi hengetöntä meno muutenkin. Déjà-vu viimekaudesta.
 
Ylös