FightBackIpa
Luottopelaaja
Pääsee nauttiin tuloksenteko parivaljakosta! Jaksamisia Svejkovsky!Svejkovskyltä kysytään nyt isosti huumoria ja asennetta.
Pääsee nauttiin tuloksenteko parivaljakosta! Jaksamisia Svejkovsky!Svejkovskyltä kysytään nyt isosti huumoria ja asennetta.
Näköjään. Sinne on merkitty neloseen vain kaksi hyökkääjää. Voi hemmetti, Savin takia Espoota odotti mielenkiinnolla.KEspoolta Savi tippunut myös kokoonpanosta pois
Käsittämätön veto Könönen kakkoseen. Olisin pitänyt Ratisen tuossa kakkosessa. Ei ymmärrä mutta katsotaan.
Ensimmäinen steppi olisi olla mukana niin, että selostaja ei mainitse ensimmäistä kertaa joskus kolmannen erän puolivälissä.Nyt voisi Köntsä sitten näyttää että ansaitsee paikkansa. Kiekollisempaa kaveria vierellä joten toivottavasti pystyy tuomaan tuohon ketjuun jotain lisäarvoa omalla pelaamisellaan ja nimenomaan jotain tuloksellista.
Klingbergiä peluutettiin Frölundassa jo viime kaudella alaketjuissa, keskellä loistava kahden suunnan sentteri (Kärpistäkin tuttu) Nicklas Lasu. Myös Klingbergiä on kuvailtu tällaiseksi kahden suunnan luotettavaksi pelaajaksi, (vaikka historissa on todella kovia tehoja). Jotenkin mä odottelisin kyllä miestä Borgin tai Nättisen laitaan. Olis kyllä hieno saada sellainen oikea "kevään ketju", joka pleijareissa pitäis vihulaisen kurissa ja kävis aina silloin tällöin tälläämässä maalin.
Juu siis tuo kolmonen on ehdottomasti potentiaalinen kenttä.Taas mennään ketjunumeroharhaan. Onko Ratisella huono paikka Nättinen-Klingbergin rinnalla? Nyt pitäisi sitä tilaa olla Ratille.
Synkkasi joo, mutta toisaalta Ratinen piti näissäkin peleissä liikaa kiekkoa jolloin meillä oli kolme kiekkotaitavaa pelaajaa, mutta ei kiekon liikettä. Ehkä Nättisen ja Klingbergin kanssa tämä ei ole ongelma kun kumpikaan jälkimmäisistä ei varsinaisesti tarvitse kiekkoa niin paljoa vaan pystyvät pelaamaan vahvuuksillaan myös ilman kiekkoa. Könönen pystyy toivottavasti olemaan samanlainen pelaaja Najmanin ja Svejkovskyn kanssa, mutta aiempia näyttöjä ei ole. Toivotaan siis, että valmennus tietää jotain enemmän kun me kannattajat Könösen suorittamisesta ja tämä saadaan edes jotenkin esiin taitavampien pelaajien kanssa.Juu siis tuo kolmonen on ehdottomasti potentiaalinen kenttä.
Lähinnä pelottaa, että kakkonen sählää jotain omiin tai Svejkovsky menee hukkaan. Niillä Ratisen kanssa kuitenkin synkkasi ihan hyvin parissa ekassa pelissä ainakin.
Ei mennä harhaan vaan siihen, että itse olen pitänyt tuosta Ratisen toiminnasta Najmanin ja Svejkovskyn kanssa. Ratinen on omalla luistelullaan pysynyt myös Svejkovskyn luistelun vaateessa ja ketju ollut tasapainoinen. Kiva nähdä ,että miten tänään kakkosen viisikko repeilee Könösen kanssa.Taas mennään ketjunumeroharhaan. Onko Ratisella huono paikka Nättinen-Klingbergin rinnalla? Nyt pitäisi sitä tilaa olla Ratille.
Synkkasi joo, mutta toisaalta Ratinen piti näissäkin peleissä liikaa kiekkoa jolloin meillä oli kolme kiekkotaitavaa pelaajaa, mutta ei kiekon liikettä. Ehkä Nättisen ja Klingbergin kanssa tämä ei ole ongelma kun kumpikaan jälkimmäisistä ei varsinaisesti tarvitse kiekkoa niin paljoa vaan pystyvät pelaamaan vahvuuksillaan myös ilman kiekkoa. Könönen pystyy toivottavasti olemaan samanlainen pelaaja Najmanin ja Svejkovskyn kanssa, mutta aiempia näyttöjä ei ole. Toivotaan siis, että valmennus tietää jotain enemmän kun me kannattajat Könösen suorittamisesta ja tämä saadaan edes jotenkin esiin taitavampien pelaajien kanssa.
Ei mennä harhaan vaan siihen, että itse olen pitänyt tuosta Ratisen toiminnasta Najmanin ja Svejkovskyn kanssa. Ratinen on omalla luistelullaan pysynyt myös Svejkovskyn luistelun vaateessa ja ketju ollut tasapainoinen. Kiva nähdä ,että miten tänään kakkosen viisikko repeilee Könösen kanssa.
Siinä on Rati laitettu tuomaan jalkoja ketjuun ja Köntsä fyysisyyttä, joka on lähinnä urbaanilegenda Ilveksessä nähdyn perusteella. Ihan hyvät vibat kolmosesta. Uskon, että Nättinen saa napsun lisää tekemiseen.Suomi-Mäntykivi-Lööke
Könönen-Najman-Svejkovsky
Ratinen-Nättinen-Klingberg
Väisänen-Borg-Meskanen
Friman-Gazda
Parikka-Utunen
Rautanen-Pelli
Latvala
Malek
(Pavlat)
Mmm jep vasta jaetulla toisella sijallahan ne on. Voi toki olla, että en nyt lukenut jotain sarkasmia .Kai se pitäisi kausarin takia jo hallille mennä, mutta ei kauheasti kiinnostaisi. Miksi tällainen mestisheittopussi edes pelaa Liigassa?
Jos Ilves ei voita vähintään neljällä maalilla olen pettynyt.