TI 26.11.2024 | Ilves - Kiekko-Espoo

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Mukava nähdä Utunen peleillä! Pakisto nyt muutoinkin vähän paremmissa kantimissa kuin lauantaina :D

Nyt voisi Köntsä sitten näyttää että ansaitsee paikkansa. Kiekollisempaa kaveria vierellä joten toivottavasti pystyy tuomaan tuohon ketjuun jotain lisäarvoa omalla pelaamisellaan ja nimenomaan jotain tuloksellista.

jub^^

Vakiokokoonpanossa
Käsittämätön veto Könönen kakkoseen. Olisin pitänyt Ratisen tuossa kakkosessa. Ei ymmärrä mutta katsotaan.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Nyt voisi Köntsä sitten näyttää että ansaitsee paikkansa. Kiekollisempaa kaveria vierellä joten toivottavasti pystyy tuomaan tuohon ketjuun jotain lisäarvoa omalla pelaamisellaan ja nimenomaan jotain tuloksellista.
Ensimmäinen steppi olisi olla mukana niin, että selostaja ei mainitse ensimmäistä kertaa joskus kolmannen erän puolivälissä.

Toutain

Luottopelaaja
Klingbergiä peluutettiin Frölundassa jo viime kaudella alaketjuissa, keskellä loistava kahden suunnan sentteri (Kärpistäkin tuttu) Nicklas Lasu. Myös Klingbergiä on kuvailtu tällaiseksi kahden suunnan luotettavaksi pelaajaksi, (vaikka historissa on todella kovia tehoja). Jotenkin mä odottelisin kyllä miestä Borgin tai Nättisen laitaan. Olis kyllä hieno saada sellainen oikea "kevään ketju", joka pleijareissa pitäis vihulaisen kurissa ja kävis aina silloin tällöin tälläämässä maalin.

Ei yllätä yhtään, että Nättinen-Klingberg yhdessä. Tämä kun onnistuu, niin on pleijareissakin kiva.

Meklari

Luottopelaaja
Taas mennään ketjunumeroharhaan. Onko Ratisella huono paikka Nättinen-Klingbergin rinnalla? Nyt pitäisi sitä tilaa olla Ratille.
Juu siis tuo kolmonen on ehdottomasti potentiaalinen kenttä.

Lähinnä pelottaa, että kakkonen sählää jotain omiin tai Svejkovsky menee hukkaan. Niillä Ratisen kanssa kuitenkin synkkasi ihan hyvin parissa ekassa pelissä ainakin.

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Edelleen vasen laita on Eemelin jälkeen kammottava. Siihen olisi vielä joku parempi löydettävä ennen kevättä,en usko että nämä nykyiset niin paljon parantaa että olisivat riittäviä,yli kolmasosa runkosarjasta jo pelattu mutta edelleen toivotaan ihmettä että sekä Könönen että Ratinen alkaisivat osua tolppien väliin.

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Juu siis tuo kolmonen on ehdottomasti potentiaalinen kenttä.

Lähinnä pelottaa, että kakkonen sählää jotain omiin tai Svejkovsky menee hukkaan. Niillä Ratisen kanssa kuitenkin synkkasi ihan hyvin parissa ekassa pelissä ainakin.
Synkkasi joo, mutta toisaalta Ratinen piti näissäkin peleissä liikaa kiekkoa jolloin meillä oli kolme kiekkotaitavaa pelaajaa, mutta ei kiekon liikettä. Ehkä Nättisen ja Klingbergin kanssa tämä ei ole ongelma kun kumpikaan jälkimmäisistä ei varsinaisesti tarvitse kiekkoa niin paljoa vaan pystyvät pelaamaan vahvuuksillaan myös ilman kiekkoa. Könönen pystyy toivottavasti olemaan samanlainen pelaaja Najmanin ja Svejkovskyn kanssa, mutta aiempia näyttöjä ei ole. Toivotaan siis, että valmennus tietää jotain enemmän kun me kannattajat Könösen suorittamisesta ja tämä saadaan edes jotenkin esiin taitavampien pelaajien kanssa.

jub^^

Vakiokokoonpanossa
Taas mennään ketjunumeroharhaan. Onko Ratisella huono paikka Nättinen-Klingbergin rinnalla? Nyt pitäisi sitä tilaa olla Ratille.
Ei mennä harhaan vaan siihen, että itse olen pitänyt tuosta Ratisen toiminnasta Najmanin ja Svejkovskyn kanssa. Ratinen on omalla luistelullaan pysynyt myös Svejkovskyn luistelun vaateessa ja ketju ollut tasapainoinen. Kiva nähdä ,että miten tänään kakkosen viisikko repeilee Könösen kanssa.

Toutain

Luottopelaaja
Synkkasi joo, mutta toisaalta Ratinen piti näissäkin peleissä liikaa kiekkoa jolloin meillä oli kolme kiekkotaitavaa pelaajaa, mutta ei kiekon liikettä. Ehkä Nättisen ja Klingbergin kanssa tämä ei ole ongelma kun kumpikaan jälkimmäisistä ei varsinaisesti tarvitse kiekkoa niin paljoa vaan pystyvät pelaamaan vahvuuksillaan myös ilman kiekkoa. Könönen pystyy toivottavasti olemaan samanlainen pelaaja Najmanin ja Svejkovskyn kanssa, mutta aiempia näyttöjä ei ole. Toivotaan siis, että valmennus tietää jotain enemmän kun me kannattajat Könösen suorittamisesta ja tämä saadaan edes jotenkin esiin taitavampien pelaajien kanssa.

Juuri näin. Eikä valmennus varmaankaan Könösestä mitään sen enempää tiedä, mutta kokeillaan nyt tuossa, kun muuten ihan kaikki kokoonpanossa tuntuu loogiselta. Ideaalitilanteessa Könönenkin onnistuu tarjoilemaan tilaa Svejkovskylle, mutta eiväthän odotukset korkealla ole. Kokoonpanovalinnoista mulla ei kuitenkaan ole mitään valitettavaa. Sen melkein arvasi, että Klingberg ainakin aloittaa oikeassa laidassa ja joko Nättisen tai Borgin rinnalla.

Toutain

Luottopelaaja
Ei mennä harhaan vaan siihen, että itse olen pitänyt tuosta Ratisen toiminnasta Najmanin ja Svejkovskyn kanssa. Ratinen on omalla luistelullaan pysynyt myös Svejkovskyn luistelun vaateessa ja ketju ollut tasapainoinen. Kiva nähdä ,että miten tänään kakkosen viisikko repeilee Könösen kanssa.

Jos Klingbergiä peluutetaan miehelle tutummassa oikeassa laidassa, niin mä näen Ratisen siihen ketjuun huomattavasti loogisempana valintana kuin Könösen. Se ketju tarvii ukon, joka jaksaa polkea ja pystyy tekemään kiekon kanssa jotain. Muut hommat jää sitten Klingbergille ja sentterille. Ratinenhan ei maaliin osu, mutta nyt Klingberg saa sitten kauhoa kiekot tolppien väliin maalin edestä :)

Cigaro

Luottopelaaja
Suomi-Mäntykivi-Lööke
Könönen-Najman-Svejkovsky
Ratinen-Nättinen-Klingberg
Väisänen-Borg-Meskanen

Friman-Gazda
Parikka-Utunen
Rautanen-Pelli
Latvala

Malek
(Pavlat)
Siinä on Rati laitettu tuomaan jalkoja ketjuun ja Köntsä fyysisyyttä, joka on lähinnä urbaanilegenda Ilveksessä nähdyn perusteella. Ihan hyvät vibat kolmosesta. Uskon, että Nättinen saa napsun lisää tekemiseen.

Meklari

Luottopelaaja
Kai se pitäisi kausarin takia jo hallille mennä, mutta ei kauheasti kiinnostaisi. Miksi tällainen mestisheittopussi edes pelaa Liigassa?

Jos Ilves ei voita vähintään neljällä maalilla olen pettynyt.
Mmm jep vasta jaetulla toisella sijallahan ne on. Voi toki olla, että en nyt lukenut jotain sarkasmia :D.

• Tykkää
Reactions: 000