12 kausi, Ilves. Mikä on paras muistosi ensimmäiseltä kausarikaudelta?
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 344 tänään klo 14:29 #81 Rockwood sanoi: 12 kausi, Ilves. Laajenna klikkaamalla Mikä on paras muistosi ensimmäiseltä kausarikaudelta?
Rockwood sanoi: 12 kausi, Ilves. Laajenna klikkaamalla Mikä on paras muistosi ensimmäiseltä kausarikaudelta?
Luikaus Luottopelaaja Viestejä 1 344 tänään klo 14:33 #82 Rockwood sanoi: Karsintojen voittaminen. Laajenna klikkaamalla Jos tämä on kahdestoista kautesi, niin ensimmäisesi oli 13-14 kausi. Ei silloin ollut karsintoja.
Rockwood sanoi: Karsintojen voittaminen. Laajenna klikkaamalla Jos tämä on kahdestoista kautesi, niin ensimmäisesi oli 13-14 kausi. Ei silloin ollut karsintoja.
Jutin hokkari suussa Vakiokokoonpanossa Viestejä 105 tänään klo 14:56 #83 Rockwood sanoi: Minulla on siis ollut kausari tosta karsintakaudesta. Menin silloin poikaystäväni kanssa kihloihin siitä muistan sen myös. TPS-ottelussa kosin. Laajenna klikkaamalla Minkäs ikäinen poika siis olet nytten?
Rockwood sanoi: Minulla on siis ollut kausari tosta karsintakaudesta. Menin silloin poikaystäväni kanssa kihloihin siitä muistan sen myös. TPS-ottelussa kosin. Laajenna klikkaamalla Minkäs ikäinen poika siis olet nytten?
Nuhapumppu Vakiokokoonpanossa Viestejä 211 tänään klo 15:04 #84 Jutin hokkari suussa sanoi: Minkäs ikäinen poika siis olet nytten? Laajenna klikkaamalla Peliin liittyvät jutustelut taas täällä tulilla selkeästi. Itse pelistä tultava kolme pistettä, muuten on ankara loppuviikko edessä. Toivotaan Callelle onnistumista. Malekille tänään iso onnistuminen. 4-1 Gazda (yv) Svejkovsky Klingberg (yv) Friman (tm) Järvinen Malek 27/28 Rimpinen 18/21
Jutin hokkari suussa sanoi: Minkäs ikäinen poika siis olet nytten? Laajenna klikkaamalla Peliin liittyvät jutustelut taas täällä tulilla selkeästi. Itse pelistä tultava kolme pistettä, muuten on ankara loppuviikko edessä. Toivotaan Callelle onnistumista. Malekille tänään iso onnistuminen. 4-1 Gazda (yv) Svejkovsky Klingberg (yv) Friman (tm) Järvinen Malek 27/28 Rimpinen 18/21
Jutin hokkari suussa Vakiokokoonpanossa Viestejä 105 30 minuuttia sitten #85 Nyt sit lippukaupoille väki hei! Mitä helvettiä tää ny on ku ei saada porukkaa halliin??
Jutin hokkari suussa Vakiokokoonpanossa Viestejä 105 20 minuuttia sitten #86 Täälä huudellaan kaikenmaailman vahvistuksia joukkueeseen mutta millä vitulla niitä hankit jos ei kassa kilise!
Täälä huudellaan kaikenmaailman vahvistuksia joukkueeseen mutta millä vitulla niitä hankit jos ei kassa kilise!
Suppo Vakiokokoonpanossa Viestejä 146 18 minuuttia sitten #87 Jutin hokkari suussa sanoi: Nyt sit lippukaupoille väki hei! Mitä helvettiä tää ny on ku ei saada porukkaa halliin?? Laajenna klikkaamalla Paljo väkeä suunnilleen tähän mennessä?
Jutin hokkari suussa sanoi: Nyt sit lippukaupoille väki hei! Mitä helvettiä tää ny on ku ei saada porukkaa halliin?? Laajenna klikkaamalla Paljo väkeä suunnilleen tähän mennessä?