Noniin, eipä yllätä kun taas foorumilla kaikki on paskaa, mitään ei ois ansaittu ja meille sirkushuveja työpäivänä Tapaninpäivänä voitolla tuottaneet pelaajat on kaikki syvältä.
Sillä lailla.
En tiedä mitä terminaattoreita ja 180p runkosarjaa täällä välillä odotetaan, mutta itse otan mielelläni vastaan tämän voiton TPS:stä, ihan sama millä pisteillä.
Ekat 5min näytti siltä, että saadaan kunnolla kyytiä, sit peli alko kääntymään. Se isoin momentumin katkeaminen oli Masinin pahannäköisen tällin jälkeen, mutta hienosti siitäkin palauduttiin.
Ketjulotto näkyi pelissä, hyvässä ja pahassa. Ei oikein syötöt napsunut, tuli harhasyöttöjä ja huonoja lukuja.
Puolessavälissä peliä taisin Gregoiren peli-iloakin kehua, eikä se nelonen kyllä pöllömmältä tänään näyttänyt näin. Tykkään kyllä tosta Alvarezista, melko näkymätön, mutta paljon hyviä juttuja. Kolmosella oli haasteita ja näky miinustilastossa. Siihen ottasin Ratisen sijaan Könösen raatamaan. Ykkönen ei vielä löytänyt toisiaan. Kakkonen oli loistava.
Malekilla kolmas olisi ollut otettavissa, mutta muuten todella hieno peli. Vähän kolmannessa erässä Malekillakin alkoi pomppimaan ja se näkyi joukkueessa muutenkin. Mutta antoi hienosti voiton avaimet ja Cha Cha Chat soi sitten pelin päätteeksi.
Tunnelma oli mun mielestä hallilla hyvä, n. 7700 katsojaa, joukkue näytti paikan päällä ihan hyvältä. Ei paras peli, ei edes top 20% peleistä, mutta kyllä tää oli ihan sellainen peruspeli, jossa on hyvää ja huonoa vaihetta. Päästettiin tasoihin joo, mutta jatkoajalla ei annettu mitään siimaa. Tunnetta piisas jo ihan varsinaisellakin.
Kodytekille tärkeä maali, Mese näytti paljon paremmalta kuin edellisessä TPS-pelissä, joka oli karmaiseva häneltä. Uskon, että kevääksi nousee hän sieltä kun saa kropan kuntoon.
Jotenkin yllätyin jopa kuinka negatiivista täällä oli palaute, koska paikan päällä näytti ihan hyvältä tällaiseksi joulunjälkeiseksi peliksi. En odottanut mitään tämän ihmeempää, ei ne mitään koneita pelaajat ole. Oli vielä aikamoinen apina niskassa, että pitää voittaa kun on kaksi hävitty, ja se kaivettiin sieltä väkisin sitten.
Veto-kielto on poistettu näköjään, kun tänään kiekkoa toimitettiin maalille ja sieltähän niitä maalejakin napsui sitten irtokiekoista.
Ei mua kyllä haittaa yhtään käydä tällasia pelejä kattomassa.