TILLUN TULIAISET - KIPINÄKETJU 2025-2026

No kyllä se Niku hankittiin vaikka väkisin nimenomaan mestaruus mielessä. Talouden kannalta olisi ehdottomasti kannattanut olla hankkimatta.

Se iski sitten kynsille, kun sillä kaudella ei tullut sitä pronssiakaan, joka välillä näillä forumeilla tuntuu olevan asia jonka saa ilmoitusluonteisesti ja pelaamalla surkeasti ja vaikka 13/16 joukkuetta jää joka kausi ilman mitään mitalia.

Kyllä siellä ihan jokainen haluaa mestaruutta, mutta sitä ei pelkällä haluamisella saa. Se on eri asia riittääkö tällä johdolla taidot sen hankkimiseen. Sanoisin, että aika tiimalasissa alkaa käydä vähiin. Viimeistään ensi kauden jälkeen saisi tuuletusta tulla johdossa samalla kun valmennuskin vaihtuu.

Ei sillä että uskoisin mutta Jos tässä on hivenkin totuutta niin koko toimisto tukista vittuun sieltä! Siis mitä aktuaalista vittua?!:mad:
Tää on taas näitä: "Jos tämä pitää (tai oikeastaa pitäisi) paikkansa niin..." juttuja.
"Toisen käden tietoa vankalta ilvesläiseltä", HUUHAA SAATANA.
Aivan täyttä Q-Anon kamaa

Koskela on julkisesti joskus sanonut olevansa tyytyväinen pronssiin. Kuten @Pok edellä kertoi käytti perusteena, että jokaisella kaudella 13 joukkuetta jää mitalien ulkopuolelle.

Muistaakseni tästä nousi silloinkin kritiikkiä, mutta minusta se oli ylitulkintaa ja varmasti tavoite on mestaruudessa jokaisella kaudella.

23-24 kauden hävityn kalpa sarjan jälkeen törmäsin kuppilassa muutamaan henkilöön ilveksen johdosta. äijät oli kyyneleet silmissä ja pahoittelivat että kulta meni jälleen jonnekin muualle, joten ei tuosta ainakaan jäänyt semmoista kuvaa että siellä tyytyväisiä oltaisiin oltu.

Mä haluan nähdä Ilvekseltä nousujohteisen kauden. Sitä, että pelaajien potentiaali realisoituu loppua kohden. Sitä, että silmä kiiluu mitä pidemmälle mennään. Sitä, että sankareita löytyy yllättävistäkin tyypeistä.
Se mitä en halua nähdä, on se että pelin kriittisiä osa-alueita ei pystytä kehittämään. Sitä, että suurin osa jengistä ALIsuorittaa. Sitä, että taas ensi kauden kohokohta on kun Ilves-legendoja takitetaan.

Koskela on julkisesti joskus sanonut olevansa tyytyväinen pronssiin. Kuten @Pok edellä kertoi käytti perusteena, että jokaisella kaudella 13 joukkuetta jää mitalien ulkopuolelle.

Muistaakseni tästä nousi silloinkin kritiikkiä, mutta minusta se oli ylitulkintaa ja varmasti tavoite on mestaruudessa jokaisella kaudella.
Itse en kyllä tuollaista muista. Sen kyllä että Tillu kommentoi sen tappouhkaus-keissin yhteydessä että fanien tunteet saa läikkyä mutta Ilveksessä ajattelu ei ole sellainen että joka kausi yksi joukkue liigassa onnistuu ja 15 epäonnistuu.

No eihän tuossa nyt ole mitään järkeä. Jos joku on jotain sellaista sanonut, niin jotain omia johtopäätöksiään/tulkintaansa/turhautumistaan. 100% varma asia, ettei Ilveksen sisällä mitään tuollaista linjata, että "pronssi riittää, ei tarvi voittaa" :D Eihän se edes käytännössä tarkoita mitään.

Mestaruus olisi aivan valtava juttu koko organisaatiolle monesta kulmasta ja myös tavoitellun kasvun kannalta, joten päivänselvää, että se on tällä hetkellä ainoa tavoite.

Tää on näitä, kun tärkein on jo saavutettu on jäänyt elämään, eikä ole satuttu pronssiottelua pidemmälle pääsemään, niin...

Kuten olen aiemminkin sanonut, olen kuullut tosin toisen käden tietona, että pronssiin ollaan toimistolla ihan tyytyväisiä. Voittaa ei kuulemma tarvitse. Itse luotan täysin tähän tietoon, joka on tullut vankalta ilvesläiseltä.
Kenties lapsellisin viesti mitä olen foorumilla saanut lukea. Voit lopettaa tällaisen täydellisen paskanjauhamisen saman tien!

Ollaanko me tärkein jo saavutettu tän kipinäketjun osalta?

Lisää puita (huhuja) kaipaisi tämä kamiina.

Kyllä uskon että "tärkein on jo saavutettu" oli sinänsä harmiton, ja meinas enemmän sitä, että Ilves oli saatu taloudellisesti jaloilleen. Nyt tietysti ku ei isoa menestystä ole tullut, totaki tarkastellaan eri silmällä.

Noin muuten kyllä samaa mieltä. Vaikka toimistolta ollaan viestitty strategian olevan kristallin kirkas jne...
Pitäisi asiat näkyä tuloksissa eikä puheissa ja korulauseissa.
Tämä nimenomaan.. uskon että vilpittömästi tekevät parhaansa isolla Ilves-sydämellä, mutta riittääkö se ?
Kolme pronssia neljässä viimekaudessa on komea saavutus, mutta jäädäänkö nyt herkuttelemaan sillä vai mennäänkö eteenpäin ja otetaan seuraava askel. Eikä se halu aina riitä jos vaan keinoja ei löydy.. onko nykyisestä johdosta tähän. Haluan uskoa vieläkin mutta kovasti alkaa horjumaan.

Palaan ketjun aiheeseen ja sanoisin että jos tuohon jonkun hommaisin niin toisen kärkisentterin ja rightin laadukkaan kiekollisen pakin, Mäntykivi pelaisi täten laidassa. Samaan hengenvetoon totean että en usko että kumpaakaan on tähän vuodenaikaan saatavilla joten en pidätä hengitystäni uusien hankintojen toivossa.

Mitään rotaatioukkoja en toisi millekkään pelipaikalle. Koodinimi "Rautanen" ei toisi mitään parempaa kentälle mitä esim Niskanen tuo. Hyökkäyksessä on leveyttä jo aivan tarpeeksi Palolan ja Kosinkin tervehtyessä. Veskariosastollekin on ylimääräisenä Taponen.

En ala kanssasi vänkäämään. Näin olen kuullut ja luotan henkilöön täysin. Mutta älä huoli. Eiköhän Tillu kasaa sellaisen joukkueen ensi kaudeksi, jolla ei keväällä pitkälle pötkitä. Toivottavasti olen väärässä.
Ikävien huhujen levittäjä kuulostaa luotettavalta henkilöltä.

Kuten olen aiemminkin sanonut, olen kuullut tosin toisen käden tietona, että pronssiin ollaan toimistolla ihan tyytyväisiä. Voittaa ei kuulemma tarvitse. Itse luotan täysin tähän tietoon, joka on tullut vankalta ilvesläiseltä.
Tainnu mennä kuulijalla sarkasmitutka rikki :rolleyes::D

Kiitokset kehuista. Kerroin vain mitä olen kuullut. Ymmärrän kyllä jos se ei miellytä.
Minulle on ihan sama ollaanko toimistolla sanottu että pronssiin ollaan tyytyväisiä vai eikö olla sanottu. Kaikki toiminta viittaa siihen että nälkää ja/tai osaamista ei oikein ole isompiin tekoihin. Voin olla väärässä ja totisesti toivon olevani, mutta siltä tämä alkaa näyttämään.
Osoittaudun mielelläni kevällä täysin hölmöksi ja iloitsen mestaruudesta.

23-24 kauden hävityn kalpa sarjan jälkeen törmäsin kuppilassa muutamaan henkilöön ilveksen johdosta. äijät oli kyyneleet silmissä ja pahoittelivat että kulta meni jälleen jonnekin muualle, joten ei tuosta ainakaan jäänyt semmoista kuvaa että siellä tyytyväisiä oltaisiin oltu.
Ja mitä asialle on tehty. Ei yhtään mitään. Teko itkua sanon minä

Kiitokset kehuista. Kerroin vain mitä olen kuullut. Ymmärrän kyllä jos se ei miellytä.
Laita mulle yyveellä tuon "vankan ilvesläisen"nimi.
Jos kyseessä on todella vankka ilvesläinen niin osuu varmasti lähipiiriin niin voin varmistaa asian. Kiitos jo valmiiksi.

Takaisin