TILLUN TULIAISET - KIPINÄKETJU 2025-2026

Näyttääkö Koskelan touhu jotenkin siltä että pronssi ei olisi huikea suoritus hänen mielestään? Kaikki negatiiviset huhut hänestä on kyllä helppo uskoa, ei tuota ihmistä kiinnosta vittuakaan voittaako Ilves mestaruutta tällä vuosikymmenellä.

Laita mulle yyveellä tuon "vankan ilvesläisen"nimi.
Jos kyseessä on todella vankka ilvesläinen niin osuu varmasti lähipiiriin niin voin varmistaa asian. Kiitos jo valmiiksi.

Tää on maailman turhin asia. Mitään tuollaista ei tietenkään ole sanottu siinä määrin/sellaisesta lähteestä, että sillä olisi mitään käytännön merkitystä mihinkään. Jos ei koko jutun absurdiutta ymmärrä, niin en tiedä mitä pitäis sanoa...

Eteenpäin ->

En kerro mitään nimiä jo sen vuoksi, että kyseessä on toisen käden tieto. En halua saattaa "syväkurkkua" minkäänlaisiin hankaluuksiin.
Ole huoleti syväkurkkusi on kärähtänyt, jos voittaa ei tarvitse sanominen piti paikkaansa. Tuo on selkeä ansa ja jos ei ollut ansa, niin ei tuota nyt ole sanottu usealle henkilölle. Mikäli syväkurkkusi itse keksi lisätä voittaa ei tarvitse, niin ei hän kärähdä, vaikka sanot kuka sen on sanonut, kun oikeasti sitä ei ole kukaan sanonut. Eli voit ihan huoletta kertoa nimet. Käry on käynyt tai sitten se ei käy, vaikka kertoisit nimet.

Olen nauranut kippurassa, kun sinä ja muutama muu on täällä oikeasti uskonut, että joku johtokunnasta on sanonut "voittaa ei tarvitse". Ymmärrän sen, että kauden jälkeen ollaan tyytyväisiä kolmen parhaan joukkoon pääsemiseen ja pitkässä juoksussa se mestaruuskin tulee joskus, jos koko ajan ollaan kolmen parhaan joukossa. Varmasti mestaruus on aina tavoitteena, mutta ei se silti sitä tarkoita, että kausi olisi täysi epäonnistuminen, jos tulisi hopeaa ja 3 miljoonaa euroa plussaa.

Tää on maailman turhin asia. Mitään tuollaista ei tietenkään ole sanottu siinä määrin/sellaisesta lähteestä, että sillä olisi mitään käytännön merkitystä mihinkään. Jos ei koko jutun absurdiutta ymmärrä, niin en tiedä mitä pitäis sanoa...

Eteenpäin ->
Niin ja siis tämä on tulkintaa.. itsekkin olen iloinnut jokaista pronssia, ollut jopa tyytyväinen.. varsinkin siihen ensimmäiseen tässä putkessa. En silti tyydy tähän ja haluan sen mestaruuden. Ei nämä toisiaan pois sulje.. kyllä jokaisesta mitalista pitää mielestäni iloita vaikka samalla pettynytkin olisi ja enemmän haluaisi jatkossa.

Eteenpäin ->

Ei tarvi sanoa mitään.

Onko jääkiekon ammattilaispelaajat vähentyneet Telluksella vai miksi ei moneen kuukauteen yhtäkään kiekollista pakkia ole Timppa löytänyt? Ihan kauhean korkealla se rima ei tarvitse olla, että olisi Arttu Pelliä parempi kakkosviulunsoittaja.

Ole huoleti syväkurkkusi on kärähtänyt, jos voittaa ei tarvitse sanominen piti paikkaansa. Tuo on selkeä ansa ja jos ei ollut ansa, niin ei tuota nyt ole sanottu usealle henkilölle. Mikäli syväkurkkusi itse keksi lisätä voittaa ei tarvitse, niin ei hän kärähdä, vaikka sanot kuka sen on sanonut, kun oikeasti sitä ei ole kukaan sanonut. Eli voit ihan huoletta kertoa nimet. Käry on käynyt tai sitten se ei käy, vaikka kertoisit nimet.

Olen nauranut kippurassa, kun sinä ja muutama muu on täällä oikeasti uskonut, että joku johtokunnasta on sanonut "voittaa ei tarvitse". Ymmärrän sen, että kauden jälkeen ollaan tyytyväisiä kolmen parhaan joukkoon pääsemiseen ja pitkässä juoksussa se mestaruuskin tulee joskus, jos koko ajan ollaan kolmen parhaan joukossa. Varmasti mestaruus on aina tavoitteena, mutta ei se silti sitä tarkoita, että kausi olisi täysi epäonnistuminen, jos tulisi hopeaa ja 3 miljoonaa euroa plussaa.
Kuka on johtokunnasta mitään puhunut? Käry on käynyt, heh.

Onko jääkiekon ammattilaispelaajat vähentyneet Telluksella vai miksi ei moneen kuukauteen yhtäkään kiekollista pakkia ole Timppa löytänyt? Ihan kauhean korkealla se rima ei tarvitse olla, että olisi Arttu Pelliä parempi kakkosviulunsoittaja.

Ovat ainakin sellaiset, ketkä pystyvät vastaamaan modernin jääkiekon vaateeseen. Toki P-Amerikassa näitä vielä kasvaa, mutta AHL on nykyään sarja, missä voi tehdä uraa. Aikaisemmin se oli 1-2 kautta ja jos NHL-portti ei aukea, niin suunta oli Eurooppaan.

Kipinäketju...tän piti olla kipinäketju.
1000024556.jpg

Epäilen kovasti, että kun karmean alkukauden jälkeen mennyt ihan mukavasti on haluttu himmailla hankinnoissa tämä kausi. Ei ole tämän kauden asia, mutta itse uskon yhä, että ensi kauden joukkueeseen panostetaan.

Hankittuhan tässä on toki Palola ja Armalis, jotka molemmat olivat tavallaan käännekohtia tämän kauden tarinassa.

Toivon siis todella, että olen väärässä ja saataisiin pakistoon joku mieluusti varma ja vahvistava hankinta, mutta en kyllä hengitystäni pidättele.

Ei sillä että uskoisin mutta Jos tässä on hivenkin totuutta niin koko toimisto tukista vittuun sieltä! Siis mitä aktuaalista vittua?!:mad:
Kannattaa katsoa Ilves Insiden päätösjakso kun Seppä puhuu pukukopissa.

Epäilen kovasti, että kun karmean alkukauden jälkeen mennyt ihan mukavasti on haluttu himmailla hankinnoissa tämä kausi. Ei ole tämän kauden asia, mutta itse uskon yhä, että ensi kauden joukkueeseen panostetaan.

Mikään ei vaan tähän viittaa huhuja katsoessa ja ensi kauden rosteria hahmotellessa. Yksikään noista huhutuista ei ole meinaan rotaatioon tulossa. Enkä usko, että yhtä enempää lehdissä olleista huhuista olisi ankka. Mutta siitä enemmän oikeassa ketjussa.

No ei tuossa mitään uskoa tarvitse ensi kauden suhteen. Lantta, Korhonen ja Haatanen tulossa, kyllä siinä on sellainen orkesteri että Tapparaa myöden muut kärkiseurat ovat polvillaan, puolustuksessa Sisäinen Kasvu ottaa Johanssonin tontin.

Jotenkin käy sääliksi nämä ihmiset jotka oikeasti vielä uskovat että Koskelalla on mitään kompetenssia rakentaa kilpailukykyinen jengi taistelemaan mestaruudesta.

Hankittuhan tässä on toki Palola ja Armalis, jotka molemmat olivat tavallaan käännekohtia tämän kauden tarinassa.

Toivon siis todella, että olen väärässä ja saataisiin pakistoon joku mieluusti varma ja vahvistava hankinta, mutta en kyllä hengitystäni pidättele.

Onko tässä edes erityisesti himmailtu? Mainitsemiesi lisäksi reagoitiin vaihtamalla meille Quenneville.

Sitä pakkia tosiaan etsitty jo pitkään niin, että jos oikein sopiva löytyy. Sellainen vielä sisään, niin hyvä noin niin kuin reagoinnin kannalta tämän kauden osalta.

No ei tuossa mitään uskoa tarvitse ensi kauden suhteen. Lantta, Korhonen ja Haatanen tulossa, kyllä siinä on sellainen orkesteri että Tapparaa myöden muut kärkiseurat ovat polvillaan, puolustuksessa Sisäinen Kasvu ottaa Johanssonin tontin.

Jotenkin käy sääliksi nämä ihmiset jotka oikeasti vielä uskovat että Koskelalla on mitään kompetenssia rakentaa kilpailukykyinen jengi taistelemaan mestaruudesta.
Ei tuo nyt mikään mestaruusjengi näillä huhuilla/puheilla ole, mutta kyllä tuo yhtä laatulaituria vailla ihan hyvännäköinen hyökkäys on. Ei mikään paras, mutta oikein sopiva.

Puolustus huolettaa itseäkin, mutta uskoisin (tai ainakin haluan uskoa), että joku suunnitelma siihen on.

Takaisin