Brooks
Luottopelaaja
Aika kova kommentti kirjoittajalta, joka on peräti 23 viestiä laittanut. Mutta suotakoon tämäkin hänelle.
Ja niistä 23 postauksesta ainakin puolet on urputusta muiden kirjoituksista. Jäätävä sisääntulo.
Aika kova kommentti kirjoittajalta, joka on peräti 23 viestiä laittanut. Mutta suotakoon tämäkin hänelle.
Aika pitkä matka on vielä että Romanin kohdalta voidaan sanoa hänen olleen onnistunut hankinta.Timo Koskela 1. Palstajonnet 0.
Ja niistä 23 postauksesta ainakin puolet on urputusta muiden kirjoituksista. Jäätävä sisääntulo.
Näillä yleisömäärille ei hankintoja oo mitään järkeä tehdä. Aika pahalta näyttää yleisömäärät, mutta ihan ymmärrettävää.Sanoin tästä jo keväällä ja sanon nyt vielä kerran: en usko, että Ilves tekee yhtäkään uutta pelaajahankintaa ennen kuin pandemia on ohi tai että asiat alkavat menemään selkeästi parempaan suuntaan.
En laske lainasopimuksia tai Romanin sopimusta tähän (Roman tuli, kun sopimuksen alaisesta pelaajasta saatiin korvaus – Ilves kaiketi jäi voitolle koko keississä).
Tällä porukalla pärjätään varmasti syksy. Toivotaan, että korona on pian ohi ja päästään keskittymään seuran tulevaisuuden kehittämiseen. Tällä hetkellä jokainen liigaseura taistelee olemassa olostaan, mikäli vallitseva tilanne jatkuu eikä yleisö uskalla tulla katsomaan jääkiekkoa.
Kaikki on niin epävarmalta pohjalla nyt, ettei oikein syty tähän kauteen. Sääli sinänsä, ku uskoisin, että Ilvekselle olisi tullut hieno kausi urheilullisesti.
Timo Koskela 1. Palstajonnet 0.
Selvennätkö tämän sun kehittämän pelin pistelasku politiikkaa, itselle ei oikein aukea?
Onko peli 1-1 jos tänään Ilves häviää vai riittääkö jo jos Roman ei onnistu?
Eiköhän odoteta kauden loppuun. En ymmärrä, mikä tarve täällä on suolata Koskelaa, onko kyse vain omasta venytyksestä?
Barker, Halmo, Ikonen, Roman... Kyllä niitä hutejakin on tullut mutta niin tulee kaikille utj:lle. Mutta sitten on todellisia helmiä kuten Elorinne, Leino, Mieho ja kirkkaimpana helmenä Dostal. Eli kyllä kokonaisuus positiivisen puolella on.
Itse taas ajattelen että me ei voida pitää sekä Saarelaa että Ikosta. Vain toisen ottaisin itse, ellei sitten Saarelaa/Jo.Ikosta saada siirrettyä laitaan pysyvästi ja loukkaantumisten aikana paikkaisi keskellä. Pari kovaa sentteriä ja koodinimi koppanen tarvitaan. En halua että puolet vakiokokoonpanon senttereistä on junnuja tai kysymysmerkkejä.Halmo & Mieho eivät olleet Koskelan hankintoja (Koskela ei tuolloin vielä Ilveksessä) ja Barker varmasti siinä ja siinä.
Ikosella sopimus on 2v, joten ei ihan vielä voi tuomita kaveria hudiksi.
Niin ja itse mainitsisin etenkin Maccellin, Hatakan ja Saarelan (toivottavasti kohta julkaistaan jatko).
Pitäisin ihan mahdollisena, että Ikonen, Koppanen ja Saarela hoitaisivat ketjujen 2-3 sentterien tehtävät siten, että yksi pelaa laidalla, jos kaikki ovat pelikunnossa. Tarvittaisiin siis ketjujen 1 ja 4 sentterit, paitsi jos tuon ketjun 4 paikan ottaisi Mieho.Itse taas ajattelen että me ei voida pitää sekä Saarelaa että Ikosta. Vain toisen ottaisin itse, ellei sitten Saarelaa/Jo.Ikosta saada siirrettyä laitaan pysyvästi ja loukkaantumisten aikana paikkaisi keskellä. Pari kovaa sentteriä ja koodinimi koppanen tarvitaan. En halua että puolet vakiokokoonpanon senttereistä on junnuja tai kysymysmerkkejä.
Itse taas ajattelen että me ei voida pitää sekä Saarelaa että Ikosta. Vain toisen ottaisin itse, ellei sitten Saarelaa/Jo.Ikosta saada siirrettyä laitaan pysyvästi ja loukkaantumisten aikana paikkaisi keskellä. Pari kovaa sentteriä ja koodinimi koppanen tarvitaan. En halua että puolet vakiokokoonpanon senttereistä on junnuja tai kysymysmerkkejä.
Voi olla että se soppari myös tulee, justhan Nalli(7) ja Päkkilä(8) sai sopparit, on nekin vaan kahden ja kolmen pinnan päässä Saarelasta(10). Ilves näyttää tällä hetkellä julkaisevan omille tehtyjä soppareita.No Saarelaa nyt ei ainakaan saa päästää poissa. Toi jätkä on juuri lyömässä isosti läpi. Varmasti Liigan tehokkain rooliinsa nähden jo nyt.