Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

M22

Luottopelaaja
Ja haluatko kertoa laajalle harrastajakunnalle kuka tämä mystinen Blegi on?
Ei ollut mulle, mutta:

Miika Lundin

Luottopelaaja
Ai vittu, nythän mä kuulin foorumin parhaan vitsin/kehäpäätelmän... :p Äijät ei saa parasta irti itsestään, kun ei ole kiintiöpelipaikkaa vaan joku voi vaania selän takana. Aissaatana!!

Aina luullu, että se on vähän niinku sama, mutta ihan eri.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Ryhdistäydy nyt.
Eikö tuolla 'palautetta kanssakeskustelijoille'-osiossa ollut jo jonkinlaista painokasta testamenttia tulevaisuuttasi ajatellen?
Kyllä juuri näin, turha palata tähän oravanpyörää, kun se ei tule loppumaan milloinkaan. Nykyhetki se tärkein ja eiköhän homma toimi mallikkaasti sen suhteen.

Pok

Tähtipelaaja
Haastavinta on varmasti pelaajille se, että ykkösyv vetää sen 1:20-1:30, ja lopuille jää jämät.

Ja useimmiten ne jämät alkaa oman maalin takaa, eli voi ottaa vielä 15-20 sekkaa tuosta pois. Käytännössä se on yksi ylöstuonti jonka pitää onnistua ja sitten se 20 sekunnin myllymatti päälle tai jos se yksi ylöstuonti ei onnistu niin siinä se sauma oli.

No, tänään oli reippaammin yv:tä niin pääsi kakkosylivoimakin pelaamaan ihan kunnolla ja teki hienon maalinkin. Toisaalta, tämä ei ole mikään nuori suomi tai sosiaalipeluutus, että kyllä minusta ykkös-yv:n pitääkin pelata enemmän kuin kakkos-yv:n vaikka siinä kakkosessakin on paljon hyviä ylivoimapelaajia joille sinänsä soisi enemmän ylivoima-aikaa. Kun voitosta tässä pelataan ja se ykkösylivoima on vielä parempi.

Ilves97

Luottopelaaja
Kyllä juuri näin, turha palata tähän oravanpyörää, kun se ei tule loppumaan milloinkaan. Nykyhetki se tärkein ja eiköhän homma toimi mallikkaasti sen suhteen.
Oravanpyöräähän ei pääse syntymään jos ei itse käy tasaisin väliajoin kirjoittamassa jotain arvoituksellista tekstiä siitä mitä organisaation kulisseissa on tapahtunut kertomatta kuitenkaan oikeasti mitään. Sä voit joko kertoa mitä tiedät tai olla kertomatta, asioilla vihjailuista ei hyödy kukaan.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Oravanpyöräähän ei pääse syntymään jos ei itse käy tasaisin väliajoin kirjoittamassa jotain arvoituksellista tekstiä siitä mitä organisaation kulisseissa on tapahtunut kertomatta kuitenkaan oikeasti mitään. Sä voit joko kertoa mitä tiedät tai olla kertomatta, asioilla vihjailuista ei hyödy kukaan.
Vai olisiko ollut niin, että ylläoleva kanssakirjoittelija alkoi laittamaan sanoja suuhuni? Ei sitä korjaamatta voi jättää sellaisenaan.

Itse en aihetta ollut nostanut ylös.

Ilves97

Luottopelaaja
Vai olisiko ollut niin, että ylläoleva kanssakirjoittelija alkoi laittamaan sanoja suuhuni? Ei sitä korjaamatta voi jättää sellaisenaan.

Niin no ihan niinkuin tämä olisi ollut ensimmäinen kerta. Ne käsitykset, olivat sitten virheellisiä tai ei on jääneet tänne elämään niiden vihjailuiden takia. Silläkään ei nyt hirveästi väliä ole otitko itse sen asian esille vai et, vastauksessasi jatkoit ihan samalla linjalla. Vihjailu kertomatta oikeasti mitään.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Niin no ihan niinkuin tämä olisi ollut ensimmäinen kerta. Ne käsitykset, olivat sitten virheellisiä tai ei on jääneet tänne elämään niiden vihjailuiden takia. Silläkään ei nyt hirveästi väliä ole otitko itse sen asian esille vai et, vastauksessasi jatkoit ihan samalla linjalla. Vihjailu kertomatta oikeasti mitään.
Edellinen viesti on ennen kesää todennäköisesti (?). En lähde tarkastamaan. Lopetin tuon, mutta sitä en hyväksy, että sanoja laitetaan toisen suuhun. Jatkossa toimin samanlailla vastaavanlaisessa tilanteessa, koska väärät asiat on oikaistava.

38 Special

Luottopelaaja

Jotenkin olin jäänyt siihen käsitykseen, että olit Tillua tuolloin korona-asiasta moittinut ja että sinulla olisi muutakin juopaa miehen suuntaan. En jaksanut vanhoja viestejä tarkistaa ja pahoittelut, mikäli ns. haukuin väärää puuta.

En tosiaan halua alkaa riitaa haastamaan/sinua (tai ketään muutakaan) turhaa mollaamaan. Etiäpäin.

Asylum

Luottopelaaja
Ai vittu, nythän mä kuulin foorumin parhaan vitsin/kehäpäätelmän... :p Äijät ei saa parasta irti itsestään, kun ei ole kiintiöpelipaikkaa vaan joku voi vaania selän takana. Aissaatana!!

Aina luullu, että se on vähän niinku sama, mutta ihan eri.

Joo ei tarvitse kyllä kenenkään tästä jengistä haaveille vaikka änäristä, jos alkaa puntti tutisemaan jo Liigassa siitä, että joku kärkkyy sinun pelipaikkaasi. :D On myös vähän väärän lajin parissa toimimassa, jos tuossa tilanteessa alkaa tukehtumaan suoritus.

toskala

Luottopelaaja
Haastattelu vain vahvisti kuvaa miten jääkiekko piireissä hommat menee.

Otatko sanasta sanaan mitä kaupungilla pelaajat sanoo? Tottakai he sanovat perus jargoniat.

Ja sinäkö ostat tuollaisen selityksen että "en saa parasta itsestäni irti kun ei ole varmaa pelipaikkaa ja ketjukaverit vaihtelee"? Ihminen yleensä toimii niin että kun sille antaa mahdollisuuden selitellä huonoa suorittamistaan jollain ulkoisella tekijällä niin se tarttuu siihen.

Kerro vaikka niitä nimiä, jotka ovat omasta mielestäsi jääneet liian pieneen rooliin potentiaaliinsa, urakehitykseensä ja esityksiinsä nähden? Itse olen kyllä nähnyt että jokainen saa peliaikaa niin paljon kuin esityksillään ansaitsee. Paitsi ehkä Bau liikaakin, mutta eipä nelosen keskelle ole muuta heittää. Mitä taas näihin menneisiin tapauksiin tulee, niin ei ole niin Grewe, Mieho, Oden kuin Nallikaan esittäneet mitään sellaista, miksi heistä olisi pitänyt kynsin hampain kiinni pitää.

Ilveksessä, joka pelasi vielä 10. sijasta voitiinkin pistää johtoajatukseksi joukkueen kokoamisessa se, että kaikilla pitää olla kivaa ja kenelläkään ei saa olla paha mieli. Nyt haetaan mestaruutta. Se tarkoittaa sitä, että aina ei voi olla niin kivaa ja miellyttävää vaan omaa ja joukkueen pahaa oloa pitää sietää, pistää se taka-alalle ja tehdä oma työnsä joukkueen eteen ajatuksella en minä, vaan me. Ja kun se oma näytön paikka tulee, se pitää käyttää. Koska se tulee, tavalla tai toisella eikä siitä yleensä paljon ennakkoon varoitella. Se on sitä ammattimaisuutta.

Ja mitä siihen pahaan oloon ja joukkuehenkeen tulee, niin eipä Kärpissä, JYP:ssa tai Tapparassakaan kaikki pelaajat ole olleet 100% tyytyväisiä omaan rooliinsa tai kohteluunsa niiden menestysvuosina, mutta onpahan pitänyt vain niellä kiukkuaan ja ajatella että kannusta tässä pelataan, muulla ei ole väliä. Kun se nimi kannun kyljessä komeilee, siinä ei ole reunamerkintää oliko siinä joukkueessa pelatessa hyvä tai huono fiilis.

Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Jos se nykyhetki on tärkein ja homma toimii niin mikä agenda sinulla on sitten tulla tänne aika-ajoin Tillun tekemisiä tuomitsemaan? Ei nyt ihan aukea nää sun jutut.

M22

Luottopelaaja
Tuossa on yksi sana: "agenda"

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Ja eiköhän tuo liikaa äijiä tarkoittanut vaan, että on yli neljän ketjun pelaajia - ei kirjaimellisesti liian paljoa.

Tismalleen näin. Arvasin jo hikihaastattelua tuijottaessa, että jälkimmäinen lause tullaan heittämään foorumille ilman kontekstia.

Antsa: No teillä on kiistatta erittäin vahva kausi meneillään kuten sarjataulukkokin osoittaa. Kysytään nyt sultakin, että mihin se Ilveksen tämänhetkinen vahvuus nyt perustuu?

Palve: Jaa, no onhan meillä hyviä pelaajia paljon. Siitä ei pääse mihinkään. Meillä on neljä ketjua... ja vähän liikaakin äijiä kokoonpanossa. Paljon hyviä pelaajia, kaikki tekee kovasti hommia. En oikein muuta osaa tuohon sanoa.

Oma tulkintani tästä taas oli, että kun Palve mainitsi neljästä (hyvästä) ketjusta vahvuutena, niin tajusi samalla ettei tietenkään halua rajata kehumista vain kulloinkin pelaavaan kokoonpanoon ja korjasi äkkiä perään tuolla tavalla että tarkoittaa koko joukkuetta. Haastiksen kun katsoo, niin tämän ymmärtää paremmin kuin näin kirjoitettuna. Eli juuri kuten @Jaska72 totesi. Muutenkin kysymys koski vahvuuksia, ei Ilveksen ongelmakohtia.

M22

Luottopelaaja
Tismalleen näin. Arvasin jo hikihaastattelua tuijottaessa, että jälkimmäinen lause tullaan heittämään foorumille ilman kontekstia.

Antsa: No teillä on kiistatta erittäin vahva kausi meneillään kuten sarjataulukkokin osoittaa. Kysytään nyt sultakin, että mihin se Ilveksen tämänhetkinen vahvuus nyt perustuu?

Palve: Jaa, no onhan meillä hyviä pelaajia paljon. Siitä ei pääse mihinkään. Meillä on neljä ketjua... ja vähän liikaakin äijiä kokoonpanossa. Paljon hyviä pelaajia, kaikki tekee kovasti hommia. En oikein muuta osaa tuohon sanoa.

Oma tulkintani tästä taas oli, että kun Palve mainitsi neljästä (hyvästä) ketjusta vahvuutena, niin tajusi samalla ettei tietenkään halua rajata kehumista vain kulloinkin pelaavaan kokoonpanoon ja korjasi äkkiä perään tuolla tavalla että tarkoittaa koko joukkuetta. Haastiksen kun katsoo, niin tämän ymmärtää paremmin kuin näin kirjoitettuna. Eli juuri kuten @Jaska72 totesi. Muutenkin kysymys koski vahvuuksia, ei Ilveksen ongelmakohtia.
Näinhän se on, mutta antaa muutamille "agenda-kirjoittajille" mahdollisuuden tulkita sitä oman agendansa mukaisesti.