IhanJuniori
Junioripelaaja
Joo ei noi ollut mulla tärkeys järjestyksessä. Kunhan listasin ketä itse pidän tärkeämpinä palasina kuin "kakkosen laituria"Maalivahti on kaikista tärkein.
Joo ei noi ollut mulla tärkeys järjestyksessä. Kunhan listasin ketä itse pidän tärkeämpinä palasina kuin "kakkosen laituria"Maalivahti on kaikista tärkein.
On toki, mutta meillä vetää Najman ja Stransky ~40 pisteen vauhdissa siellä ykkösen takana jo, että mun mielestä Koskelan tehtävä on yllättävän helppo jos nyt verrataan vaikka muihin kilpailijoihin.20+20 on ykköslaituritason hankinta oli meillä ykköslaituri rosterissa jo valmiiksi, tai ei.
Tässä meidän tämän hetken tarpeet, että ihan hyvin pullat uunissa.Koskela hankippa kakkosen laidalle joku maalintekijä ei riitä ykkösketjun anti joka peliin.
Juu, toteuttamista vaille valmis.Tässä meidän tämän hetken tarpeet, että ihan hyvin pullat uunissa.
"Anttis huilaa seuraavat pari viikkoa." -ylläpitoTillu on hankkinut ison kasan hupiukkoja hyökkäykseen. Noutaja tulee ilman uutta kakkos sentteriä ja laituria
Järjen ääni.Nyt jäitä kaikille hattuihin ja housuihin. Ilves on pelannut Liigan aloitettuaan (18.9.) 13 ottelua 25 päivään ja käynyt siinä samalla Ranskassa.
Se oli Najman vs Mattila. Nättinen oma lukunsa. Najman kaartelee nyt 200k liksalla tuolla. Varmaan tarvii siihenkin olla tyytyväinen.Maalintekijä nyt luonnollisesti tarvitaan. Tässä vain mietin jos Tillu olisi kaivanut vähän syvemmältä taskusta. Oltaisiinhan me aika reippaastikin kovempi nippu jos olisi Mattila Nättisen tilalla. Onhan 2024 Mattila noista kahdesta saman profiilin kahden suunnan sentteristä täysin suvereeni pelaaja. 63% aloituksilla käytännössä liigan paras, painaa pinna per peli ohessa. Olisi saanut Stranskyn lyötyä viereen sooloilemaan, kun Mattila tekee duunit. Varmasti olisi enemmän pinnojakin tullut.
Ulos. Tervetuloa, Sami.
Mistäs ton palkan oot saanut selville?Se oli Najman vs Mattila. Nättinen oma lukunsa. Najman kaartelee nyt 200k liksalla tuolla. Varmaan tarvii siihenkin olla tyytyväinen.
Juuri näin. Ei ole jalka ollu raikas viikkoon mutta se tulee muuttumaan kyllä! ja kyllä meille viä tulee laituri mutta sillä oo viä kiires.Nyt jäitä kaikille hattuihin ja housuihin. Ilves on pelannut Liigan aloitettuaan (18.9.) 13 ottelua 25 päivään ja käynyt siinä samalla Ranskassa.
Tärkeintä että on ns. lutuurijätkä.Ai se Sami, joka on ollut kouluttamattomana rengastehtaalla hommissa, eikä ole päiväkään ollut missään esihenkilönä? Hyvä pelaaja ei välttämättä tiedä näistä hommista mitään.
Nostalgialla ei saavuteta etua urheilujohdossakaan.
Millä perusteella? Nättinen on huomattavasti lähempänä pelaajaprofiililta Mattilaa kuin Najmania. Najman oli hankittu aikaa sitten. Nättinen hankittiin, kun ei saatu Mattilaa.Se oli Najman vs Mattila. Nättinen oma lukunsa. Najman kaartelee nyt 200k liksalla tuolla. Varmaan tarvii siihenkin olla tyytyväinen.
Nyt loppuu näiden fakta pitoisten viestien laittaminen.Millä perusteella? Nättinen on huomattavasti lähempänä pelaajaprofiililta Mattilaa kuin Najmania. Najman oli hankittu aikaa sitten. Nättinen hankittiin, kun ei saatu Mattilaa.