Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 118
Olen käsityksessä, että Mattila saa ~250k ja Tillu pihisteli 50k. Tämä Ilveksessä toimivalta työntekijältä. Voi toki olla ihan p*skaakin. Luuletteko, että Mattila ei olisi valinnut mielummin Ilvestä?

Ikävä tulla pilaamaan hyvää öyhöä ja pahan mielen purkausta faktoilla, mutta ihan itse Mattila Tapparaan halusi kun halusi voittavaan joukkueeseen. Asian voi tarkistaa useasta haastattelusta.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
943
Kertokaa mistä kumpuaa tuo ihailu ja luotto Timo Koskelaa kohtaan? Missä vain muussa firmassa olisi tullut ajat sitten kenkää, jos oma vastuualue menee vuosi toisensa jälkeen aivan v*tuiksi.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
943
Ikävä tulla pilaamaan hyvää öyhöä ja pahan mielen purkausta faktoilla, mutta ihan itse Mattila Tapparaan halusi kun halusi voittavaan joukkueeseen. Asian voi tarkistaa useasta haastattelusta.
Voisiko tästäkin organisaatiosta tehdä voittavan?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 693
Hypoteettisella tasolla uskon, että jos Tillu olisi paininut Mattilan ja Ikosen kanssa sopparit niin tämä olisi ihan valmis mestaruusjengi. Stransky-Mattila-Ikonen olisi aika kova kenttä. Toki Ruotsia vastaan nyt oli varmaan aika mahdoton taistella joten jälkimmäisestä en Tillua syytä.

Björkqvist oli myös vähän outo hankinta, mitä tuo kaveri oikeastaan tuo paitsi ne somevideot. Pelin ulkopuolella kaartelee. Väisänen on toki yleispelaamiselta heikompi, mutta siellä on kuitenkin jotain potentiaalia ja väläytellyt välillä pisteiden muidossa.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 140
Ikävä tulla pilaamaan hyvää öyhöä ja pahan mielen purkausta faktoilla, mutta ihan itse Mattila Tapparaan halusi kun halusi voittavaan joukkueeseen. Asian voi tarkistaa useasta haastattelusta.
Juu, voittava joukkue ja noin 50k€ enempi rahaa. Semmoinen ihan ok kombo.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
2 253
Ikävä tulla pilaamaan hyvää öyhöä ja pahan mielen purkausta faktoilla, mutta ihan itse Mattila Tapparaan halusi kun halusi voittavaan joukkueeseen. Asian voi tarkistaa useasta haastattelusta.

Mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että me rekryttiin sitten Nättinen, kun ei Matilaa saatu. Kuinka paljon tuolle Nättiselle maksettiin tästä palveluksesta?
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
943
Uusi veri ilman mitään todellisia kontakteja ja kokemusta mistään johdollisista työtehtävistä.

Kuulostaa kyllä raikkaalta ei siinä mitään.
Ässä nyt vain on esimerkki, että kyllä sieltä herroja löytyy. Mutta, jos haluaa katsella Tillun hymyä hävittyjen puolivälierien jälkeen vuodesta toiseen, niin mikäs siinä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 693
Ikävä tulla pilaamaan hyvää öyhöä ja pahan mielen purkausta faktoilla, mutta ihan itse Mattila Tapparaan halusi kun halusi voittavaan joukkueeseen. Asian voi tarkistaa useasta haastattelusta.
Etsää nyt voi sanoa haastattelussa, että valitsin Tapparan koska ne tarjos enemmän hilloa :D. Tuo voittava jengi kuulostaa hyvältä. On näitä nyt vähän mediatreenattu.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 731
Ässä nyt vain on esimerkki, että kyllä sieltä herroja löytyy. Mutta, jos haluaa katsella Tillun hymyä hävittyjen puolivälierien jälkeen vuodesta toiseen, niin mikäs siinä.
2 kertaa voitettu puolivälierät ja kerran hävitty.

Elämänkoulun pitkä matikka taitaa nyt tökkiä.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 697
Tillu on nähty. Mikään ei muutu. Toivottavasti viimeistään keväällä vittuun. Liikaa toivotaan toivotaan hankintoja avainrooliin esim. Nättinen. En ala väittelemään aiheesta, kun ajattelin ryypätä paluumatkan "iloisella ilmeellä".
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 483
Nättinen saalistanut kahdella edellisellä kaudella yhteensä 16 pistettä, niin en oikein ymmärrä miksi joku täällä odotti hänestä kovaa tekijää tulosyksikköön?!

Tilluun kääntyy katse sen suhteen, että tulosyksikköön tullut Najman katoaa kuvasta heti kun peli menee yhtään fyysiseksi. Tänään laskin ainakin kolme hävittyä päätykiekkoa ihan vaan siitä syystä, että Najman ei mennyt tilanteeseen. Pisteitä tehnyt ihan ok, mutta suuri osa niistä on kakkossyöttöjä ylivoimassa.

Periaatteessa Najman voisi toimia Stranskyn kanssa hyökkäyssuuntaan, mutta puolustaminen tuolla kamppailupelaamisella olisi aivan katastrofaalista. Hankala on löytää Adamille roolia tällä hetkellä.

Nyt meillä on kolme sentteriä jotka eivät tasakentällisin tuota hyökkäyspäähän juurikaan mitään. Kestämätön tilanne pitkässä juoksussa. Itse olen sitä mieltä että Najman on tuosta kolmikosta ainoa jolla on potentiaalia tuottaa hyökkäyspäähän, mutta Ilveksen laituriosasto on aika harmaata massaa Suomen, Lööken ja varauksin Stranskyn takana. Tillun pitäisi ehdottomasti löytää tulosyksikköön laituri lähiaikoina.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 693
Nättinen saalistanut kahdella edellisellä kaudella yhteensä 16 pistettä, niin en oikein ymmärrä miksi joku täällä odotti hänestä kovaa tekijää tulosyksikköön?!

Tilluun kääntyy katse sen suhteen, että tulosyksikköön tullut Najman katoaa kuvasta heti kun peli menee yhtään fyysiseksi. Tänään laskin ainakin kolme hävittyä päätykiekkoa ihan vaan siitä syystä, että Najman ei mennyt tilanteeseen. Pisteitä tehnyt ihan ok, mutta suuri osa niistä on kakkossyöttöjä ylivoimassa.

Periaatteessa Najman voisi toimia Stranskyn kanssa hyökkäyssuuntaan, mutta puolustaminen tuolla kamppailupelaamisella olisi aivan katastrofaalista. Hankala on löytää Adamille roolia tällä hetkellä.

Nyt meillä on kolme sentteriä jotka eivät tasakentällisin tuota hyökkäyspäähän juurikaan mitään. Kestämätön tilanne pitkässä juoksussa. Itse olen sitä mieltä että Najman on tuosta kolmikosta ainoa jolla on potentiaalia tuottaa hyökkäyspäähän, mutta Ilveksen laituriosasto on aika harmaata massaa Suomen, Lööken ja varauksin Stranskyn takana. Tillun pitäisi ehdottomasti löytää tulosyksikköön laituri lähiaikoina.
En tiedä odottiko juuri kukaan mitään pistelinkoa. Täällä todettiin vain, että Mattila on suvereeni saman profiilin pelaaja mikä on fakta. Ja aika pitkään Näde pelannut kakkosketjussa meidän yhden parhaista hyökkääjistä kanssa.
 
Ylös