Paatelainen
Luottopelaaja
Vastaatko @Paatelainen aiemmin esittämääni kysymykseen ketkä pelaajat ovat sitä mainitsemaasi ”epätervettä runkoa”?
Viime kaudella rosteriin eivät mahtuneet Könönen, Meskanen, Bau eikä Ratinen.
Vastaatko @Paatelainen aiemmin esittämääni kysymykseen ketkä pelaajat ovat sitä mainitsemaasi ”epätervettä runkoa”?
Sanotko sä heitä runkopelaajiksi? Bau runkopelaaja?Viime kaudella rosteriin eivät mahtuneet Könönen, Meskanen, Bau eikä Ratinen.
Niin, montako vuotta olet kannua odotellut?Nyt on herra nostanut itsensä niin korkealle jalustalle, että varmasti jo päätä huimaa.
Ei helvetti.
Mitä väliä sillä nyt taas on?Niin, montako vuotta olet kannua odotellut?
39 vuotta. Varmaankin sama vastaus aika monella.Niin, montako vuotta olet kannua odotellut?
Iän voinee jo päätellä henkilökohtaisuuksiin menosta.Mitä väliä sillä nyt taas on?
Vai lähteekö yksi aivosolu aina hävityn kauden jälkeen?
Etkö sä oo Tillun kanssa menny henkilökohtasuuksiin?Iän voinee jo päätellä henkilökohtaisuuksiin menosta.
Itse käynyt hallissa jokaisena vuonna viimeisen mestaruuden jälkeen.
Odottamisen aika käynyt varmasti pidemmäksi kuin useamman muun palstalaisen.
Täällä pätee aika monta kirjoittajaa jotka ei ole edes meidän hopeeta nähneet.
En palstalaisia.Etkö sä oo Tillun kanssa menny henkilökohtasuuksiin?
Nostit itsesi jälleen kerran jalustalle tuossa edellä. Itekin kuulun jo keski-ikäisten kerhoon, mutta aina on kuulunut omaan asenteeseen se, että yrittäisi pitää positiivisen elämänasenteen. Ymmärrän helvetin hyvin, että vituttaa jos elämän ainoat kiinnekohdat liittyy siihen, että voittaako Ilves vielä mestaruuden omana elinaikana vaiko ei. Itse kuitenkin jo tunnistan sen, että meikäläinen ei voi siihen vaikuttaa, voin vain kannustaa ja nauttia matkasta.Iän voinee jo päätellä henkilökohtaisuuksiin menosta.
Itse käynyt hallissa jokaisena vuonna viimeisen mestaruuden jälkeen.
Odottamisen aika käynyt varmasti pidemmäksi kuin useamman muun palstalaisen.
Täällä pätee aika monta kirjoittajaa jotka ei ole edes meidän hopeeta nähneet.
Kunnioittamisesta sen verta että jos palstalla on jotain haukuttu ja nimitelty niin minua.Nostit itsesi jälleen kerran jalustalle tuossa edellä. Itekin kuulun jo keski-ikäisten kerhoon, mutta aina on kuulunut omaan asenteeseen se, että yrittäisi pitää positiivisen elämänasenteen. Ymmärrän helvetin hyvin, että vituttaa jos elämän ainoat kiinnekohdat liittyy siihen, että voittaako Ilves vielä mestaruuden omana elinaikana vaiko ei. Itse kuitenkin jo tunnistan sen, että meikäläinen ei voi siihen vaikuttaa, voin vain kannustaa ja nauttia matkasta.
Minun kouluaikoina muuten koulussa opetettiin kirjoittamisen alkeet. Annat itsestäsi melko junnun kuvan noilla ainaisilla lapsuksilla. Minun maailmassa ihmistä pitää kunnioittaa ja se tarkoittaa esimerkiksi sitä, että ihmisen nimi kirjoitetaan isolla kirjaimella.
Alleviivasit just tätä mun pointtia. Ikävä kyllä.Kunnioittamisesta sen verta että jos palstalla on jotain haukuttu ja nimitelty niin minua.
Viimeksi eilen melko mauttomasti.
Isot ja pienet alkukirjaimet, niissä sitten menee raja ja tulee paha mieli?
Täällä kritiikki ja ongelmien
esiintuominen on tabu.
Jos ei huomattu niin hölö löytää lähes jokaisen pelin jälkeen kritisoitavaa ja aiheesta.
Kritisoin lähes kaksi kautta pennasta, sama aika samat positiivarit ihannoivat tätä ja otin paskaa niskaan.
Nyt käydään samaa koskelan kanssa.
Ota talteen, herätys tulee tämänkin kohdalla.
Eteenpäin?
Kyllähän täällä nekin on myös kritiikkiä antaneet, jotka pystyvät näkemään myös positiivisia asioita ja suhtautumaan pitkäjänteisemmin tähän menestyksen rakentamiseen.Täällä kritiikki ja ongelmien
esiintuominen on tabu.
Jos ei huomattu niin hölö löytää lähes jokaisen pelin jälkeen kritisoitavaa ja aiheesta.
Täällä kritiikki ja ongelmien
esiintuominen on tabu.
Kritisoin lähes kaksi kautta pennasta, sama aika samat positiivarit ihannoivat tätä ja otin paskaa niskaan.
Pakko tähän vielä puuttua.Kyllähän täällä nekin on myös kritiikkiä antaneet, jotka pystyvät näkemään myös positiivisia asioita ja suhtautumaan pitkäjänteisemmin tähän menestyksen rakentamiseen.
Lokakuussa kuitenkin jo jälleen kerran huutelet lopullisia totuuksia ja potkuja sinne tänne.Pakko tähän vielä puuttua.
Jos joku on huudellut pitkäjänteisyyden ja jatkuvuuden perään niin ainakin minä.
Valmentaja ruletti/pelitapa, jokavuotinen pelaaja karuselli, lyhyet sopparit?
Organisaation pitkäjänteisyys ja rakentaminen menestyksen hakemisessa ollut mintissä??
Nyt eteenpäin.
Miten määritellään ”vetää vihkoon”? Jos ei tule mestaruutta? Siinä on se, että sitä yrittää moni muukin ammattilaisorganisaatio vielä suuremmilla resursseilla ja jos mestaruuden voisi ostaa, olisi Lukolla ja IFK:llakin viimeinen 20 vuotta menneet vähän eri merkeissä.
Missä muussa Ilves on ollut viime vuosina lyhytjänteinen, paitsi Myrrän potkuissa? Siitäkin Jalo vihjasi, että taustalla oli asioita, joita ei haluta julkisuuteen kertoa.Pakko tähän vielä puuttua.
Jos joku on huudellut pitkäjänteisyyden ja jatkuvuuden perään niin ainakin minä.
Valmentaja ruletti/pelitapa, jokavuotinen pelaaja karuselli, lyhyet sopparit?
Organisaation pitkäjänteisyys ja rakentaminen menestyksen hakemisessa ollut mintissä??
Nyt eteenpäin.
Ja kesäkuussa haukkuu varmuuden vuoksi kaikki pelaajat, varsinkin uudet hankinnat, niin voi sitten katsoa kuka ei ole täyttänyt odotuksia ja alkaa pätemään tällä tyyliin: "en ymmärtänyt tätä hakua kesäkuussa ja näin tämän heti ennen ensimmäistäkään peliä. Jälleen tillulta pelkkiä huteja."Lokakuussa kuitenkin jo jälleen kerran huutelet lopullisia totuuksia ja potkuja sinne tänne.
Todella pitkäjänteistä on juu.