Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 283
Ilveksellä on ollut viimeiset kolme viikkoa rankempi peliohjelma kuin kenelläkään muulla. Eilinen oli 10. peli 18 päivään chl reissaamiset siinä lisänä. Näkisin suurelti, että viime peleissä väsymys on alkanut näkymään.
Ihan turha näille räksyttäjille on mitään sanoa. Syy on aina timossa, jalossa, meskasessa (vaikkei olisi kokoonpanossakaan) ja väärin kasatussa rungossa tai missä milloinkin. Mitään armoa ei saa kukaan, koska vain he tietävät kuinka on ”vedetty vihkoon”. Kaikki asiakeskustelu hukkuu näiden alle. Tulee mieleen että nämä räksyttäjät ei oo kyllä mitään menestystä edes ansainneet, ovat varmasti omassa elämässään tehneet pelkkiä oikeita ratkaisuja ja siksi onkin referenssejä tulla aukomaan päätä ilman minkäänlaista konkreettista vaihtoehtoista sisältöä. Ihan perus politiikkaa, räksytetään vallassa olevien tekemisiä, mutta itsellä ei ole esittää yhtään mitään tilalle.
 
Viimeksi muokattu:

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 283
Viime kaudella rosteriin eivät mahtuneet Könönen, Meskanen, Bau eikä Ratinen.
Sanotko sä heitä runkopelaajiksi? Bau runkopelaaja? :D 25 pinnan työmyyrä Kalpassa eli Könönen Pennasen koirankopissa ”runkopelaaja”? Voi nyt isä meidän mitä soopaa. Vakavan loukin kokenut Mese niin luiskaan vaan. Mä oikeastaan toivon, että sun kaltaiset sais omassa elämässään kenkää jokaisen tekemänsä virheen jälkeen, tai vaikka tulis vaan joku sairaus, niin kenkää vaan!
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 604
Kummasti nämä "tulosten taakse katsojat" aktivoituvat aina nimenomaan kun tuloksellisesti tulee häviöitä tai muuten pelillisesti vaikeita jaksoja. "Kannun haluajat" ovat jaloin osa kannattajakuntaa ja pieni edistyksellinen vähemmistö.

Itsekin olen sitä mieltä, että Tillun asemaa täytyy todella kriittisesti tarkastella, mikäli tämä kausi jää rosterista kiinni, eikä hyökkäyksen kärkeä saada vahvistettua kauden aikana, mutta tällä hetkellä sitä on erittäin aikaista sanoa. Hyökkäyksessä on kuitenkin monia pelaajia, joilla on enemmän ratkaisukykyä ja potentiaalia tehoiluun, kuin mitä ollaan toistaiseksi nähty. Peliruuhka on älytön ja esim. pelitavan harjoittelu olematonta, siihen nähden pelin rakenteet on melkein paremmassa kunnossa kuin edeltäjillä missään vaiheessa.

Ei tässä ketään ole luiskaan tarvetta heittää nyt. Kaikki jotka mitään lätkästä ymmärtää, näkee hyökkäyksen puutteet ja tehottomuuden. Hyökkäykseen vahvistus pari, sekä jatkuvaa kehittymistä niin yksilöinä kuin pelitavallisestikin kollektiivina ja sitä kautta lisää onnistumisia niille joilla vielä tehoja piipussa, niin Ipa voi olla todella veemäinen vastus keväällä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
9 037
Mitä väliä sillä nyt taas on?
Vai lähteekö yksi aivosolu aina hävityn kauden jälkeen?
Iän voinee jo päätellä henkilökohtaisuuksiin menosta.
Itse käynyt hallissa jokaisena vuonna viimeisen mestaruuden jälkeen.
Odottamisen aika käynyt varmasti pidemmäksi kuin useamman muun palstalaisen.
Täällä pätee aika monta kirjoittajaa jotka ei ole edes meidän hopeeta nähneet.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 363
Iän voinee jo päätellä henkilökohtaisuuksiin menosta.
Itse käynyt hallissa jokaisena vuonna viimeisen mestaruuden jälkeen.
Odottamisen aika käynyt varmasti pidemmäksi kuin useamman muun palstalaisen.
Täällä pätee aika monta kirjoittajaa jotka ei ole edes meidän hopeeta nähneet.
Etkö sä oo Tillun kanssa menny henkilökohtasuuksiin?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 002
Iän voinee jo päätellä henkilökohtaisuuksiin menosta.
Itse käynyt hallissa jokaisena vuonna viimeisen mestaruuden jälkeen.
Odottamisen aika käynyt varmasti pidemmäksi kuin useamman muun palstalaisen.
Täällä pätee aika monta kirjoittajaa jotka ei ole edes meidän hopeeta nähneet.
Nostit itsesi jälleen kerran jalustalle tuossa edellä. Itekin kuulun jo keski-ikäisten kerhoon, mutta aina on kuulunut omaan asenteeseen se, että yrittäisi pitää positiivisen elämänasenteen. Ymmärrän helvetin hyvin, että vituttaa jos elämän ainoat kiinnekohdat liittyy siihen, että voittaako Ilves vielä mestaruuden omana elinaikana vaiko ei. Itse kuitenkin jo tunnistan sen, että meikäläinen ei voi siihen vaikuttaa, voin vain kannustaa ja nauttia matkasta.

Minun kouluaikoina muuten koulussa opetettiin kirjoittamisen alkeet. Annat itsestäsi melko junnun kuvan noilla ainaisilla lapsuksilla. Minun maailmassa ihmistä pitää kunnioittaa ja se tarkoittaa esimerkiksi sitä, että ihmisen nimi kirjoitetaan isolla kirjaimella.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
9 037
Nostit itsesi jälleen kerran jalustalle tuossa edellä. Itekin kuulun jo keski-ikäisten kerhoon, mutta aina on kuulunut omaan asenteeseen se, että yrittäisi pitää positiivisen elämänasenteen. Ymmärrän helvetin hyvin, että vituttaa jos elämän ainoat kiinnekohdat liittyy siihen, että voittaako Ilves vielä mestaruuden omana elinaikana vaiko ei. Itse kuitenkin jo tunnistan sen, että meikäläinen ei voi siihen vaikuttaa, voin vain kannustaa ja nauttia matkasta.

Minun kouluaikoina muuten koulussa opetettiin kirjoittamisen alkeet. Annat itsestäsi melko junnun kuvan noilla ainaisilla lapsuksilla. Minun maailmassa ihmistä pitää kunnioittaa ja se tarkoittaa esimerkiksi sitä, että ihmisen nimi kirjoitetaan isolla kirjaimella.
Kunnioittamisesta sen verta että jos palstalla on jotain haukuttu ja nimitelty niin minua.
Viimeksi eilen melko mauttomasti.
Isot ja pienet alkukirjaimet, niissä sitten menee raja ja tulee paha mieli?

Täällä kritiikki ja ongelmien
esiintuominen on tabu.
Jos ei huomattu niin hölö löytää lähes jokaisen pelin jälkeen kritisoitavaa ja aiheesta.

Kritisoin lähes kaksi kautta pennasta, sama aika samat positiivarit ihannoivat tätä ja otin paskaa niskaan.
Nyt käydään samaa koskelan kanssa.
Ota talteen, herätys tulee tämänkin kohdalla.

Eteenpäin?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 002
Kunnioittamisesta sen verta että jos palstalla on jotain haukuttu ja nimitelty niin minua.
Viimeksi eilen melko mauttomasti.
Isot ja pienet alkukirjaimet, niissä sitten menee raja ja tulee paha mieli?

Täällä kritiikki ja ongelmien
esiintuominen on tabu.
Jos ei huomattu niin hölö löytää lähes jokaisen pelin jälkeen kritisoitavaa ja aiheesta.

Kritisoin lähes kaksi kautta pennasta, sama aika samat positiivarit ihannoivat tätä ja otin paskaa niskaan.
Nyt käydään samaa koskelan kanssa.
Ota talteen, herätys tulee tämänkin kohdalla.

Eteenpäin?
Alleviivasit just tätä mun pointtia. Ikävä kyllä.

Eteenpäin.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 117
Täällä kritiikki ja ongelmien
esiintuominen on tabu.

On vai? Kuka on kieltänyt esittämästä kritiikkiä ja nostamasta ongelmakohtia esiin? Itse ainakin nostat niitä jatkuvasti esiin eikä niitä ole sensuroitu tai niistä jaeltu bannia. Henkilökohtaisuuksista ja typeryyksistä sitä saa ja aiheesta. .comin keskustelupalstalla nyt kritiikkiin saatettiinkin suhtautua nuivemmin.

Jos ei huomattu niin hölö löytää lähes jokaisen pelin jälkeen kritisoitavaa ja aiheesta.

Niin se varmaan tekee koska vannoo jatkuvan kehittymisen nimeen ja sitä harvemmin tulee jos ei puutu kehityskohteisiin. Mutta haukkuuko se Hölö meidän Koskelaa jatkuvalla syötöllä ja kertoo että meidän joukkue on kasattu päin persettä eikä hän voi näillä baumeskanenratinenkönösillä mitään voitttaa?

Kritisoin lähes kaksi kautta pennasta, sama aika samat positiivarit ihannoivat tätä ja otin paskaa niskaan.

Niin, ensin olit sitä mieltä että Koskela uunoilee jos päästää Pennasen naapuriin. Kun sitten tulikin meille, "yllättäen" näitkin tämän puutteet ennen kaikkia muita ja käänsit kelkkasi täysin.
 
Viimeksi muokattu:

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
9 037
Kyllähän täällä nekin on myös kritiikkiä antaneet, jotka pystyvät näkemään myös positiivisia asioita ja suhtautumaan pitkäjänteisemmin tähän menestyksen rakentamiseen.
Pakko tähän vielä puuttua.

Jos joku on huudellut pitkäjänteisyyden ja jatkuvuuden perään niin ainakin minä.

Valmentaja ruletti/pelitapa, jokavuotinen pelaaja karuselli, lyhyet sopparit?

Organisaation pitkäjänteisyys ja rakentaminen menestyksen hakemisessa ollut mintissä??

Nyt eteenpäin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
20 002
Pakko tähän vielä puuttua.

Jos joku on huudellut pitkäjänteisyyden ja jatkuvuuden perään niin ainakin minä.

Valmentaja ruletti/pelitapa, jokavuotinen pelaaja karuselli, lyhyet sopparit?

Organisaation pitkäjänteisyys ja rakentaminen menestyksen hakemisessa ollut mintissä??

Nyt eteenpäin.
Lokakuussa kuitenkin jo jälleen kerran huutelet lopullisia totuuksia ja potkuja sinne tänne.

Todella pitkäjänteistä on juu.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 739
Miten määritellään ”vetää vihkoon”? Jos ei tule mestaruutta? Siinä on se, että sitä yrittää moni muukin ammattilaisorganisaatio vielä suuremmilla resursseilla ja jos mestaruuden voisi ostaa, olisi Lukolla ja IFK:llakin viimeinen 20 vuotta menneet vähän eri merkeissä.

No, sitten on todella huonosti asiat, jos ei nähdä edes sitä, milloin homma menee vihkoon. Kyllä sille on ihan selkeät mittarit, miten hyvin resursseja on käytetty. Esimerkiksi HIFK ja Kärpät ei selvästikään ole käyttänyt resurssejaan tehokkaasti. Vai onko tätäkin vähän vaikea määritellä, koska onhan HIFK:lla ja Kärpillä toisaalta ollut kilpailuakin.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 604
Pakko tähän vielä puuttua.

Jos joku on huudellut pitkäjänteisyyden ja jatkuvuuden perään niin ainakin minä.

Valmentaja ruletti/pelitapa, jokavuotinen pelaaja karuselli, lyhyet sopparit?

Organisaation pitkäjänteisyys ja rakentaminen menestyksen hakemisessa ollut mintissä??

Nyt eteenpäin.
Missä muussa Ilves on ollut viime vuosina lyhytjänteinen, paitsi Myrrän potkuissa? Siitäkin Jalo vihjasi, että taustalla oli asioita, joita ei haluta julkisuuteen kertoa.

Kenet lähteneistä pelaajista, joiden olisi haluttu täällä jatkavan, olisi Ilveksen ollut mahdollista pitää? Onko unohtunut kuinka moni tasokas runkopelaaja täällä on jatkanutkin pidempään kuin oltaisiin uskottu? Mielestäni todella monia asioita tehty erittäin pitkäjänteisesti.
 
Ylös