Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
601
Juuri näin.

Linnanahteen Urheiluromantikossa hän puhui,että kuinka osa HIFK faneista aikoinaan huusi Nybondasille kenkää, koska hoitaa hommansa huonosti, ja nousu alkaa siitä, kun Nybondas saa potkut.

Nybondas lähti, ja tilalle tuli Salmelainen, eikä homma ainakaan paremmaksi muuttunut.

Ja Ilveksen tämän kauden hankinnoista sen verran,että luultavasti niistä on keskusteltu Hölön kanssa, ennen hankkimista.

Ja täällä muutama nimimerkki nostaa tikunnokkaan Tillun epäonnistumiset, mutta unohtaa, että kuinka kovaa pelimiestä tänne on hommattu Tillun toimesta.

Olen varma,että joukkueeseen tehdään muutoksia, ja viilauksia, juurikin kevättä ajatellen.
Kyllä pakeista pitää crediitit antaa. Itse olen aiemmin puolustellut tillua ja vielä nyt alkukaudestakin, mutta onhan tuo hyökkäyspää julman huono. Viimekaudella meillä oli hyvä ykkönen ja kakkonenkin teki tuloksia, kolmonen oli ja nelonen soitti omissa. Nyt on vain yhteen hyökkäys ketjuun miehet ja loput on toivotaan osastoa.

Toivon tietysti, että onnistumisia tulee vielä jouluksi. Se olisi jo paljon jos yksi ketju heräisi tukemaan ykköstä, mutta kuinka todennäköistä, että sieltä kolmen hyökkääjän rytmi ryhmä herää? Ja jos heräisi niin huutaisi vielä kahta ketjua.

Tillun tarttisi nyt korjata työnsä jälki tai hölön saada ukoista se irti mitä toivottiin tillun kasvojen pesemiseksi. Kyllä muuten saa seuran johto alkaa etsiskeleen uutta utj:ta.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Nyt kun taas täällä revitään peliverkkareita, niin voitteko muistuttaa mua kuka on onnistunut Ilveksen urheilutoimenjohtajana tai ylipäänsä joukkueen kokoamisessa Tillua paremmin 2000-luvulla?
Nyt eletään tätä hetkeä ja tätä kautta. Koskelalla kuitenkin käytössä melko kilpailukykyinen pelaajabudjetti verrattuna muihin liigaseuroihin. Lopputuloksena rosteri, jota kasattaessa ei ilmeisesti ole katsottu tarpeelliseksi tsekata edes sitä onko pelaajalla nykykiekon perustaidot (liike) kunnossa.

Niemelä on kohtuuttoman tehtävän äärellä, kun pitäisi tällä änkeetunkeejaonkankee - materiaaalilla mestaruudesta pelata. V---taa jo valmiiksi tuleva kevät.
 
Ylös