No ihan varmasti otti. Väitätkö kirkkain silmin, että Tillu on hukuttanut tähän rosteriin sellaiset rahat? Jotain rajaa nyt näihin valkopesuihin.
Väitänkö minä jotain? Luitko oikeasti mun
kysymyksen? Minä kysyi budjettien eroista viime syksynä ja tänä syksynä niin sää alat reuhuamaan jostain valkopesusta ja höpiset sekavia mun väittämistä.
Itse en edes muista mikä ero noilla budjeteilla on ja siksi kysyin, mutta ilmeisesti se ero ei ole kovin suuri, kun noin raakasti meni tunteisiin
Mitä tulee sitten siihen, että mennäänkö jotenkin säästölinjalla, niin hyvin voi olla että näin on ja esim viime kauden kaltaiset hankinnat (Clendening ja Niku) jäävät tekemättä. Toinen kysymys on sitten, että onko sellaisia edes tarjolla tänä vuonna, sitähän ei vielä tiedetä.
Mitä tulee budjettiin, niin minä en tiedä paljonko Ilves tämän hetkiselle joukkueelle maksaa, etkä muuten tiedä sinäkään. Mutta jos ilmoitettu budjetti on, oliko se nyt kolmanneksi tai neljänneksi suurin koko liigasta, niin puheet johdon säikähtämisestä ja jostain hirmuisesta säästökuurista nyt ovat (Kalle Päätalon sanoin) "yhtä kuin hevonen veteen paskantaisi, polske vaan kuuluu". Ja ennen kuin alat vakuuttamaan nykyisen joukkueen halpuutta tai jotakin vastaavaa, niin kertaa vielä, että mitä tarkoittaa "budjetti".