000
Vakiokokoonpanossa
Jos eivät itse tiedä, niin se kertoo kaiken oleellisen. Oman osuutesi taisit huomata.Tägää nyt jestas sentään ne kaverit keneltä haluat kommenttia.
Jos eivät itse tiedä, niin se kertoo kaiken oleellisen. Oman osuutesi taisit huomata.Tägää nyt jestas sentään ne kaverit keneltä haluat kommenttia.
Täytyy myöntää, että ei tää Ilvesfoorumi mulle nyt niin tärkeä paikka ole, että pitäisin mitään listaa vaikka viestejä tänne onkin tullut pelottavan paljon.Tägää nyt jestas sentään ne kaverit keneltä haluat kommenttia.
Tai edes Laukkanen Lahest.Oispa Kultanen tai Tuomenoksa, eikä halauskieltäjää.
Sen verran tärkeä paikka kuitenkin ettet malta olla kirjoittamatta ja heittelemättä tikareita toisten selkään vaikka niin vannoit?Täytyy myöntää, että ei tää Ilvesfoorumi mulle nyt niin tärkeä paikka ole, että pitäisin mitään listaa vaikka viestejä tänne onkin tullut pelottavan paljon.
Se että Tillu on tehnyt erittäin hyvät hankinnat kauden alettua ei tarkoita sitä etteikö hänen toimissaan olisi kritiikin paikkaa. Minä olen puolustanut Tillua tässäkin ketjussa varmaan kaikista eniten täysin typeriltä syytöksiltä.Jos eivät itse tiedä, niin se kertoo kaiken oleellisen. Oman osuutesi taisit huomata.
Niin mutta kun Könösen optio käytettiin ja Björkqvist hankittiin myös.
Vaikka tyytyväisyys onkin kehittymisen pahin vihulainen - niin jos meillä on yhtenä ja harvana ongelmana Kapen kaksvuotinen, niin pienet on ongelmat.Katsellaan nyt se Kapen loppukausikin vielä. Hyvät pudotuspelit voivat pelastaa kautta paljonkin, mutta siis itsekään en kahden vuoden lappua olisi herralle viime kesänä tehnyt.
Oudot hankinnatOtetaan tällänen kolmen nimen kilpailu tähän.
Kesken kauden hankinnat
Timo Koskela:
-John Nyberg
-Carl Klingberg
-Lukas Svejkovsky
Mää odotan vastauksia tietyiltä nimimerkeiltä ihan helvetisti. Siis aivan HELVETISTI.
Etenkin kun otti tänään useamman kovan blokin, ihme ettei mennyt hajalle.Vaikka tyytyväisyys onkin kehittymisen pahin vihulainen - niin jos meillä on yhtenä ja harvana ongelmana Kapen kaksvuotinen, niin pienet on ongelmat.
Toisella Believe-paita, Hölöllä "Vitun Tillu"Koska saadaan Vitun Tillu -paidat painatuspisteelle?
Näin 31.3. joutuu vähän jokainen miettimään, onko kumpikaan näistä tänään huonompi kuin Aapeli Räsänen.Niin mutta kun Könösen optio käytettiin ja Björkqvist hankittiin myös.
Aapeli hei painoi tänään kuitenkin hienon maalinNäin 31.3. joutuu vähän jokainen miettimään, onko kumpikaan näistä tänään huonompi kuin Aapeli Räsänen.
Oli kyllä! Sellainen "one in a million!" suoritus, että ei kyllä joka Kappe osaa.Aapeli hei painoi tänään kuitenkin hienon maalin
Jos dumppaan tähän oman ”älä huomioi”-rivin, niin luulen voittajien löytyneen.Otetaan tällänen kolmen nimen kilpailu tähän.
Kesken kauden hankinnat
Timo Koskela:
-John Nyberg
-Carl Klingberg
-Lukas Svejkovsky
Mää odotan vastauksia tietyiltä nimimerkeiltä ihan helvetisti. Siis aivan HELVETISTI.
Silloin mietin, että on muuten todella epäreilua, jos toi joukkue nostaa kannua ja tää soturi ei siinä operaatiossa mukana.Nyberginkin jatko oli ihan hiuskarvan varassa, kun silloin tammikuussa suurin osa täällä oli valmis lähettämään miehen pois kun pakisto oli terve mutta sitten siinä tuli jotain vemppaa ja miehelle löytyi paikka. Nyt mies on kuin peruskallio omassa päässä.
Eiköhän ne taas kaivaudu koloistaan, jos Ilves häviää. On kova kyllä hankintalista kesken kauden.Otetaan tällänen kolmen nimen kilpailu tähän.
Kesken kauden hankinnat
Timo Koskela:
-John Nyberg
-Carl Klingberg
-Lukas Svejkovsky