Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Eskon huhut nyt on ihan pelkkää haulikolla ammuntaa. Sen kyllä toki uskon, että valitsi Ilveksen rahakkaamman SHL sopparin sijaan Hölön takia. Mutta ei se kyllä alle 200k lapulla pelaa.
Ei mitenkään alle 200 000. Kulunut kausi meni penkin alle, mutta niin se meni koko joukkueelta. Edellisellä kaudella 0,6p/p Oskarshamnissa ja oli joukkueensa toiseksi paras pistemies. Se oli pisteidenkin valossa ihan onnistunut kausi vielä.

Ei se hinta noin nopeasti putoa, vaikka olisi pienellä alennuksella Ilveksen täkyyn tarttunutkin.

Tätä samaa marmatusta on joka toinen päivä täälä.

Joku ansiokas sen jo laski auki johonkin ketjuun, että tämä ”pakit ei saa laukoa” on ihan huuhaata ja yksinkertaisesti paskaa. Mutta ikäväähän se on että faktoilla joku pilaa tämän hyvän öyhötyksen.

Ilves teki toiseksi eniten maaleja (197), Tappara eniten (200), vaikka Ilves vaan kuulemma vältteli virheitä ja Tappara pelasi raikasta hyökkäystykitystä. Hyökkäyskalustosta revittiin aika hyvin irti, ainakin pistepörssiä jos katsoo. Tällä kaudella taas nimenomaan siinä epäonnistuttiin.

Se on ihan totta että Ilves kyykkäsi pleijarit, se tosin taidettiin hävitä enemmän henkisellä puolella, eikä niinkään pelitavan takia.
Pleijareista mä tossa lähinnä puhuinkin, kai ne laukomistilastot pakeilla runkosarjassa ihan normit oli. Ainakin tuntui vaan silloin, että aikamoista himmailua se pakeilta oli hyökkäyksessä. Ja mikä se todnäk on, että Niku, Clendu ja Pelli olisi kaikki jotenkin samaan aikaan menettäneet kiekollisen osaamisensa ja pallinsa? Kyllä mä väitän että siinä oli pelitavallisesti taustaa miksei ne osallistuneet hyökkäyspeliin. :D Pitkissä myllyissä ja yyveelläkin pakeille syötettiin vaan jos oli ihan pakko, muuten se oli sitä kulmamyyrä jätönjätönjättö paskaa.
Hyvin on vieläkin muistissa.

Mä harvoin oon tän foorumin marmattaja osastoa, ihan nyt vaan puolustin Tillua kun niin paljon taas sai paskaa niskaan jopa asioista mitkä ei hänen harteilla (ainakaan täysin) ole.

Takaisin