Timo Koskela - Ilveksen urheilujohtaja

Meklari

Luottopelaaja
No mistäs Tillu olisi voinut tietää että Mese loukkaantuu?
Oli ne enteet siellä jo ennen loukkia. Kauden ainoot 2 liiga maalia tuli Kerhoa vastaan joka kynsi syvällä sillon. Liike oli aika kulmikkaan näköstä jo ennen loukkaantumista. Meskasen kohdalla aika moni täälläkin epäili, kun oli kerran jo ihan syystä annettu mennä. Tuoko kärkijoukkueeseen mitään lisää.

Onhan tässä vielä toki aikaa, mutta Meskasen kohdalla moni epäilijä on osumassa oikeaan.

ipa1970

Luottopelaaja
Könönen on nelosketjun pelaaja. Alkukaudesta kun pelasi ykkösessä pisteitä tuli. Hoitanut tonttinsa hyvin.
Meskanen on toistaseks floppi, mutta sitä korttia ei olla vielä katsottu loppuun.

Sulle sitten pari maanantai tietovisa kysymystä hyvässä hengessä :)

Kuka on kirjoittanut näin?
Onko arpa sama kuin huono pelaaja??
Kerroppa mitä mielestäsi arpa tarkoittaa?
Pelasi alkukaudesta huonosti, jopa punakone kirjoitti että paljon saa parantaa.
Hyvä että paransi ja on kauden parhaita senoja.
Oli onneksi voittava arpa, pelaa varmasti parasta kauttaan suomesta lähdön jälkeen??
Kodytek on mielestäni yhä arpa.
Alkukausi hieno ja nyt hyytynyt.

Meklari

Luottopelaaja
Oli onneksi voittava arpa, pelaa varmasti parasta kauttaan suomesta lähdön jälkeen??
Palve oli tosi kova ennen lähtöä Suomesta ja Ruotsin kovemmassakin sarjassa viimeistä kautta (milloin oli ongelmia mistä mediassakin) lukuunottamatta mallikasta menoa. Jos oli arpa niin olihan tuo todella isolla todennäköisyydellä voiton tuova arpa. Ja kyllä Palve muistaakseni ihan pelistä 1 asti takoi tulosta.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kunhan hassuttelin. Ei tää ole niin vakavaa :)

Sun kanssa täälä keskustelu on vaan aivan turhaa kun sää et pysty narratiiviltasi kirjoittamaan objektiivisesti.

Paras esimerkki tästä on se kuinka kirjoitit, että JOS Pennanen päätyy Tapparaan niin Tappara suorastaan nöyryyttää Tillua ja Pennanen on paras vapaana oleva valmentaja koko suomessa.

No Pennanen sitten päätyi Ilvekseen ja Myrrä joutui tekemään tilaa.
Se otti sulla niin koville, että et ole varmaan yhtäkään positiivista tai edes neutraalia viestiä pystynyt kirjoittamaan Pennasesta sen takia.

Tästä syystä sun kanssa on aivan täysin turha edes yrittää keskustella mistään tosissaan.

Ilves97

Luottopelaaja
Mieholla oli ongelmia siviili asioissakin mutta ei siitä enempää. Aina ei kaikkea tuoda julkisesti ulos.
Joo no tilalle voi vaihtaa vaikka Nallin tai Odenin. Pääasia on se, että foorumin mielipide on se että jotain on tehty väärin. Oli sitten tehty mitä tahansa.

Slite

Luottopelaaja
Kyllähän Könönen kokonaisuutena on historiaan peilaten aivan selkeä floppi. Jokunen railakas maalille ajo kiekon kanssa ja muutama hyvä kaksinkamppailuvoitto laidassa, mutta kaiken kaikkiaan peliä edistäviä ratkaisuja äärimmäisen vähän. Viimeisen viikon aikana taas nähty pieniä viitteitä siitä paremmasta Könösestä, toivottavasti jatkaa samoilla raiteilla ja parantaa paljon kevättä kohden.

ipa1970

Luottopelaaja
Jos Tapparaa tarkastellaan samoilla lähtökohdilla, joilla täällä jokunen Tillu-vihaaja Ilveksen floppeja tarkastelee, niin Tapparan floppilista ei kyllä jää tuohon.

Baptiste 31 8+9=17. Kärkihankintoja, joten selkeä epäonnistuminen.

Samaan kasaan voidaan heittää Somppi ja muutama muu.

(Tämä ei siis ole oma harkittu mielipiteeni, vaan vain esimerkki siitä kuinka subjektiivisesti täällä tietty porukka näitä tarkastelee).
Bap. 17p.
Somppi 16p.

Alvarez, gregu, mese, ratinen yhteensä 18p

On ne nyt floppeinakin omissa sarjoissaan.

Meklari

Luottopelaaja
Kyllähän Könönen kokonaisuutena on historiaan peilaten aivan selkeä floppi. Jokunen railakas maalille ajo kiekon kanssa ja muutama hyvä kaksinkamppailuvoitto laidassa, mutta kaiken kaikkiaan peliä edistäviä ratkaisuja äärimmäisen vähän. Viimeisen viikon aikana taas nähty pieniä viitteitä siitä paremmasta Könösestä, toivottavasti jatkaa samoilla raiteilla ja parantaa paljon kevättä kohden.
Se on just, ehkä vähän huolestuttavaa että Könönen on historiaan peilaten floppi. Mitä nää Alvarezit, Ratiset ja Meskaset sitten on.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Koittakaa nyt ymmärtää että Gregoiressa painaa sekin seikka että mukisematta pelaa pienenkin roolinsa eikä kitise.Ei ole joukkueen myrkyttäjä ja rotaatiotakin tarvitaan keväälle.

Kyllä ja tämän olen tuonut myös itse esille. Hintalapun halpuutta olen vain itse epäillyt ja vaikka se ei ole Gregoiren vika, niin ei hänestä ole paikkaamaan ylemmissä ketjuissa.

Toisin sanoen Ilveksellä on ollut 3.ketjun oikea laita vajaana jo pitkään, mikä näkyi nyt Nymanin kisoissa ollessa todella pahasti.

Meklari

Luottopelaaja
Kyllä ja tämän olen tuonut myös itse esille. Hintalapun halpuutta olen vain itse epäillyt ja vaikka se ei ole Gregoiren vika, niin ei hänestä ole paikkaamaan ylemmissä ketjuissa.

Toisin sanoen Ilveksellä on ollut 3.ketjun oikea laita vajaana jo pitkään, mikä näkyi nyt Nymanin kisoissa ollessa todella pahasti.
Periaatteessa ollut yksi vasenkin laita 1-3 ketjuista tyhjänä Mäntykiven ollessa keskellä. Köntsä alkuun veti ihan hyvin.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Periaatteessa ollut yksi vasenkin laita 1-3 ketjuista tyhjänä Mäntykiven ollessa keskellä. Köntsä alkuun veti ihan hyvin.
Kai Suomi nyt jotenkin siellä vasemmalla on pärjännyt, että ei sieltä nyt ykkösen laita ainakaan puutu.
1. Suomi
2. Stransky
3. Tätä on ollut vaikea löytää.
Jos huhut nyt osuvat ja kolmoseen tulee sentteri niin Mäntykivi täyttää sen tontin.

ipa1970

Luottopelaaja

Tuo hintalappu kiinnostaisi ylipäätään juurikin näiden alaketjujen ulkolaisten osalta.
Tuskin gregoirekaan täällä paljoa alle satasen pelaa.

Luottopelaaja
Taavi Vartiainen 0+6 edellisellä kaudella ja eteen lyödään 3v ja n.300k, Tillu mitä ihmettä? Ei tuollaiselle pelaajalle voi vaan maksaa yli Liigan keskiansion. Eiei todellakaan. Rapaa ansaitsee tuosta kyllä ja reilusti. Itse en olisi maksanut edes 60k.

Herää kyllä kysymys mitä näille Ratisille, Päkkilöille, Alvarezille ja Gregoirelle oikein maksetaan? 400 kiloa jos on tuossa, niin olen valmis kyllä ottamaan uutta ukkoa kokeilemaan, joka panostaa kärjen laatuun, eikä harmaaseen massaan...

Viimeksi muokattu:

Meklari

Luottopelaaja
Kai Suomi nyt jotenkin siellä vasemmalla on pärjännyt, että ei sieltä nyt ykkösen laita ainakaan puutu.
1. Suomi
2. Stransky
3. Tätä on ollut vaikea löytää.
Jos huhut nyt osuvat ja kolmoseen tulee sentteri niin Mäntykivi täyttää sen tontin.
Tarkotin just, että Suomen ja Stranskyn lisäksi on vaihdellut aika paljon tuo kolmas kaveri top 3 ketjuissa. Mänty tosiaan hoitaa tuon jos sentteri saapuu. Sitten ongelma on enää kolmas RW tai Mesen tai Ratisen pitää nousta siihen rooliin jos ulkoa ei hankita.
Taavi Vartiainen 0+6 edellisellä kaudella ja eteen lyödään 3v ja n.300k, Tillu mitä ihmettä? Ei tuollaiselle pelaajalle voi vaan maksaa yli Liigan keskiansion. Eiei todellakaan. Rapaa ansaitsee tuosta kyllä ja reilusti. Itse en olisi maksanut edes 60k.
Miten unohdin jo tämän kummelin. Laitetaa ne mt ongelmat sivuun ne ei liity tähän. Tätäkin hankintaa kummastelin jo ennen tietoakaan mistään ongelmista. Nollan maalin kaveri tosiaan ja huhun mukaan ei tullut penneillä.

ipa1970

Luottopelaaja
Suhteessa samanlaisella mottipäisellä summalla käsittääkseni oden siirtyi meille kun kultanen oli tarjonnut vain puolta meidän tarjoamasta.

Monta kertaa kun kirjoitellaan ties kenenkä vetovoimasta liikkua joukkueesta toiseen niin kyllä se suurin syy on raha ja rooli.

Monesti ihmetyttää kirjoitukset näistä puretuista soppareista jotka ei lukemani mukaan ” maksa mitään”.
Jos oden sai lähes satkun tullessaan ipaan niin tälle tehty jatkosoppari tuskin halpa oli sekään.
Sitä voi sitten mietiskellä kuka maksoi ja kelle ja mistä minne ja minkä verta kun tuokin soppari purettiin.

Ilves97

Luottopelaaja

Herää kyllä kysymys mitä näille Ratisille, Päkkilöille, Alvarezille ja Gregoirelle oikein maksetaan? 400 kiloa jos on tuossa, niin olen valmis kyllä ottamaan uutta ukkoa kokeilemaan, joka panostaa kärjen laatuun, eikä harmaaseen massaan...
Eiköhän tuossa ole menty noin 17-18 ja 18-19 kausien halpaan. Sopimushan on varmaan tehty syksyllä 2019 tuon 11+8 kauden jälkeen eikä kesällä tuon 0+6 kauden jälkeen. Itse en siis koko Vartiaiselle olisi ikinä maksanut pennin jeniä jääkiekon pelaamisesta.

Meklari

Luottopelaaja
Eiköhän tuossa ole menty noin 17-18 ja 18-19 kausien halpaan. Sopimushan on varmaan tehty syksyllä 2019 tuon 11+8 kauden jälkeen eikä kesällä tuon 0+6 kauden jälkeen. Itse en siis koko Vartiaiselle olisi ikinä maksanut pennin jeniä jääkiekon pelaamisesta.
Kyllä tuolla 19 pisteen kaudella on menty ihan ylärajoille lätkän pelaamisen suhteen Vartiaisen kohdalla. Ei silti ihan 100k kausi lappua selitä.

• Tykkää
Reactions: #68