Timo Koskelalle kenkää!

On toki, mutta niistä ei täällä sitten huudella tai sanota, että mulla on enempi tietoo, mutta en niitä täällä avaa. Tökeröä toimintaa!
Toinen käyttäjä mietti, että olisko jotain yksittäistä "peikkoa" kulupuolella ja toinen, joka ollut yhtiökokouksessa, vastasi siihen, että ei ollut, eli ts. antoi infoa - tässä tapauksessa sen verran kuin "pystyi".

Tuosta nyt on turha mitään draamaa repiä tai ketään osoitella.

Itse taas olen nimenomaan Ilveksen tuloksesta ihmeissäni. Tapparahan kärsii kestofinalistina eniten tuosta SM-liigan tulonjakomallista joka tulee heitä myös auttamaan eniten, jos urheilullinen menestys jatkuu samana. Ja joukkueeseen selkeästi panostettiin heillä oikeasti, että mestaruus saadaan ja saatiinhan siellä.

Sopii hyvin myös tuo AI.-aiheeseen, että Ilveksen tulosromahdusta mietittäessä aletaan keskustelua siirtää muihin joukkueisiin., mutta kyllä tuo historiallisestikin huonoin tulos taisi olla liigankin mittapuulla ihan merkittävä.

Palaan tuohon AI asiaan illalla töiden jälkeen.

Ylläpito voi osatessaan siirtää nämä keskustelut Jalon/Johdon alle, alkaa mennä otsikon

Olisiko kuitenkin syytä avata maksavalle kansalle, miksi näin. Ilves vaikuttaa tällä hetkellä ummehtuneen sisäpiirin leikkikentältä... kunhan vaan on hauskaa, niin muulla ei juuri väliä ole.

Parempia kannattajia omanaan pitävänä yhteisönä, ei kerrota muille, mutta kuitenkin täällä leveillään tiedoilla. Olkaa sitten prkl hiljaa!

Ketuttaa ja suuresti tämä nykyinen meininki.

Onko tuo sisäpiirin ummehtunut leikkikenttä oikeasti olemassa vai onko se vain syntynyt ajatus tällä palstalla? Täällä luodaan omia ajatuksia, kuten ei Ilvestä tai johtoa taida edes voitot ja mestaruus kiinnostaa. Hetken päästä useamman sitä toistaessa se muuttuu jonkin ajan kuluttua palstatotuudeksi.

Tämä ummehtunut sisäpiiri on ollut tällä vuosikymmenellä paras kotijoukkue, paras taloudellisesti, hankkinut upeita pelaajia, jotka tuoneet lukemattomia ilonhetkiä kannattajille. Mestaruuden tai finaalipaikan puuttuminen kirpaisee kovasti ja on päällimmäinen tunnetila useilla. Toki tuokin olotila on täysin sallittu.

Takaisin