Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos minua tarkoitat, niin pahoittelen jos olen antanut tuon kuvan. Selvennän tarkoitustani;Sanoo nimimerkki joka arvuutelee erään pelaajan alkoholiongelmaa ilman varmoja faktoja, joiden perään kuitenkin itse kiljuu päivästä toiseen.
Miksi muuttuisi? Kotijoukkue nämä vie lähes aina.Paljonkohan muuttuu päivän aikana.
Miksi muuttuisi? Kotijoukkue nämä vie lähes aina.
Runkosarjassa parhaan maalierotuksen joukkue pelaa finaalissa, lähes aina. Runkosarjan kakkonen pelaa finaalissa lähes aina. Ilveksellä on tapana yllättää, lähes aina.
Innostus on lähes yhtä kovilla tasoilla kuin Ilveksen Twitter joka ei paljoa ole jaksanut pumpataOdottaisin hieman enemmän innostusta Ilveksen mahdollisuuteen voittaa vuosituhannen kolmas mitali.
"Lähes aina" = kahdeksaan viimeisimpään kauteen ei kertaakaan:
Yllättävä fakta. Tuo parhaan maalieron runkosarjassa omaava joukkue on kova fakta. Tais olla 8 kertaa viimeseen 10 vuoteen finaalissa. Eli se on "lähes aina".
Runkosarjan kakkonen ei kyllä pelaa finaalissa mitenkään lähes aina.Runkosarjassa parhaan maalierotuksen joukkue pelaa finaalissa, lähes aina. Runkosarjan kakkonen pelaa finaalissa lähes aina. Ilveksellä on tapana yllättää, lähes aina.
Eikä edes ykkönen.Runkosarjan kakkonen ei kyllä pelaa finaalissa mitenkään lähes aina.
E. Näköjään asia olikin jo käyty läpi.
Kaiken jälkeen ei haluaisi edes jätkän pelaavan.Konna pelaa tänään naapurin foorumin mukaan.
Noh nyt kun pellailee niin toivottavasti johdattaa Ilveksen sitten pronssimitallille.Kaiken jälkeen ei haluaisi edes jätkän pelaavan.
Jos ei tuomittaisi.. on antanut meille paljon ilon aiheita ja ehkä tänään vielä lisää. Eiköhän häntäkin v**tuta pelata tänään, eikä eilen ja huomenna.Kaiken jälkeen ei haluaisi edes jätkän pelaavan.
Se ei nappaa, mutta kun vuosien päästä katsellaan mitaleita, niin tämäkin olisi yksi jälleen lisää.Ei kyllä nappaa pronssipelit, eli what ever tuloksen kanssa
Kaiken jälkeen ei haluaisi edes jätkän pelaavan.