RanskanIlves
Luottopelaaja
Hitto kun jännittää. Alkaisipa jo.
Itellä ei ihan sama jännitys kuin viime viikolla, koska on jo nähnyt, miten peli kulkee. Itse olen luottavainen, että Ilves hoitaa homman kotiin. Vastustajan hyökkäys näytti niin kesyltä, että kunhan Ilves pelaa omaa peliään, eli tekee pari maalia, kaikki on hyvin.Hitto kun jännittää. Alkaisipa jo.
SPOILERIVAROITUS!
Tänään 1 - 1.
Samoin Aamulehden kun kansainvälinen yleisö käy lukemassa miten vessoja oli vandalisoitu tarroilla!Vihaa ja kuolemaa! Illalla viikkarin sivut kaatuvat, kun ilvesläiset varaavat matkoja Djurgårdenin vieraaksi.
Epäilen, mutta mitkäs kippolat Tampereella ovat nykyään edes "Ilvesläisiä"?Näyttääköhän mikään kapakka peliä? Mersukerho ei oikein tunnu omalta.
Joseph's ainakin.Epäilen, mutta mitkäs kippolat Tampereella ovat nykyään edes "Ilvesläisiä"?
Barkovin "kansanjuhla".Oisko tänään jotain t*mun divaripeliä tai mouhareiden jääharjoituksia?
Kyllä se tulos oli sen verran hyvä että mahdollisuus on varmasti tuota luokkaa. Vedonlyöntitoimistot ovat tarkkoja. Hyvää matsia se vaatii mutta on se omissa käsissä.Nyt jos koskaan on myös tärkeää olla maalipaikoissa äärettömän kliininen. Se voi olla, että Ilves saa ottelussa tyyliin yhden A-luokan maalipaikan ja se on se ratkaiseva tekijä sen suhteen pääseekö Ilves jatkoon vai ei.
Vedonlyöntitoimistot näyttävät näkevän Ilveksellä hiukan yli 40 prosentin mahdollisuudet päästä jatkoon, eli jos ennen ekaa osaa jatkopaikka oli lähes utopiaa, niin nyt on ihan oikeasti realistinen sauma.
Tää MäkNapsu näyttäisi olleen tuomarina myös KuPSin kotipeleissä ekalla kierroksella. En katsonut, joten en tiedä enempää. Varmaan ihan jeba.Illan tuomaristo tulee Pohjois-Irlannista:
Referee
Ian McNabb NIR
Ekassa ottelussa oli hyvät espanjalaiset. Toivottavasti laatu jatkuu.Illan tuomaristo tulee Pohjois-Irlannista:
Referee
Ian McNabb NIR
Assistant referees
Stephen Donaldson NIR
Shane Christopher Geary NIR
Fourth official
Thomas Anthony Clarke NIR
Suoraan huligaanihäkkiin näköjään! On siellä kaksi vessaakin, eikä niihin pääse salaa tarroja liimaileen.Täältä liput ja sisään katso liitettä 9576