Toinen venäläinen KHL-pelaaja Ilvekseen loppukaudeksi (Shumakov)

Soho

Tähtipelaaja
Tuli tämäkin sitten ratkastua. Nikita Tochitsky meille ja joku noista Valko-Venäläisistä Lukkoon.

On tuolla ainakin kokoa ja näköä, eli eiköhän se rouhi ihan hyvin. Pelannu ilmeisesti alakentissä mutta saattaapi pystyä tulokseen liigassa.

Ens yönä voidaan nukkua rauhassa.

Ei ole missään alaketjuissa pelannut. Yli 16 minuuttia per peli peliaika. Tämäkin on sentteri, joka on heikko aloittaja. Ei kuulosta yhtään sellaiselta pelaajalta, joka meiltä puuttuu.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Elikkä @Blegifan kertoi aiemmin, että maanantaina oli soppari valmis. Keskiviikkona ukon piti olla maassa, mutta KHL:n virallista tiedotetta odotti herra X:n kyseinen seura? Torstaina (tänään) KHL antoi virallisen tiedotteen, että runkosarja loppuu. Perjantai VOI olla iso päivä.
Kyllä siellä aitoa kuhinaa on ja tosissaan ollaan asialla.
Itse olen kuullut niin epämääräisien mutkien kautta huhun, etten viitsi edes pelaajan nimeä sanoa. Epäilen sitä itsekkin ja voi siis olla täyttä potaskaa.
Jos on hän, niin on autoilija Ural vuoriston kupeesta, vaikka Ladoilla siellä ei enää ajetakkaan.
Odotan virallista tiedoitetta :)
Mitään en vieläkään tiedä.. mistään.. koskee myös Ilvestä ;)

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Nyt jos Ilveksen toimistolla olisi pelisilmää niin julkistaisivat pelaajan yöllä noin 03.00 aikoihin.
Tällä kunnioitettaisiin meitä kiimaisia faneja jotka työpaikan ja parisuhteiden kustannuksella pitäneet kipinää jo useita vuorokausia!

Itselle enään ihan sama kuka tulee, kuhan tulee ja kuulostaa slaavilta. Sit aletaan pohtimaan kun kaikki terveinä ketkä heivataan kstsomoon. Ai että saadaan kunnon kilpailua pelipaikasta auringon alla!

-ELVIS-

Vakiokokoonpanossa
1645126790130.gif

Uskon vasta, kun näen….tosin hyvältä näyttää.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Kyllä siellä aitoa kuhinaa on ja tosissaan ollaan asialla.
Itse olen kuullut niin epämääräisien mutkien kautta huhun, etten viitsi edes pelaajan nimeä sanoa. Epäilen sitä itsekkin ja voi siis olla täyttä potaskaa.
Jos on hän, niin on autoilija Ural vuoriston kupeesta, vaikka Ladoilla siellä ei enää ajetakkaan.
Odotan virallista tiedoitetta :)
Mitään en vieläkään tiedä.. mistään.. koskee myös Ilvestä ;)
Eli Jekaterinburg kyseessä.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Se täytyy vielä sanoa, ettei Blegi näitä huvikseen, tai kiusatakseen alulle laita. On kaikesta päätellen nytkin todella ytimessä.
Se että Mingoian kanssa lopulta kävi, kuten kävi oli onnettoman huonoa tuuria.
Kuten olen sanonut, niin eihän tässä edes seuraava pelipäivä ole sataprosenttisen varmaa.
Minusta tämä on ollut hieno retki :)

punakone

Luottopelaaja
Otetaan kantaa täältäkin…minulla henkilökohtaisesti ei ole mitään oman käden tietoa ulkomaalaisista pelaajista varsinkaan KHL puolelta kun heillä on siellä omat agentit ja sen mukaan säännötkin..varmasti huhuja liikkuu ja elävät Sen mukaan kuka pystyy oman sopimuksensa purkamaan ja kiinnostumaan vielä jatkamaan kauttaan..se nyt taitaa olla positiivinen asia että Liiga taitaa olla enään ainut mahdollisuus tehdä sopimuksia tälle kaudelle..eiköhän tässä nyt asiat ratkea viikonloppuun mennessä jos sieltä nyt kunnon seppä on lopulta tulossa..tusina miestä tänne on lopulta turha raahata…

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Joo ,jos laitan oman tietämyksen tähän. Vaikka sivuja on,ties kuinka monta. Oman lähteiden mukaan. Sopimus on viittä vaille,sitä:D mutta riippuu nykyisen joukkueen sekoluista.. En tiedä mutta Ruotsissa vissiin meni umpeen jo?.siirtoraja..
Viikonlopun aikana,pitäsi tämä,saaga tulla maaliin. (En tarkoita Ilveksen maalia).

Sanotaan näin,että hyvä möyhentäjä,ja ja.. päätelkää loput..

Ehkä kevään isoin siirto liigassa, tosin riippuu mitä muut jengit tekee. Mutta eihän me välitetä toisten touhuista!

Val76

Luottopelaaja
Joo ,jos laitan oman tietämyksen tähän. Vaikka sivuja on,ties kuinka monta. Oman lähteiden mukaan. Sopimus on viittä vaille,sitä:D mutta riippuu nykyisen joukkueen sekoluista.. En tiedä mutta Ruotsissa vissiin meni umpeen jo?.siirtoraja..
Viikonlopun aikana,pitäsi tämä,saaga tulla maaliin. (En tarkoita Ilveksen maalia).

Sanotaan näin,että hyvä möyhentäjä,ja ja.. päätelkää loput..

Ehkä kevään isoin siirto liigassa, tosin riippuu mitä muut jengit tekee. Mutta eihän me välitetä toisten touhuista!
Pistä korkki kii ;)

jurgen

Tähtipelaaja
Alkaa tuntua siltä, että lienee tämä koko juttu ankka... ei voi kestää näin kauaa, varsinkaan, kun sekä TPS että Lukko saivat nopealla aikataululla homman tehtyä.

Mieluusti olisin väärässä.