levokivi
Vakiokokoonpanossa
Hyvä näin!Siis hän ei halua palata Ilvekseen/pelata Ilveksessä? Ja miksi?
Hyvä näin!Siis hän ei halua palata Ilvekseen/pelata Ilveksessä? Ja miksi?
Kuka häntä varmaksi on sanonut? Hyvissä ajoin ainakin itse mainitsin, ettei ole Ilvekseen tulossa. Jo ennen loukkaantumista taisin sanoa tämän. Silloin jo selväksi kävi Ilvekselle Tommin ajatukset Ilvekseen paluusta.
Toivottavasti löytää pelipaikan, vaikka ässistä.Ei jatka HV71:ssä ensi kaudella.
Oho ura on sitten aikamoisessa laskukiidossa. Hetki sitten vielä sovitettiin meidänkin rosteriin. Kuitenkin ihan ok tehot Allsvenskanissa, että olisi luullut löytyvän liigasta joku seura.Hotsi jatkanee uraansa Mestiksessä Kiekko-Espoossa. Tänään pelattavassa Arto Laatikaisen ja Toni Kähkösen Kapteenien illassa #61 jäällä nimenomaan Kiekko-Espoon rosterissa joka kuulutettiin ennen peliä seuran tämän kauden joukkueeksi. Kapteenien joukkueessa Laatikaisen lisäksi Ipasta tuttuja ainakin Mikko Kuukka, Joonas Rönnberg ja Erkki Rajamäki
Eiköhän Liigasta kauden mittaan tule joku pesti, kun loukkaantumissumat tulevat.
Tätä menoa Ilves kun 10 peliä pelattu niin usea määrä laitureita saikullaVarmasti. Veikataan Ässiä...
No eihän putki ikinä mitenkään päätä huimaavasti ole liikkunut.Mitenköhän luistin liikkuu?
Eiköhän joku Ässät tai vastaava nappaa vielä.
Itse en kyllä nää että Huhtalalla voisi mitenkään olla keväällä 2023 annettavaa Ilvekselle. Pakko tuolta omista on suoriutua paremmin. Lupaan syödä hattuni jos Ilvekseen tulee.Ei Hotsi tosiaan olisi välttämättä yhtään hullumpi playoff-hankinta. Toisaalta kun ikää alkaa olla ja perhe asuu Espoossa, onko kovin kiinnostunut kaikkialle enää lähtemään. No, ehkä kasvattajaseuraansa.
Samaa mieltä, kyllä hankintojen pitää olla kovempia kuin T. Huhtala.Itse en kyllä nää että Huhtalalla voisi mitenkään olla keväällä 2023 annettavaa Ilvekselle. Pakko tuolta omista on suoriutua paremmin. Lupaan syödä hattuni jos Ilvekseen tulee.