Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

Soho

Tähtipelaaja

Niemelän haastattelu.

”Hän kehuu lisäksi Nokia-areenan upeita puitteita ja herrasmiehenä haluaa antaa erityismaininnan naapuriinkin.

− Tapparassa on hienoja ihmisiä heidän henkilökunnassaan ja osa on minun ystäviänikin.”

Pitihän se arvata, että jotain mätää tässäkin on. :)
Yhtään mitään kavereita ei löydy oranssipöksyistä. Hölö, perkele nyt.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa

Niemelän haastattelu.

”Hän kehuu lisäksi Nokia-areenan upeita puitteita ja herrasmiehenä haluaa antaa erityismaininnan naapuriinkin.

− Tapparassa on hienoja ihmisiä heidän henkilökunnassaan ja osa on minun ystäviänikin.”

Pitihän se arvata, että jotain mätää tässäkin on. :)
Hyi hel!

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Tästäkö saadaan uusi palstatotuus sille, että onkin liikaa kavereita naapurissa, niin ei siksi voida voittaa? :D ps. Sanoi kyllä, että aina kiva antaa köniin naapurille

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Tästäkö saadaan uusi palstatotuus sille, että onkin liikaa kavereita naapurissa, niin ei siksi voida voittaa? :D ps. Sanoi kyllä, että aina kiva antaa köniin naapurille
Juu näin se menee ja nyt saatiin myös selitys miksi Ratinen perseili viime paikallisen loppuhetkillä. Hölö kuiskannut korvaan.

Pillistä kuumaa

Luottopelaaja
Tässäkö tuleva grönborgin mantellinperijä?

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Niin, tämän kauden osalta kärsivällisiä, antaa joukkueelle ja valmennukselle työrauha. Pelaajien pitää malttaa peleissä tappiolla ollessakin olla kärsivällisiä, kärsivällisesti hoitaa oma peli niin hyvin kuin pystyy, se mahdollisuus iskeä tulee kyllä.

Ihan turha sun tai kenenkään muun on tähän Hölön projektiin vetää ”muttaku on ootettu 40 vuotta!”, no vittu niin on odotettu, ei sitä tartte mulle tulla kertomaan! Ei se ole Hölön eikä tämän joukkueen syytä millään tapaa! Ensimmäisessä osiossa olennainen sisältö.
Sä sanoit että fanit on kärsimättömiä. Mä sanoin että jos fanit jotain on niin nimenomaan kärsivällisiä. Turha tulle mulle puhuun Hölön projekteista jos puhut faneista paskaa. Yhdelläkään toisella seuralla ei oo näin kärsivällisiä faneja, piste.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ehkä tärkein oppi minkä Hölö on sanonut jo kauan sitten, ja joka on mennyt suurimmalta osalta tällä palstalla täysin ohi, on ”meidän pitää olla kärsivällisiä” ja minä näen asian niin, että kaikkien meidän pitää olla kärsivällisiä, niin Ilveksen organisaatiossa kuin täällä fanipuolella. Ensin mainitussa se jo osataan, jälkimmäisessä on ”hieman” tekemistä. Hyvä tästä tulee. :)
Vai että meidän pitäisi olla kärsivällisiä. Aivan joo. Eihän sitä ole tässä yhtään oltukaan. :D

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kaikilla kun on saikkua ja loukkia niin näköjään Hölö myös vetää rannetuki kädessä.
Olisko Tillu ängennyt koppiin ja tilanne eskaloitunut nenähommiks?

Ipan pakki

Vakiokokoonpanossa
Se että on ns v*tusti loukkaantumisia vs se että pelataan kurittomasti/haluttomasti... ei tätä tavan jöröjullikka enää ymmärrä. Saipalla pelaa ns nobodyt pirun iloisesti ja tänään teki juusopullit maaleja meitä vastaan...